20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 268948 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #525 på: 03. Juli 2014, 23:16 »
Tror Micah kunne vært en knall signering. Spilt på toppnivå noen år. Dog vært mye skada men. Sterk og robust.  Hadde trengt ett sånt "beist" som kunne blødd litt for drakta😆

Virker som om vi mister en høyreback nå å så..
« Siste redigering: 03. Juli 2014, 23:19 av orderud85 »

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #526 på: 04. Juli 2014, 00:04 »
Debuchy ut for £12 millioner og Richards gratis inn ticker alt av bokser

... om det bare ikke hadde vært at jeg har null tro på at han greier å holde seg i nærheten av noe som ligner på skadefri.

Edit:

Har dog trua på at det skjer:
Colin ‏@cwarr07 Protected Tweets  11h
Micah Richards to #NUFC

Not a chance (70k a week wages)

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #527 på: 04. Juli 2014, 00:44 »
Skysports melder at Monacos Lucas Ocampos skal være i samtaler med Marseille... Halooo?? Her håper jeg Carr har noen følere ute!

I tillegg skal QPR ha fått avslag på et bud på 5 mill for Toulouse sin Sergie Aurier. Forsvinner Debuchy nå er Aurier mitt førstevalg som erstatter. Sinnsykt talent.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #528 på: 04. Juli 2014, 08:12 »
Debuchy har nå fjernet #nufc hastagen sin fra twitter. Jeg kan jo nå selvfølgelig si at "da skal vi ha 15 mill for han". Men summen har jo ingenting å si, pengene blir ikke re-investert uansett.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #529 på: 04. Juli 2014, 08:13 »
Skysports melder at Monacos Lucas Ocampos skal være i samtaler med Marseille... Halooo?? Her håper jeg Carr har noen følere ute!

I tillegg skal QPR ha fått avslag på et bud på 5 mill for Toulouse sin Sergie Aurier. Forsvinner Debuchy nå er Aurier mitt førstevalg som erstatter. Sinnsykt talent.

Aurier har potensiale til å bli enda bedre enn Debuchy, hadde vært en fantastisk erstatning :D

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #530 på: 04. Juli 2014, 09:14 »
Hei, Micah Richards er jo ikke gratis en gang. No-go.

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #531 på: 04. Juli 2014, 09:17 »
Ideelt sett ville jeg helst ha hatt en trio med Lacazette, de Jong og Armstrong. Men det egentlig veldig risky, med to uprøvde spisser, og en veldig ung, dog talentfull. Jeg mistenker at Cisse ikke har det vi trenger. Men alt kan forandres med gode spillere rundt. Noe jeg håper kommer i sommer..
Men noe av det beste vi kan håpe på er vel Lacazette, Cisse, Armstrong og en til. Hvem den siste er, har jeg ingen formening om. Kan være at vi prøver oss på lillebror de Jong, men vi har vel sett oss ut en spiss i Spania etter det jeg forstår. Men der er jeg ganske blank på hvem det er vi skal være ute etter...
Leste nettopp på skysports.com at vi er linka til sevilla spissen carlos bacca. Colombianer

viuldriftking

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #532 på: 04. Juli 2014, 09:19 »
Bacca er klasse 😄

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #533 på: 04. Juli 2014, 09:22 »
Newcastle are looking to La Liga for their next signing with Sevilla striker Carlos Bacca among their targets, according to the Daily Mail.Manager Alan Pardew has received glowing reports on the Colombian who was voted the league?s best signing of last season, although Everton, Barcelona and Juventus scouts are also reported to have watched him in action.

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #534 på: 04. Juli 2014, 09:23 »
Verken sett eller hørt no om han faktisk. Alder og type spiller er han?

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #535 på: 04. Juli 2014, 09:55 »
Verken sett eller hørt no om han faktisk. Alder og type spiller er han?
Han blir 28 i september. En type spiller. Ville vært en drømmesignering!

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #536 på: 04. Juli 2014, 10:13 »
Ferdig utvikla og steinklar på å putta mål. Passer bra☺

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #537 på: 04. Juli 2014, 10:40 »
Noen med Twitter som kan spør Veland om han? Måten han tar Pique på er jo helt rå! Men der er jo og forblir en ren skrytevideo...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #538 på: 04. Juli 2014, 13:25 »
Bacca hadde en sinnsyk sesong i fjor og er selve definisjonen på bakromsspiss. Men alder, pris og det faktum at Sevilla er i bedre økonomisk balanse enn på lenge gjør dette til en ganske usannsynlig sak.

Da er det faktisk mer sannsynlig med lagkompis Kevin Gamerio som vi har siklet på før og som ikke har fått altfor mye spilletid denne sesongen.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #539 på: 04. Juli 2014, 13:49 »
Slenger nå ut litt rykter, sanne eller usanne. Micah Richards er ikke på nufc sin ønskeliste, ukelønnen er for høy og kun spillere som har vert speidet lenge er på listen. Richards har de ikke speidet på. Lacazette vil til en CL klubb om han skal flytte på seg. Bacca har forøvrig en klausul på nærmere 30m? (skikkelig Ashley kjøp det  :ler:). Er vel bare å si next.
Grenier skal være villig til å flytte på seg for å skaffe penger til Lyon. Spør hvor interesserte vi er når De Jong nå har blitt hentet. Cabella dealen er vel den som er nærmest om man klarer å bli enig med Montpellier om en pris.