20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267288 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #510 på: 03. Juli 2014, 17:10 »
Hehe, leste en innlegg i SdJ-tråden, som bekreftet at du ikke var ironisk ;)

Men å signere de Jong nå, mener jeg er en meget god og smart handling av nufc. En spiller som har ambisjoner, og som viser at også vi har snev av ambisjoner. Viktig for fansen å se at vi signerer en såpass god spiller, minst et par hakk bedre enn Perez og Colback, og viktig for de andre spillerne.

Eneste jeg henger meg litt opp i her, er prisen, hvis det stemmer at den er på £7.5mill. Litt mye for en spiller fra Eresdivisie med et år igjen på kontrakten. Men også det viser at vi kan hvis vi vil, og hvis vi kan få det vi vil ha :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #511 på: 03. Juli 2014, 20:52 »
Hvordan ville det ha vært å kjøpt luuk de jong på billigsalg nå som big brother er på plass mon tro? Likte ikke låneoppholdet til luuk i det hele tatt men litt, da mener jeg litt, trigga på at det brått kunne gjort luuk til noe helt annet.

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #512 på: 03. Juli 2014, 21:04 »
Noen som vet hvordan ståa er ang lasogga? Litt for spennende i vente på en eller forhåpentligvis fler spisser.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #513 på: 03. Juli 2014, 21:22 »
Lasogga er nok kjørt, blir Tyskland på han..

Luuk er jeg faktisk litt gira på. Ikke som eneste spiss, men en trio med Lacazette, Luuk og Cisse er kung! :)

Nå drømmer jeg, men Luuk er ikke en ubrukelig spiller. Trenger litt tid, men er en god spiss inne der en plass!

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #514 på: 03. Juli 2014, 21:29 »
Ikke som eneste spiss nei, helt enig. Tror også det er en over gjennomsnittet grei spiss i luuk. Fortsatt ung er han også. Lacazette vil jeg gjerne ha inn. Cissè håper jeg kommer tilbake og fortsetter der han var da han kom til klubben. Må innrømme at jeg ikke er like gira på han. Men han kan brått få meg til å spise di orda. Håper jo det.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #515 på: 03. Juli 2014, 21:58 »
Ideelt sett ville jeg helst ha hatt en trio med Lacazette, de Jong og Armstrong. Men det egentlig veldig risky, med to uprøvde spisser, og en veldig ung, dog talentfull. Jeg mistenker at Cisse ikke har det vi trenger. Men alt kan forandres med gode spillere rundt. Noe jeg håper kommer i sommer..
Men noe av det beste vi kan håpe på er vel Lacazette, Cisse, Armstrong og en til. Hvem den siste er, har jeg ingen formening om. Kan være at vi prøver oss på lillebror de Jong, men vi har vel sett oss ut en spiss i Spania etter det jeg forstår. Men der er jeg ganske blank på hvem det er vi skal være ute etter...

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #516 på: 03. Juli 2014, 22:07 »
Armstrong er jeg veldig gira på. Håper han kan vokse og bli vår #9. Mange år til men. Han andre unge adam(campbell) å håper jeg kan bli noe vi kan glede oss over. Meget begeistret for unge lovende med ett hjerte i klubben. Lasogga var vel i byen men dro før noe underskrift. Like greit. Spillere som ikke er gira er lite vits. Der liker jeg siem, som ønska seg hit. Ikke hørt noe om spiss fra spania. Får håpe det er noen fra 1 div og ikke 2.. selvom jeg er semi gira på Ayoze.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #517 på: 03. Juli 2014, 22:16 »
Har troa på Cisse med Cabella og De Jong bak seg. Ben Arfa i et drømmescenario, men kanskje usannsynlig. Blir liksom noe annet med Siem i 10er-rolla enn Luuk som jo overhodet ikke burde spilt der.

Har faktisk heller ikke gitt opp Luuk, jeg. Kom inn på verst mulig tidspunk - og spilte som sagt mye 10er-rollen også. På billigsalg tar jeg mot han, såfremst vi også henter inn en annen spiss. I starten så jeg endel lovende hos De Jong bortsett fra avslutningene. Men de har han jo tross alt tidligere vist i sin karriere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #518 på: 03. Juli 2014, 22:37 »
Orderud:
Armstrong har helt klart potensialet til å bli en #9. Så han litt i det mesterskapet han spilte i sommer, og der virket han frisk! Mange sammenligner han også litt med Rooney, noe jeg personlig skjønner. Meget spennende spiller, dog veldig uferdig enda. Viste veldig mye spennende i vår, men trenger mye spilletid. Så håper vi låner han ut.
Campbell virker også veldig spennende, men virker som om det ikke er like mange som har troa på han. Men håper han også blir lånt ut, begge bør vel finne seg en Championship-klubb.

Kristoffer:
Ja, Cisse er ikke en tapt sak. I den drømmeoppstillingen jeg skisserte tidligere, bør det være nok kvalitet og kreativitet til å servere han. HVIS vi da skulle få Cabella, og Ben Arfa blir..
Spot on hva angår Luuk. Dårlig tidspunkt han kom inn på, med et lag i motgang, lite matchtrening og elendig selvtillit på banen. Når du i tillegg blir brukt feil, baller det på seg!
Noen elendige avslutninger som du påpeker, men de har han vist tidligere, og følte vel veldig på det presset om å levere mål. Både for hans del, og vår.

Får vi Luuk til en god pris, mener jeg vi nesten bare må gamble på han.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #519 på: 03. Juli 2014, 22:49 »
Nå synes jeg jaggu folk begynner å bli litt fornuftige her inne ;) Alt avhenger av pris med tanke på spiss-De Jong... Jeg er også positiv hvis vi får han for under 4-5 mill...

Og nå... skal jeg slenge skikkelig bensin på bålet! Tenk om vi nå kunne gjort en dobbel deal med City der vi hentet Richards og Guidetti på skikkelig billig-salg... Nothin to loose ;)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #520 på: 03. Juli 2014, 22:50 »
Mannen som først meldte om at Siem var i Newcastle har meldt om at Micah Richards er der nå. God spiller som er skadet 90% av tiden. Heh.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #521 på: 03. Juli 2014, 22:55 »
Mannen som burde vært forsvarsguden til England i VM nå. Monster fysisk.
For skampris har vi jo ikke veldig mye å tape - men skadehistorikken sammenblandet med Newcastle gir jo ikke gode vibber.
Angående denne Guidetti, så føler jeg vel at Perez og Armstrong fyller opp talentstokken vår godt - kanskje like greit å heller satse på disse i bakhånd ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #522 på: 03. Juli 2014, 23:04 »
Mannen som først meldte om at Siem var i Newcastle har meldt om at Micah Richards er der nå. God spiller som er skadet 90% av tiden. Heh.
Daniel? :D

Så en på face som meldte Siem-avtalen, også meldte Richards. Tar det med mange klyper salt, men er veldig positiv. Lønn har ingenting å si for meg, viktigste er at vi handler ;)
Guidetti har jeg gitt opp for lenge siden! :P

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #523 på: 03. Juli 2014, 23:07 »
Jeg mener fortsatt Guidetti havner litt over talent-kategorien... Dessuten har han fysiske egenskaper som vi nå mangler på topp... Vet jeg erter på meg mange, men det talentet jeg så da han var i Feyenoord imponerte meg noe helt sinnsykt.  Det sitter fortsatt igjen :) Tror det hadde vært perfekt for han å kickstarte karierren igjen foran 52 og et halvt tusen geordies!

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #524 på: 03. Juli 2014, 23:12 »
Guidetti har å jeg lagt en tanke på. Slå meg vis jeg bommer men kan han minne litt wickham? Han virka å lovende 2år tilbake.