20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham - Newcastle United Lørdag, 18.01.14 kl. 16:00  (Lest 22083 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
Beklage gutter, men dokke klarte ikkje å gjør jobben i mitt fravær. Derfor steppe eg inn igjen i et forsøk på å mekke en sjelden seier.

Eg e egentlig møkkalei Newcastle og Premier League for tiå! Newcastle e ikkje kapable te å ta igjen någen av lagå over, og me vise ikkje ambisjoner te det heller. Bak oss e det heller kje spennandes ettersom Hull e ti poeng bak oss. Soton eneste though!

På lørdag møte me et lag som spille elendig fotball for tiå. De slo Cardiff, men eg såg kampen og den va "horrible" fra begge lag. De har Carroll tebake fra langt skadeavbrekk, men ein konne se at han har vært ude lenge.

Newcastle mangle Colo og Deb, ikkje bra. Offensivt meine eg me må få igang Ben Arfa. Eineste spennende spilleren for tia. Greit å få settla denne sesongen om me kan satsa på han.

Howay the... ja, dokke vett.  :nei:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle United Lørdag, 18.01.14 kl. 16:00
« Svar #1 på: 17. Jan. 2014, 07:52 »
Denne skal me vinna. No har me faktisk 3 kampar på rad der me fint kan finna på å tapa. Utruleg kor det svingar med dette laget.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 17. Jan. 2014, 12:57 »
West Ham sliter vel med fem faste forsvarsspillere ute. Dette skal bli seier.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 17. Jan. 2014, 15:10 »
Kan Lacina Traore spille?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 17. Jan. 2014, 15:16 »
Det var både bra og dårlig at West Ham slo Cardiff sist helg. Hadde de tapt hadde de nesten garantert byttet manager. Når de så vant var det en stor lettelse for hele klubben, og det kan godt gi dem en energiboost som hjelper dem til seier mot oss.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 17. Jan. 2014, 23:10 »
Håper vi går ut offensivt, og tør spille vårt eget spill. West Ham har vært svært tragiske på hjemmebane med 2-3-5 der, tredje svakest i ligaen. Med et helt forsvar ute bør vi utnytte det.
Veit at vi ikke skal krever for mange trepoengere på bortebane i PL, men her mener jeg vi bør ha åpenbare ambisjoner om å vinne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 18. Jan. 2014, 01:39 »
Helt enig i det Kristoffer. En skal ikke kreve noe, men når Pardew nettopp er ute i media og snakker om "the heat of the moment", at han er en vinnertype osv. så forventer jeg at vi setter aller kluter til og kjører offensivt mot lag som West Ham. Om klubben virkelig har et snev av ambisjon, så må vi faktisk tørre å ta kontroll i kamper, særlig når det forventes.

Men jeg vil påpeke en ting, som mange kanskje glemmer i kampens hete:

Det er alltid to lag på banen, og selv om laget vårt kanskje ikke spiller vanvittig bra hele tiden, så er det ikke alltid det skyldes manglende motivasjon, engasjement eller vinnervilje. Det kan faktisk hende at det andre laget bare er enda mer gira enn oss, og dermed spolerer vår mulighet.

Gleder meg uansett til denne kampen, og har trua på at vi kan snu den siste tidens dårlige trend her. Vi har alle verdens muligheter til å slakte West Ham på bortebane, og BØR gripe den sjansen med alle våre offensive krefter.

HOWAY!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 18. Jan. 2014, 02:22 »
West Ham med så og si hele forsvaret + deres beste spiller(Nolan) ute til denne kampen, så her forventer jeg at vi satser offensivt og gønner på. Ben Arfa ftw!
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 18. Jan. 2014, 10:41 »
Nolan har jo vært temmelig crap denne sesongen da :(

Håper forresten at West Ham som lag spiller bedritent, men at Carroll er strålende uten å score.
« Siste redigering: 18. Jan. 2014, 11:22 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 18. Jan. 2014, 15:02 »
XI v West Ham: Krul; Santon, Williamson, S.Taylor, Yanga-Mbiwa; Tiote (c), Anita, Cabaye; Sissoko, Remy, Gouffran

Jaja. Akkurat som forventet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 18. Jan. 2014, 15:04 »
#NUFC subs v @whufc_official: Elliot, Haidara, Dummett, Obertan, Ben Arfa, Shola Ameobi, Cisse.

Obertan tilbake på benken, og Marveaux ute igjen.
Nei.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 18. Jan. 2014, 15:06 »
Noe sjans for at denne går på sportskanalen?  :wink:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 18. Jan. 2014, 15:06 »
Akkurat det er bare trist. Når skal Obertan få drømmeovergangen til Darlington?

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 18. Jan. 2014, 15:08 »
Samme hver jævla gang. Nå er jeg så forbanna lei av dette dritet her.
- Vi bytter aldri første 11 når det går bra, noe som forsåvidt er forsvarlig. Men man kan alltids argumentere (slik jeg har gjort) for å bruke ett lag i flyt til å få igang flere spillere og ha hele troppen match-fit.
- Vi bytter aldri første 11 ved tøft kampprogram. Da kan man kaste argumentet om tynn stall rett i bosset.
- Vi bytter aldri første 11 ved motgang. Det gjøres ikke et forsøk på å snu en dårlig trend.
- Noen spillere har ubegrenset tillit uansett prestasjoner. Noen spillere blir kastet ut på bakgrunn av en(få) dårlige prestasjoner.

Pardew, din kødd, jeg er så lei av deg.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 18. Jan. 2014, 15:08 »
Heh. Jeg synes også det er rart at Pardew ikke bruker Haidara, eller til nøds Dummett.
Nei.