20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 268873 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #105 på: 25. Mars 2014, 13:55 »
Kom den en uke for tidlig? Må jo ha vært en aprilspøk.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #106 på: 25. Mars 2014, 14:52 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 25. Mars 2014, 15:06 »
Tipper Pardew i intervju før Everton-kampen har fortalt om hvor jævla god han syns Lukaku er og at han gjerne skulle hatt en slik spiller i stallen. Nok til at det blir et overgangsrykte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #108 på: 25. Mars 2014, 15:13 »
Ser ingen grunn til å kvitta seg med Dummett. Og kvifor Bigirimana har me ikkje sett snurten av heile sesongen. Ja, me bør henta minst 7 nye i sommar, men det er viktig med ein brei stall.

Å kvitte seg med Dummett er absolutt ikke ett must, men jeg ser ikke helt hva han skal bidra med utover bredde i stallen til noe nytt kommer inn. Så i mine øyne er det ikke krise om han slippes. Forutsatt at det kommer inn ett mer spennende alternativ.

Skjønner ikke helt hva du mener angående Bigirimana i innlegget..?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 25. Mars 2014, 16:03 »
:spytt: :drool: :phui:
Alan Pardew has confirmed Newcastles interest in Chelsea striker Romelu Lukaku (Sky Sports)

Må være på lån om dette stemmer. Uten at Chelsea burde låne han ut noe mer. Han er jo bedre enn samtlige spisser de har i stallen atm.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 25. Mars 2014, 16:52 »
Ser ingen grunn til å kvitta seg med Dummett. Og kvifor Bigirimana har me ikkje sett snurten av heile sesongen. Ja, me bør henta minst 7 nye i sommar, men det er viktig med ein brei stall.

Å kvitte seg med Dummett er absolutt ikke ett must, men jeg ser ikke helt hva han skal bidra med utover bredde i stallen til noe nytt kommer inn. Så i mine øyne er det ikke krise om han slippes. Forutsatt at det kommer inn ett mer spennende alternativ.

Skjønner ikke helt hva du mener angående Bigirimana i innlegget..?

Litt feilskriving.  Meinar at det er rart at me skal behalda han føre for eksempel Dummett, Birger har vel ikkje spelt denne sesongen?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 25. Mars 2014, 17:06 »
Nei, det har han ikke. Men de gangene vi har fått sett Bigi har han prestert på et nivå Dummett ikke har vært i nærheten av. Jeg har max trua på Bigi, men da må han involveres snart. Jeg kan ikke fatte og begripe at han råtner bort blant reservene. Burde vært lånt ut for lengst.
Nei.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #112 på: 25. Mars 2014, 17:26 »
Enig med boris. Det jeg at sett av Bigi har vært imponerende, og jeg har troen på at han kan bli bra. Derfor vil jeg beholde han en stund til, på tross av lite tillit denne sesongen. Stoler ikke ett sekund på Pardew vurdering av hvem som får spilletid/ikke spilletid.
Dummett syntes jeg derimot virker veldig begrenset, og blir maks en middelmådig PL spiller. Vi taper heller ingenting i form av rutine/kontinuitet, så han bytter jeg ut dersom det kommer noe bedre på banen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 25. Mars 2014, 17:30 »
Det er et greit argument for å beholde Dummett, forutenom det at han nok kan bli en okei backup i PL - nemlig det faktum at han er en selvutviklet spiller. Vi må jo faktisk ha noen av de i stallen vår.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 25. Mars 2014, 18:15 »
Bigi har vært skadet lenge og det er grunnen til at han ikke har vært involvert, ikke manglende tillit. Var en artikke nylig på nufc.co.uk der han så frem mot å spille seg inn på førstelaget igjen nå som han endelig var blitt skadefri.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 27. Mars 2014, 22:14 »
@GFN_France: Foot 365: Lille are interested in signing Mapou Yanga MBiwa this summer, they claim. #LOSC #NUFC

Om det skulle ligge noe i dette er det akkurat som forventet. Mannen har måttet slite benk til fordel for Saylor i år. Greit å la han gå til en klubb som har bruk for han, da.
Nei.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 28. Mars 2014, 07:56 »
Saylor virker jo å være på vei ut. ( Noe jeg synes er HELT OK) Og da skal vi ikke selge en Mbiwa som har potensiale til å bli knallgod! Tror ikke NUFC er så amøbe, men har blitt negativt overasket av klubben så altfor for ofte før.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 28. Mars 2014, 09:17 »
Og ikke minst Colo kan jo også være på vei ut.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 28. Mars 2014, 09:24 »
Me har bruk for han og me bør satse på han som midtstoppar ilag med Williamson og ein ny. Ein potensiell ny Colo.

Kor mange treng me no? 2 spissar, 1-2 midtstoppara og 2 midtbanespelara. Og alle bør vera gode nok til å gå rett inn på laget og forsterka oss kraftig.
« Siste redigering: 28. Mars 2014, 09:26 av lgrinde »

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #119 på: 28. Mars 2014, 09:31 »
Og ikke minst Colo kan jo også være på vei ut.

Føler Colo har hatt en fot og halvparten av krøllene ute av døra siden overganssagaen i sommer jeg... Om han er Newcastle-spiller neste sesong, så må det være noen som er ekstremt gode til å overtale han ett eller annet sted!

Hva signeringer til sommeren angår, må vi ha inn flust av spillere, som kan gå inn og gjøre en forskjell! Jeg vil ha signeringer i alle ledd, som per definisjon ved kjøp er bedre enn nåværende alternativer. Det er kanskje kravstort, men jeg er lei av at vi signerer spillere som kanskje er like gode som alternativene våres, eller enda mer sannsynlig, hakket dårligere.

Ambisjonsnivået på overgangsmarkedet for NUFC er noen ganger like lavt som tredje divisjon i Norge. Det nytter ikke å servere meg grillpølser når jeg vil ha biff!