20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267299 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #285 på: 22. Mai 2014, 11:44 »
Newcastle must offer Lyon striker Bafétimbi Gomis £100,000 per week if they want to sign him this summer. (Source: Daily Mirror)

Haha, hvis dette stemmer bør godeste Gomis kaste litt kaldt vann i ansiktet. Så god er du ikke!

PS. Ser at Swansea er i ferd med å signe Michy Batshuayi. Han skulle jeg gjerne sett i en annen svart og hvit drakt.....

PS2. Xisco har scora 10 mål i segunda i år. Bare 6 færre en Perez:)

PS3. Luque kommer med råd til Perez. Hmmm. http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/ayoze-perez-set-sign---7155142
« Siste redigering: 22. Mai 2014, 11:50 av lefsen »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 22. Mai 2014, 14:15 »
The link will come as a slight surprise to United fans. Newcastle are well-stocked for centre-backs and have Steven Taylor, Fabricio Coloccini, Mapou Yanga-Mbiwa and Mike Williamson, although United would be open to offers for Taylor and Yanga-Mbiwa this summer.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-express-interest-lazios-7156855

Provoserende om dette stemmer. Mannen har jo ikke engang fått en skikkelig sjanse.
Nei.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #287 på: 22. Mai 2014, 14:50 »
The link will come as a slight surprise to United fans. Newcastle are well-stocked for centre-backs and have Steven Taylor, Fabricio Coloccini, Mapou Yanga-Mbiwa and Mike Williamson, although United would be open to offers for Taylor and Yanga-Mbiwa this summer.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-express-interest-lazios-7156855

Provoserende om dette stemmer. Mannen har jo ikke engang fått en skikkelig sjanse.
Enig, skandale. Midtstoppere trenger som regel tid til å tilpasse seg PL. Har ikke tvil om at Mbiwa kommer til å bli en stjerne for oss om han får tillit. Han var enorm for Montpellier.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 22. Mai 2014, 15:05 »

Om dette stemmer så er det krise, da blir jeg skikkelig forbanna!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #289 på: 22. Mai 2014, 18:30 »
Ryktes at vi er interessert i å låne Tomas Kalas (21) fra Chelsea, og i å kjøpe Stefan Radu (27) fra Lazio. Begge stoppere.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 22. Mai 2014, 19:09 »
Ryktes at vi er interessert i å låne Tomas Kalas (21) fra Chelsea, og i å kjøpe Stefan Radu (27) fra Lazio. Begge stoppere.

Er vel sikkert youtube speidet av Pardew

Galskap å prøve å selge Mbiwa (om det er sant) for å hente en 27 åring

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #291 på: 22. Mai 2014, 21:48 »
Radu skal vel være en ganske så solid stopper tror jeg! Har hvertfall inntrykket av det. Så er positiv til han!
Når det er sagt, håper jeg jo at MYM blir værende han også!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #292 på: 23. Mai 2014, 07:17 »
Vel. Det jeg har sett av Kalas har vært meget imponerende.. Radu solid stopper, og også en god venstreback.. Mbwia har ikke fått det til, og det verste jeg vet er stoppere som kan kløne det til, for så å gjøre en kjempetackling... Det er bare å tilstå at han (hittil) har vært et stort bomkjøp... Han har fått noen sjanser,,, ikke alt for mange,,, men han har rett og slett vært svak...

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #293 på: 23. Mai 2014, 07:23 »
Litt skeptisk til Colback. Frykter at Colback inn betyr at vi aldri kommer til å se Sissoko på sentral midtbane, at vi ikke kommer til å legge oss etter Will Hughes, og at Abeid ikke har noen framtid i klubben.

Vel. Colback er en brukbar venstreback, deffensiv midtbanespiller og sentral midtbanespiller.. Ingen spessielle styrker eller svakheter... Men mer enn god nok for en tynn stall... Litt vel patriotisk å blande inn Abeid i denne samenligningen... Sissoko er mer offensiv, men jeg savner en pasningsspiller på midtbanen, om det så er offensivt deffensivt eller sentralt... Håper vi stiller med 1 spiss, og 3 sentrale på midt. Da har vi Sissoko Anita og Tiote. Meget tynt bak dem... Konkuranse er også viktig... Dessuten er han gratis og krever nok ikke gigantlønn....Slå til...

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #294 på: 23. Mai 2014, 07:29 »
Skal være nære å signere en spansk spiss ved navn Ayoza Perez i følge en portugisisk journalist.
Mark Douglas skriver at Montpellier krever nærmere £11M for Cabella, så da er vel det løpet kjørt.
NUFC skal ha gitt Colback tilbud om 4 års kontrakt, og Pardew er interessert i Shawcross og Noble visstnok.

Shawcross kunne nok erstatta Williamson greit, Noble og Colback er jeg mer skeptiske til, får håpe denne Perez ikke er en ny Xixco da, vet absolutt ingenting om han.

Ok........... Shawcross kunne erstatta Williamson greit?,,,, Shawcross er en av de beste stopperne i PL.... Kun 26 år om jeg ikke tar feil. Skeptisk til Noble? Han er akkurat den pasningsspilleren vi trenger som samtidig ikke blir for veik på midtbanen... Selv om han er britisk og ikke er noe superstar, er han en meget god spiller... Og Colback gratis med den tynne midtbanen... Et kupp... Sissoko håper jeg blir brukt som ving eller offensivt, eller noe, for å få inn en som kan styre spillet sentralt... Da er det tynt bak Anita og Tiote,,, og om vi har Noble i tillegg i en 3 manns midtbane er det nødvendig med bredde,, og hva er da bedre enn en gratis brukbar spiller som er anvendig...

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #295 på: 23. Mai 2014, 07:35 »
Kan ikke unngå å tenke akkurat det samme. Bruser ikke i blodet for å si det slik basert på historien vår under Ashley på å hente spillere som ikke er etablert på høyere nivå. Oppskrytt speidernettverk.

Oppskrytt??? Da må de være rangert VELDIG høyt.... Tiote, Cabaye(for høyt nivå?) Haidara(virker vertfall veldig spennende og et kupp for meg), Birigimana(billig, og allerede god som 19 ? åring,,, kommer til å bli meget god,,, Og hvor mye penger har vi tapt på disse ikke-etablerte spillerne? Vi har hatt noen kupp, og de pengene vi har mistet er jo null og niks, så totalt sett har de i mine øyne gjort en meget god jobb... Nå skal det også sies at mange av disse unge spillerne fortsatt er i klubben, og hvem vet,,,
« Siste redigering: 23. Mai 2014, 07:38 av mr. fresh »

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #296 på: 23. Mai 2014, 07:41 »
Ser vi er linket med Andros Townsend på diverse nettsider. Hva skal vi med en sånn spiller hvis vi kvitter oss med Ben Arfa?

Hæ??,,, Er jo nettopp en slik spiler vi trenger om vi mister Ben Arfa... Skjønner virkelig ikke logikken din.. En høyreving ut, en høyreving inn.. Mener du at siden vi selger en høyreving, så trenger vi ikke en høyreving? Er vel heller omvendt... Townsend har vært til tider revolusjonerende i Tottenham og England....

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #297 på: 23. Mai 2014, 07:44 »
Kan like greit da beholde og bruke Jonas på vingen.

Vær så snill..... Sammenligner du virkelig Jonas med Townsend? Kanskje på tide å se spillerne før du kommer med påstander om nivået deres...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 23. Mai 2014, 08:20 »

Har hørt at Kalas er et ganske stort talent, men at han sliter med manglende tillit i Chelsea. Kanskje ikke så rart når han kjemper om plassen med Terry, Luiz, Ivanovic, Cahill osv. Lån med opsjon ville jeg ikke vært imot.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 23. Mai 2014, 08:38 »
Jeg nekter å kalle spillere som ikke har fått prøve seg skikkelig for et bomkjøp. Skal man dømme folk etter såpass få kamper er Debuchy et bomkjøt. Colo er et bomkjøp. Williamson er et bomkjøp osv. Dette er tross alt folk som ikke slo til fra første sekund, og spesielt Debuchy så ut som tidenes bomkjøp (noe jeg var sikker på at han var også, etter en stund). Men han har vel motbevist de fleste, har han ikke? Så å kalle Mbiwa for noe i nærheten av et bomkjøp per dags dato blir for dumt.

I tillegg begynte Mbiwa og Williamson å se ut som et skikkelig stopperpar etterhvert. Gikk litt treigt i begynnelsen, men etterhvert presterte ikke de to noe dårligere enn hva de andre stopperkomboene våre har gjort denne sesongen. Men så fort Williamson ogMbiwa begynte å se ut som et skikkelig stopperpar, ble Mbiwa sendt over til backen før han ble sendt på benken.

Townsend har vel til tider vært så revolusjonerende i Tottenham at fansen håper han blir solgt. Mannen har levd ekstremt godt på den ene (eller var det to?) virkelig gode kampen sin. Han er rask, flink til å utfordre osv. men ødelegger langt mer enn hva han gjør godt, mye pga. de helvetes skuddene som kommer 9/10 ganger. Dra seg innover og fyre av et skudd. Det er det.
Nei.