20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham - Newcastle United Lørdag, 18.01.14 kl. 16:00  (Lest 23108 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle United Lørdag, 18.01.14 kl. 16:00
« Svar #15 på: 18. Jan. 2014, 15:09 »
Noen med en brukbar stream til denne kampen? Ser at wiziwig sine streams er latterlig dårlige idag :/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 18. Jan. 2014, 15:10 »
Samme hver jævla gang. Nå er jeg så forbanna lei av dette dritet her.
- Vi bytter aldri første 11 når det går bra, noe som forsåvidt er forsvarlig. Men man kan alltids argumentere (slik jeg har gjort) for å bruke ett lag i flyt til å få igang flere spillere og ha hele troppen match-fit.
- Vi bytter aldri første 11 ved tøft kampprogram. Da kan man kaste argumentet om tynn stall rett i bosset.
- Vi bytter aldri første 11 ved motgang. Det gjøres ikke et forsøk på å snu en dårlig trend.
- Noen spillere har ubegrenset tillit uansett prestasjoner. Noen spillere blir kastet ut på bakgrunn av en(få) dårlige prestasjoner.

Pardew, din kødd, jeg er så lei av deg.

Dette kan fort slå tilbake på oss, men jeg er uansett enig uansett utfall i dag. Det er frustrerende å se Ben Arfa slite benk gang på gang. Han får jo overhodet ikke noen reelle muligheter til å spille seg inn. Og når han presterer må han allikevel sitte på benk neste gang. Forbanna frustrerende.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 18. Jan. 2014, 15:23 »
.....

Dette kan fort slå tilbake på oss, men jeg er uansett enig uansett utfall i dag. Det er frustrerende å se Ben Arfa slite benk gang på gang. Han får jo overhodet ikke noen reelle muligheter til å spille seg inn. Og når han presterer må han allikevel sitte på benk neste gang. Forbanna frustrerende.
Jeg liker deg.

Nei, men ja, kan fort blåse sterkt rundt oss om det skulle bli seier idag. Uansett står jeg inne for fra ett langsiktig og helhetlig perspektiv. Og om man klarer å ta brodden og frustrasjonen ut av innlegget, burde det være klart hvorfor jeg står inne for det.
Er bare så utrolig lei av at det aldri gjøres noenting.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #18 på: 18. Jan. 2014, 15:26 »
Er ikke dette de samme 11 som gjorde en jævlig god kamp mot City?
Bra Pardew :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 18. Jan. 2014, 15:29 »
Pardew driter om fotballen vi spiller er vondt å se på for oss andre så lenge han får de nødvendige poengen. Jeg er så drittlei hele fyren, at han ikke bytter på laget når vi åpenbart sliter er total hjerneblødning.

Vi kommer aldri med sølvreven som manager til å spille fin fotball over lengre tid. Når vi da har flere "boksåpnere" på benken så sier det sitt. Gouffran er ikke en bedre fotballspiller enn Ben Arfa, det kan man ikke seriøst mene. Jeg driter i om fyren ikke jobber all verdens hjemover, det gjør heller ikke Sturridge, Suarez, Coutinho og Sterling heller. De trenger det ikke, for laget er såpass balansert at de andre kan ta jobben for dem slik at de kan bruke kreftene sine der hvor de også har kvalitetene sine. Ben Arfa skal for faen ikke løpe opp og ned en kant for å blidgjøre Pardew, han skal fritas for noe av det defensive slik at han kan skinne der fremme. Huff, føler vi er litt som Stoke under Pulis. Dørgende kjedelig!!!

Og at denne Obertan er på benken foran Marveuax????????????? Takk for maten.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 18. Jan. 2014, 15:34 »
Er ikke dette de samme 11 som gjorde en jævlig god kamp mot City?
Bra Pardew :)

Kjempebra, helt til skadene kommer og Newcastle ikke har en eneste spiller i form på benken. I tillegg er det flere som har virka slitne i lengre perioder nå, og som muligens burde fått seg en kamp på benken.

Det er heller ikke snakk om å bytte hele laget, men en, kanskje to spillere.
« Siste redigering: 18. Jan. 2014, 15:38 av boris. »
Nei.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 18. Jan. 2014, 15:37 »
Mener å ha lest en gang at Ferguson ikke stilte det samme laget to kamper på rad en eneste gang.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #22 på: 18. Jan. 2014, 15:49 »
Stream ?  :angel:

Og spiller Carroll? Hater og møte gammle spillere,, de bruker å senke oss :snufs:

Mathiassen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 18. Jan. 2014, 15:52 »
Hvorfor viser ikke tv2 kampen??? Har jo tross alt betalt for sumo for å se nettopp newcastlekampene :(

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #24 på: 18. Jan. 2014, 15:53 »
Hvorfor viser ikke tv2 kampen??? Har jo tross alt betalt for sumo for å se nettopp newcastlekampene :(

Fordi de bare får sende EN kamp 16:00  :grine:
Og da tvinger de oss til å Streame den ulovlig, skjønner ikke helt hvorfor jeg skal gidde å bruke penger på sumo, fuckit sier det opp nå!

Mathiassen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 18. Jan. 2014, 15:55 »
Det er jo helt bak mål :/
si ifra hvis noen finner en bra stream da

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #26 på: 18. Jan. 2014, 15:56 »
Det er jo helt bak mål :/
si ifra hvis noen finner en bra stream da

Du kan få en dårlig en http://www.stadium-live.com/Channel3.html

Mathiassen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #27 på: 18. Jan. 2014, 15:57 »

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 18. Jan. 2014, 15:58 »
Mener å ha lest en gang at Ferguson ikke stilte det samme laget to kamper på rad en eneste gang.

Vet ikke med Fergie, men Rafa hadde vel rund 100 kamper i pool uten å stille det samme laget to ganger på rad. Nå hadde spesielt Fergie en litt annen bredde i stallen enn oss. Men pardew burde rotert bittelitt i alle fall er nå min mening. Mbiwa er ikke noen back. Ville likt å sett haidara. I forhold til ben arfa/ marveaux så handler dett om spillestil mer enn rotasjon tror jeg.

Har tidligere uttrykt min begeistring for marve spesielt, men ser jo poenget til pardew hvis han kjører den spillestilen han legger opp til.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 18. Jan. 2014, 15:59 »
Har al jazeera/beinsport også bare lov å sende én av disse kampene? Evt er jeg bare dårlig å lete, noen som vet om den går på en kanal der?
Genius by birth. Slacker by choice.