20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267419 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #45 på: 20. Feb. 2014, 19:00 »
Tanken min er at alle spillere med verdi selges. Så selger Ashley oss.
Da hadde han tatt all cash fra disse spillersalgene og så solgt klubben som en siste gave. Så sitter han der å gnir seg i hendene når vi kjemper om nedrykk.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 20. Feb. 2014, 19:28 »
Så ille lag har vi ikke. Der er flere spillere som er god nok til å bygge videre på. Problemet er at stallen er ekstremt tynn, og utrolig dårlig balansert. Vi har eksempelvis god dekning over hele forsvaret, mens det er temmelig krise både sentralt på midten og på topp. Generelt er vi svake offensivt dersom noen er ute med skade eller suspensjon. Samt at vi ikke har erstattet Cabaye sine kvaliteter sentralt. For meg er både Tiote og Anita spillere som bør satses videre på dersom det ikke kommer inn høye bud på de.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 20. Feb. 2014, 21:09 »
Dummett på venstreback og Santon på høyreback... Jeg kjenner at magen vrenger seg enda et hakk.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 20. Feb. 2014, 21:46 »
Dummett på venstreback og Santon på høyreback... Jeg kjenner at magen vrenger seg enda et hakk.

I starten av sesongen var Santon en av våre beste spillere og veldig stabil i prestasjonene. De siste kampene har han derimot vært meget svak og toppet seg i den siste kampen. Dummett har egentlig levert ganske bra de gangene han har fått sjansen, både som midtstopper og som back.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 20. Feb. 2014, 22:19 »
Haidara ringte.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #50 på: 21. Feb. 2014, 08:53 »
http://www.les-transferts.com/ligue-1/londres-et-newcastle-sur-thauvin-84367.html

Usikker på denne her siden min fransk ikke er god. Men ser ikke for meg at dette vil skje.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 21. Feb. 2014, 10:16 »
Ser for meg at det der er den største dritkilden siden goal.com.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #53 på: 21. Feb. 2014, 13:16 »
Uff, det vert spennande. Må sei at eg har ingen problem med at verken Gosling, Ben Arfa, Ameobi eller Gutierrez forlater klubben. Det forutsatt at me erstatter Cabaye. Me er heilt avhengig av ein sentral midtbanespelar som kan gjere ein playmaker-rolle. Anita er ikkje der endå. For å forsvare Ben Arfa-exit meiner eg at han er ein luksusspelar som Newcastle ikkje trenger.

Håper på Grenier eller Cabella.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 21. Feb. 2014, 14:06 »
Velger å snu på flisa og si at dersom vi hadde brukt Ben Arfa korrekt hadde vi kunnet nå et høyere nivå.
Dog - med Pardew må vi innse at det ikke skjer. Så for min del ville jeg heller sett Pardew ut sammen med Gosling, Ameobi, Ameobi, Obertan i første omgang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 21. Feb. 2014, 14:50 »
http://www.nufcblog.com/2014/02/21/newcastle-to-make-move-for-brazilian-midfilder/#more-193007

And Direct News is quoting an insider as saying the following:

?We?ll probably have to sell before we can buy, and it?s possible that it?ll be Ben Arfa that makes way,? ?Costa is a top talent and although there might be a lot of teams in for him, we?d be interested in trying to do a deal.?

:lol: :spytt: : :sjokk2:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 21. Feb. 2014, 14:53 »
Vi trenger da vitterlig ikke selge en dritt for å kjøpe spillere nå.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #57 på: 21. Feb. 2014, 15:02 »
[...] For å forsvare Ben Arfa-exit meiner eg at han er ein luksusspelar som Newcastle ikkje trenger. [...]

Må si meg ekstremt uenig i det der. For 1000 gang, problemet er jo ikke Ben Arfa, det er hvordan han brukes.

Å si at vi ikke trenger (!) Ben Arfa er jo helt på viddene. Har du sett dagens stall?

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 21. Feb. 2014, 15:08 »
[...] For å forsvare Ben Arfa-exit meiner eg at han er ein luksusspelar som Newcastle ikkje trenger. [...]

Må si meg ekstremt uenig i det der. For 1000 gang, problemet er jo ikke Ben Arfa, det er hvordan han brukes.

Å si at vi ikke trenger (!) Ben Arfa er jo helt på viddene. Har du sett dagens stall?

Enig. Se for dere Ben Arfa i Liverpool under BR regime. Han hadde lett danket ut Sterling og  de hadde vært enda nærmere PL gull. Og det sier jeg til tross for at Sterling har vært meget god i år.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 21. Feb. 2014, 15:27 »
Direct News? Nyhetssiden som meldte Rooney til oss?