20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 270158 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #300 på: 23. Mai 2014, 08:59 »
Kalas debuterte vel i PL i bortekampen mot Liverpool hvis jeg ikke husker feil, og hadde en prikkfri kamp. Mot ligaens beste spisspar. Han virket absolutt lovende!

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #301 på: 23. Mai 2014, 11:02 »
Skal vi låne en stopper fra Chelsea? Jeg greier faktisk ikke å finne én eneste grunn til at det skal være en god idé.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 23. Mai 2014, 11:22 »
Skal vi låne en stopper fra Chelsea? Jeg greier faktisk ikke å finne én eneste grunn til at det skal være en god idé.
Er du seriøs? Han vil nok gli rett inn i midtforsvaret vårt og styrker oss over en hel sesong. Kan du finne en grunn til at folk gidder å låne Lukaku?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 23. Mai 2014, 11:57 »
Det kan ikke sammenlignes å hente en "uprøvd" Kalas og en etablert Lukaku (som ingen skjønner hvorfor Chelsea lånte ut).

Vil mye heller kjøpe enn å låne.

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #304 på: 23. Mai 2014, 12:00 »
Jeg nekter å kalle spillere som ikke har fått prøve seg skikkelig for et bomkjøp. Skal man dømme folk etter såpass få kamper er Debuchy et bomkjøt. Colo er et bomkjøp. Williamson er et bomkjøp osv. Dette er tross alt folk som ikke slo til fra første sekund, og spesielt Debuchy så ut som tidenes bomkjøp (noe jeg var sikker på at han var også, etter en stund). Men han har vel motbevist de fleste, har han ikke? Så å kalle Mbiwa for noe i nærheten av et bomkjøp per dags dato blir for dumt.

Hittil har han vært et bomkjøp mente jeg/skrev jeg.... Han har ikke vært så god som vi hadde forventet. Det kan vi vel være enige om. Kan godt hende han er gull og storspiller fra nå av, men hittil har han ikke vært det vi forventet... Jeg er ikke en stor fan av stoppere som er veldig opp og ned, og kan gjøre en stor feil plutselig, og storspille i det neste. Det er sånn jeg føler han har vært. Han har selvfølgelig ikke holdt det nivået han normalt skal ligge på, men vi trenger en solid forsvarer som ikke gjør grove feil.. Det kan bli Mbiwa ja,,, Men tror det er lettere for en offensiv spiller som har vært litt under sitt normale nivå, å finne formen enn en stopper som har bynt å slurve..

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #305 på: 23. Mai 2014, 12:06 »

Ehh... Er vel heller Chelsea som taper på å låne vekk til en PL konkurent...(greit, spørs hvor stor konkurent vi er for chelsea, og han får sikkert ikke spille mot dem),,,  en god grunn?,,, for å styrke forsvaret vårt,,,, at vi utvikler han er kanskje ikke så bra, men de kan jo låne han ut til hvem de vil uten problem,,, så det er ikke noe motargument....      personlig ser jeg ikke helt vitsen med et stopperpar hvor den ene er på lån,,, et stopperpar må være samspilte, så med mindre vi får en opsjon, eller han er tenkt som en backupspiller, så ville jeg foretrukket en vi kan ha i flere år...

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #306 på: 23. Mai 2014, 12:09 »
Det kan ikke sammenlignes å hente en "uprøvd" Kalas og en etablert Lukaku (som ingen skjønner hvorfor Chelsea lånte ut).

Vil mye heller kjøpe enn å låne.

Lukaku ble vel lånt ut i håp om at Torres skulle finne tilbake til sitt gamle jeg. Om Torres skulle blitt seg selv igjen, og Lukaku hadde blitt benkesliter hadde det nok vært sunnest for Chelsea å låne han ut... Han var jo elendig første året der... Og i ettertid så var Lukaku best ja,,,

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #307 på: 23. Mai 2014, 15:38 »
Mr. Fresh, kan du prøve å svare flere i ett og samme innlegg? Blir lett forvirret av alle innleggene dine.

Det er bare å trykke "Sitat" på flere innlegg så kommer de automatisk opp i hurtigsvarsboksen nederst...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 23. Mai 2014, 17:50 »
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 23. Mai 2014, 18:05 »
Jeg vet klubben kommer til å bruke penger dette vinduet, men spissene vi har til rådighet pdd er en skadd Cisse, Armstrong og Campbell  :ler:

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #310 på: 23. Mai 2014, 18:27 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20140523/magpies-announce-retained-list_2281670_3831014

Kan det hende at Abeid får ein ny sjanse?
Abeid har flere år igjen av kontrakten sin med oss, så det der har ingenting å si for hans framtid i klubben.

Edit: On another note så er Frank Lampard tilgjengelig. :P
« Siste redigering: 23. Mai 2014, 18:33 av DurinVIII »

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #311 på: 23. Mai 2014, 22:15 »
Om vi ikkje prøver hardt å hente Lampard (og Cole?) så....  :snufs:

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #312 på: 23. Mai 2014, 22:43 »
Lampard hadde jeg ikke tvilt et sekund på å signere! Fortsatt en jævlig god spiller, men en god mentalitet!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #313 på: 24. Mai 2014, 10:26 »
Sitat på nufcblog i dag tidlig: "Sometimes I think back to Shola and go ?Aw, I?m going to miss him? and then I remember 0.17 goals per game and start singing Jeff Buckley"

- helt nydelig vettu! :)

Når det gjelder Lampard så er han ikke frigitt enda tror jeg. Mener de skal forsøke å forhandle frem en ny ett-års kontrakt først. Og med tanke på prestasjonene hans denne sesongen burde vel ikke det være noe problem. Har vi dog muligheten til å hente Lamps er det bare å kjøre på :)

Hvis Swansea nå har sikret seg Mike Batshuyi for ca 6 mill pund kan de ha gjort et spiss-scoop...  :nervøs:

Aaron Hunt har fortalt at han forlater klubben. Kommer han til oss? Stoke ser ut til å være i førersetet...

Vi er også linket til Bordaux's powerhouse Cheikh Diabate igjen...

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #314 på: 24. Mai 2014, 18:16 »

Ok........... Shawcross kunne erstatta Williamson greit?,,,, Shawcross er en av de beste stopperne i PL.... Kun 26 år om jeg ikke tar feil. Skeptisk til Noble? Han er akkurat den pasningsspilleren vi trenger som samtidig ikke blir for veik på midtbanen... Selv om han er britisk og ikke er noe superstar, er han en meget god spiller... Og Colback gratis med den tynne midtbanen... Et kupp... Sissoko håper jeg blir brukt som ving eller offensivt, eller noe, for å få inn en som kan styre spillet sentralt... Da er det tynt bak Anita og Tiote,,, og om vi har Noble i tillegg i en 3 manns midtbane er det nødvendig med bredde,, og hva er da bedre enn en gratis brukbar spiller som er anvendig...

Det er en grunn til at Shawcross er i Stoke enda, samma kan sies om Noble, om de hadde vært så fantastiske ville de vært linka til og/eller gått til større klubber for lenge siden, og jeg tror ikke Noble kan gå rett inn i laget uten videre.

Colback er grei som potet, men med bakgrunnen som Sunderland-spiller og at jeg ser han som temmelig begrenset så er jeg ikke overbegeistret.
Har jo også Ryan Taylor som potet, vet ikke hvordan formen hans er nå, og han har aldri vært veldig god, men blir vel heller aldri kvitt han.
« Siste redigering: 25. Mai 2014, 00:52 av Offe87 »