20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267418 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #60 på: 21. Feb. 2014, 15:29 »
http://www.nufcblog.com/2014/02/21/newcastle-to-make-move-for-brazilian-midfilder/#more-193007

And Direct News is quoting an insider as saying the following:

?We?ll probably have to sell before we can buy, and it?s possible that it?ll be Ben Arfa that makes way,? ?Costa is a top talent and although there might be a lot of teams in for him, we?d be interested in trying to do a deal.?

:lol: :spytt: : :sjokk2:
Gjør de det bare for å provosere eller? Kan jo for ente gang nevne tv penger, Cabaye, ikke kjøpt spillere på to vinduer, wonga avtalen som vistnok skal være den beste vi har hatt (uten at det har så mye å bety).
Der skal være nærmere en halv milliard til spillerkjøp. Dra til pises det blir for dumt hele greia.
Forresten er Direct news aka Sports Direct?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 21. Feb. 2014, 17:52 »
Vi har jo helt klart et par spilletyper i laget som Pardew ikke liker ( Marve og Ben Arfa) Han vet rett og slett ikke hvordan og hvor han skal bruke de. Sissoko blir jo også flytta fram og tilbake på midten ettersom vi ikke har bredde i laget.

Hadde det vært bedre og pensjonere Carrr og la Pardew bestemme mer over hvilke spillere som skal inn? Ser for meg at en spiller som Cabella (om vi kjøper han) også vil gi Pardew problemer med å finne ut hvordan han skal brukes riktig.

Pardew hadde vel klart å bygge et slags Stoke om han hadde fått innflytelse på kjøp/salgs biten :nervøs:

Ser på Pardew som det svakeste leddet og ønsker jeg snart kan takke han for jobben han har gjort og lykke til videre.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #62 på: 21. Feb. 2014, 17:53 »
De burde jo bli utestengt :angel:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #63 på: 22. Feb. 2014, 15:37 »
[...] For å forsvare Ben Arfa-exit meiner eg at han er ein luksusspelar som Newcastle ikkje trenger. [...]

Må si meg ekstremt uenig i det der. For 1000 gang, problemet er jo ikke Ben Arfa, det er hvordan han brukes.

Å si at vi ikke trenger (!) Ben Arfa er jo helt på viddene. Har du sett dagens stall?

Forventa litt motbør her. Poenget mitt er berre at med dagens situasjon, taktisk og stallmessig - ville eg mykje heller sett ein verkeleg god sentral midtbanespelar inn dørene enn at Ben Arfa blir. Eg meiner mykje av taktikken vår var basert rundt Cabaye, og no står Pardew igjen med berre taktikken.

Dog, i ein drømmeverden hadde jo me hatt ein anna eigar og ein manager som kan utnytte luksusspelarar som Ben Arfa. Det trur ikkje eg skjer med det fyrste...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 22. Feb. 2014, 21:32 »
[...] For å forsvare Ben Arfa-exit meiner eg at han er ein luksusspelar som Newcastle ikkje trenger. [...]

Må si meg ekstremt uenig i det der. For 1000 gang, problemet er jo ikke Ben Arfa, det er hvordan han brukes.

Å si at vi ikke trenger (!) Ben Arfa er jo helt på viddene. Har du sett dagens stall?

Forventa litt motbør her. Poenget mitt er berre at med dagens situasjon, taktisk og stallmessig - ville eg mykje heller sett ein verkeleg god sentral midtbanespelar inn dørene enn at Ben Arfa blir. Eg meiner mykje av taktikken vår var basert rundt Cabaye, og no står Pardew igjen med berre taktikken.

Dog, i ein drømmeverden hadde jo me hatt ein anna eigar og ein manager som kan utnytte luksusspelarar som Ben Arfa. Det trur ikkje eg skjer med det fyrste...

Heilt einig! Dessutan er eller verte nok aldri Hatem so stabil som ein del her inne meinar han vil verta under rette manageren og spelestilen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 22. Feb. 2014, 22:01 »
Om jeg ikke tar helt feil har Ben Arfa kun blitt satset på skikkelig en halv sesong, og da ble spillet i stor grad bygd opp rundt Hatem, og ikke noen av de andre. Og laget spilte i veldig stor grad på hans premisser, og han slapp veldig mye defenssivt arbeid. Den siste halvedelen av sesongen var han også PLs formspiller sammen med Valencia, og begge var rein og skjær klasse i den perioden.
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 23. Feb. 2014, 23:25 »
Direct News? Nyhetssiden som meldte Rooney til oss?

Det ryktet var det jo Sports Direct sine hjemmesider som startet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 23. Feb. 2014, 23:29 »
Om jeg ikke tar helt feil har Ben Arfa kun blitt satset på skikkelig en halv sesong, og da ble spillet i stor grad bygd opp rundt Hatem, og ikke noen av de andre. Og laget spilte i veldig stor grad på hans premisser, og han slapp veldig mye defenssivt arbeid. Den siste halvedelen av sesongen var han også PLs formspiller sammen med Valencia, og begge var rein og skjær klasse i den perioden.

This. Leverte godt med assists også.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 24. Feb. 2014, 01:38 »
Leverer vel absolutt bra med målpoeng og assists uansett ut fra spilletid. Men det er som boris sier - den ene periode Ben Arfa har fått tillit over tid er Pardews beste periode som manager. Husker jo godt at de i TV2-studio konkluderte med at Ben Arfa for øyeblikket dengang var PLs beste spiller. Så god var han faktisk. Kan vel strengt tatt si at Ben Arfas form var svært delaktig i at Pardew dessverre fikk 8-årskontrakt og at han enda sitter i jobben sin. Men ser for meg at Pardew glatt bytter ut Ben Arfa med Steward Downing dersom han hadde fått bestemme. Litt det motsatte av hva jeg tror Rodgers ville gjort...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 26. Feb. 2014, 10:45 »
Håper folka som styrer skjønner at spillere som skal spille i VM bør kjøpes før VM. Så prisen ikke går i taket og andre klubber kommer oss i forkjøpet. Dette har vel skjedd noen ganger, uten at jeg på stående fot kan nevne noen.

Edit: Husker vi var linka til høyrebacken Miguel før EM i Portugal 2004. Han var i utgangspunktet reserve for Paulo Ferreira, men hadde gjorde vel en blunder i første kamp og mista plassen sin til førstnevnte. Etter mesterskapet gikk Miguel for 7.5 mill Euro til Valencia.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 26. Feb. 2014, 12:00 »
Arsjavin før EM...

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 26. Feb. 2014, 12:06 »
Modric?
Uansett så er nok dette også selgende klubber er klar over og dermed vil de drøye lengst mulig. Hvem setter seg egentlig ved et eventuelt forhandlingsbord fra oss nå?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 26. Feb. 2014, 12:07 »
Modric var vår frem til lugubre agenter slo til.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 26. Feb. 2014, 12:25 »
Var Harry i Spurs da? Uansett så håper jeg at vi henter spillere som er tiltenkt posisjoner og ikke spillere først og formasjon etterpågreiene som det ser ut til at vi har holdt på med i det siste. Sissoko kan en si mye om, men det er ikke rart han er forvirret stakkar. Ving høyre og venstre, defensiv midt, offensiv midt, sentral midt, 4-3-3, 4-4-2, 4-2-3-1 osv. Cabaye led vel litt samme skjebne i starten?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 26. Feb. 2014, 12:36 »
Modric var vår frem til lugubre agenter slo til.

Sa ikke ryktene at han var i byn og bodde hos Viduka? :p