20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267408 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #600 på: 14. Juli 2014, 18:49 »
Sky Sports understand that Remy Cabella cost Newcastle just over £7million. All up front.

hmm.. Trudde det var snakk om £12 mill. Om dette stemmer har vi gjort ein meget god handel.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #601 på: 14. Juli 2014, 19:10 »
WOW! Me har erstatta Cabaye, vår beste spelar og no ser det ut som me har klar erstattar for vår nest beste spelar. Genialt. Det hadde eg aldri teinkt på!

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #602 på: 14. Juli 2014, 19:30 »
Ashley har nok forstått litt mer av overgangsdansen

Jeg er bare tilfreds med at Ashley åpner lommeboka og at vi omsider får inn den sårt tiltrengte kreativiteten og offensive krafta gjennom Cabella og de Jong. Men jeg kommer aldri til å tilgi Ashley for de nitriste situasjonene han har skapt som alene skyldes den mildt sagt elendige transferpolikken som har ført til uro i stallen og misnøye fra fans osv osv.. Spesielt å selge de beste spillerne i januarvinduet uten å ha erstattere klare, bare fordi et trangt marked kjører prisene opp.

Nå ser det faktisk ut til at vi ikke slipper Debuchy før vi har erstatter klar, og det har jo ikke vært vanlig praksis tidligere akkurat. Ja vi får håpe han har lært...

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #603 på: 14. Juli 2014, 21:08 »
Har vi fått noen oppgraderinger per dags dato?

Vi har mistet Cabaye, vi har mistet Remy, vi mister Debuchy, vi mister Ben Arfa og Mbwia.

Skulle bare mangle vi hadde fått inn noe så langt. Vi har ikke fått inn nok til å erstatte alle vi har mistet / mister enda.

For all del, jeg er fornøyd med at spillere kommer inn, men det var faktisk det minste vi kunne forvente.

Mike har banket en god del penger det siste halvannen året.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #604 på: 14. Juli 2014, 21:29 »
Kinnear er jo fem gang verre enn Wise. Sug på den!
Ellers er jeg strålende fornøyd sålangt. To spisser og erstatter inn for Debussy nå så!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #605 på: 14. Juli 2014, 21:32 »
Kinnear er jo fem gang verre enn Wise. Sug på den!
Ellers er jeg strålende fornøyd sålangt. To spisser og erstatter inn for Debussy nå så!

2 spisser, 1 Midtstopper og erstatter for Debuchy. Så kan vi begynne snakke.

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #606 på: 14. Juli 2014, 22:46 »
Kjempespennede med Cabella inn og mest sannsynlig Janmaat også :feiring:
Siden Yanga-Mbiwa ikke skal satses på og flere her anser han som et ødelagt talent av Pardew, så mener jeg at vi kunne da ha lånt han ut kommende sesong og deretter sett hvordan utviklingen hans hadde gått.
Jeg tror med tillit over tid så ville han blomstret slik han gjorde i Montpellier. Er nå bekymret over at vi eventuelt bare står igjen med :coloccini:, Williamsom og Saylor som midtstoppere. Har virkelig ikke trua på at Williamson skal levere slik han gjorde sist sesong, og Saylor er som kjent skadeutsatt. Coloccini blir i tillegg ikke noe yngre etter som dagene går, og vil bikke 33 januar neste år. Vi må forsterke denne lagdelen.

Det har vært stille når det gjelder Ben Arfa nå på en god stund. Får han en ny sjanse til å vise seg verdig for Pardew? Leste at han får beholde trøye nr. 10. Det er vel et godt tegn eller?
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #607 på: 14. Juli 2014, 23:03 »
Ben Arfa trener med reservene for tiden, så ser dessverre mørkt ut det der..

Når det gjelder stopperne, ryktes det at vi skal være ute etter Eric Dier fra Sporting.. Men han er ikke gamle gutten, og kan nok ikke forvente at han evt skal kjempe om en fast plass..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #608 på: 14. Juli 2014, 23:32 »
Klarer aldri slutte å tenke på hvor denne klubben kunne vært om vi hadde hentet Sissoko, Gouffran, Debuchy osv i sommervinduet 2012...

Om vi noensinne skulle klare å yppe oss opp mot de beste igjen så er det så viktig å lære seg når man må kjøpe og selge. Timingen på dette har vi vært helt vanvittig svake på, men har fått fornyet selvtillit inn mot sesongen nå.

Krul
Jaanmat-Colo-Willy-Santon
Sissoko-Tiote/Anita
Ben Arfa-De Jong-Cabella
Riviere.

Om ikke Pardew klarer å skape morsom fotball med dette laget her, bør han legges inn på mental institusjon.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #609 på: 15. Juli 2014, 10:10 »
Riviere er nok ikke den 9eren vi trenger.

Vi trenger en som kan levere 15+ mål per sesong. Tror aldri Riviere har gjort det.

Men han vil være en grei backup eventuelt.

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #610 på: 15. Juli 2014, 10:32 »
Velger å fortsatt ha et lite håp angående Ben Arfa :D

Eric Dier er bare 20 år gammel og sikkert en mann for framtida. Jeg kunne tenkt meg Fabian Schär inn.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #611 på: 15. Juli 2014, 10:58 »
Janmaat på plass i newcastle for medisinsk nå melder Sky.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Tremblem

• Gjest
« Svar #612 på: 15. Juli 2014, 12:40 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/daryl-janmaat-tipped-like-like-7424435?

Positiv beskrivelse av Janmaat her, kan bli bra dette! Bra defensivt, jobber hardt, bidrar offensivt og skaper sjanser.

Et par spisser inn nå, samt en midtstopper om MYM drar, så er stallen bra på papiret. Får vi se om Pardew evner å skape et lag ut av dette?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #613 på: 15. Juli 2014, 12:57 »
Agent ITK ‏@ITKMysteryAgent 38s

Breaking: Newcastle are close to securing a sensational move for #Aubameyang from #Dortmund. Medical has been arranged for Thursday. #nufc :lol: :spytt: :koko:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #614 på: 15. Juli 2014, 13:17 »
Nei.