Jeg syns heller ikke det ser ut som om hele ballen er over linja. Selvsagt har de fleste sett reprisen der man ser situasjonen på skrått fra banen, da vil det selvsagt se ut som om ballen er ute. Det blir akkurat som i Everton kampen for noen år siden der folk maste om dommerfeil og at ballen var inne da man såg situasjonen på skrå, mens i ettertid når man ser nærbilde av ballen på linja, ser man at 1 eller 2% av ballen er på linja. Det kan hende ballen var ute i går, eller det kan hende den var inne. Men om man hadde sett gårsdagens situasjon beint fra cornerflagget så tipper jeg man kunne konkludert med at hele ballen ikke var ute, uten å kunne si noe sikkert.
Og som Anders påpeker, skal linjedommer være 100% sikker før han dømmer, jeg tviler sterkt på at linjedommer kan ha vært sikker på at ballen var ute med tanke på at foten til ben Arfa var i mellom ball og linjedommer.
Selvsagt ville vi protestert om vi var Stoke supportere, men jeg ser ingen grunn til at vi skal "fake" en annen mening enn den vi egentlig har bare for å være objektiv. Innen noen kommer med noen gode argument på hvorfor noen av situasjonene, sett bort fra hands-situasjonen, var dommerfeil, står jeg for at dommeren gjorde en helt ok kamp og at noen Stoke spillere mistet hodet.