20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - WBA, Lør 30.11.13, Kl.18:30  (Lest 19575 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - WBA, Lør 30.11.13, Kl.18:30
« Svar #90 på: 01. Des. 2013, 13:52 »
Sissoko on celebration - "It was to go see @Vurnon, someone I get on with really well. We always joke and pull each other's leg." #nufcTV

Topp!
Nei.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 01. Des. 2013, 19:51 »
Fantastisk med 4 seirar på rad! Eg trur me aldri kjem til å oppleva å vinna 3,4 og 5-0 med Pardew som manager, men hadde me greidd vinna eit trofé under han si leiing so skal eg greia leva med det. Dessutan so lenge me vinner so kan eg ikkje klaga alt for mykje ;)

Ben arfa og Cisse bør vel få ein del minuttar mot Swansea? Det so kjenneteiknar eit godt lag er jo breidden og at dei so kjem inn presterar maksimalt! :)

3-0 har vi jo vunnet noen ganger med Pardew som manager. Det mest minneverdige er jo 3-0 seieren på St James Park mot ManU for 2 sesonger siden. En fantastisk kamp. Wigan vant vi jo 3-0 over sist sesong på hjemmebane. Stoke er en annen klubb som har fått kjørt seg på St James Park med det samme resultatet.

Uansett, nå er det jo slik at ingen kamper i PL er enkle, og ihvertfall ikke sånn at vi NUFC supportere kan forvente "storseire". Det har vi rett og slett ikke godt nok lag til uansett hvordan man ser på det. Mangelen etter kvalitet i flere posisjoner er såpass stor at jeg mener klubben overpresterer eller spiller opp mot maks av sitt potensiale akkurat nå. All cred til Pardew og co for det.

Jeg tror NUFC er ganske sårbare for skader i visse posisjoner, spesielt på spissplassen og på midtbanen. Uten Remy på topp tror jeg Pardew får et problem. På midtbanen kan nok kanskje Anita gjøre en god jobb for Cabaye, men skulle vi få flere skader/suspensjoner der også vil man nok se et mye svakere NUFC.
På keeperplassen er vi for øyeblikket meget godt representert. Pr nå er jeg også veldig fornøyd med forsvarsrekka. MYM, S. Taylor, Dummett og til dels Haidara er gode å ha i bakhånd i tillegg til de som startet igår når Pardew og co skal ta ut laget.
På midtbane savner jeg ihvertfall en ving, og på topp skulle jeg gjerne sett 2 spisser komme inn nå i januar.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #92 på: 01. Des. 2013, 20:02 »
På midtbane savner jeg ihvertfall en ving, og på topp skulle jeg gjerne sett 2 spisser komme inn nå i januar.

Stiller meg bak det her. Ser ut som dette er noko dei ansvarlege for spelarkjøp også har sikta seg inn mot. Las ein plass at Finnbogason, Long og Gomis (som var ivrig med å hylle Gouffran for scoring - og gratulerte Toon Army - på twitter) er dei heitaste kandidatane. Sistnemnde tippar eg ein allereie har ei tentativ avtale med, jf. heile den karusellen der i sommar og at han er på utgåande kontrakt og vil vekk.

Om ein får inn to av desse er vi jo rimeleg godt skodd på dei tre mest offensive posisjonane. Ben Arfa, Gouffran, Rémy, Gomis, Cissé, Ameobi, Long. Skal bli vanskeleg å vere Obertan framover då.

Dette er jo alt anna enn sikre rykter, men ville overraske meg om ikkje det offensive er av prioritet å forsterke i januar.

-
Når det gjeld dei seine bytta i går, så kan jo det vere eit teikn på at Pardew vil ha Anita, HBA og Cissé så utkvilde som mogleg til dei to kampane i neste veke. Reknar med alle tre kjem til å figurere der i ei eller anna rolle.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 02. Des. 2013, 08:56 »
Jeg sitter og mekker en adventskalender til dama. Faen for et strev. Burde heller kjøpt en tikroners sjokoladekalender med dritdårlig sjokolade.

Tok ikke deg for den romantiske typen? ;)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 02. Des. 2013, 08:59 »
Synes Ameobi gjorde en god figur i går, men han var ikke like massiv som mot Norwich. Sissoko får ufortjent mye tyn her på forumet. Kanskje lagets beste i går, til tross for noen slurvete pasninger og tullete ballmiss. At han ikke er god nok for PL er rimelig søkt. Nå var det dog kun en som mente det, men lell.

Veldig enig, synes Sissoko fortjener bedre enn det mange her mener om han.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #96 på: 02. Des. 2013, 16:57 »
Noen som vet om Bony, Michu er aktuelle mot oss? Starter ingen av dem har vi en kjempesjanse til 3 nye!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 02. Des. 2013, 17:04 »
Noen som vet om Bony, Michu er aktuelle mot oss? Starter ingen av dem har vi en kjempesjanse til 3 nye!

Michu spiller nok, men ellers er det noen viktige spillere ute.

Jeg sitter og mekker en adventskalender til dama. Faen for et strev. Burde heller kjøpt en tikroners sjokoladekalender med dritdårlig sjokolade.

hehe, jeg er ikke det. Er svært dårlig på romantikk, men noen ting må man gjøre. Jeg tror jeg brukte 5-6 timer på adventskalenderen. Ble ikke helt som jeg hadde sett for meg, men dama ble sinnsykt fonøyd med den, så da er jeg fornøyd au. :D
Nei.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #98 på: 02. Des. 2013, 19:02 »
South Wales Evening Post:

Michu is set to return to training this week, a month after damaging ankle ligaments in Swansea?s derby defeat at Cardiff.

And Laudrup will have fingers crossed that the Spaniard will soon declare himself available for first-team duty ? although Wednesday?s home clash with Newcastle will probably come too soon ? as Swansea search for firepower.

:wink:

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #99 på: 02. Des. 2013, 19:16 »
Selvfølgelig helt glimrende om det er tilfellet. Noen som har noen formening om hvilke 11 som starter på onsdag?

Personlig tror jeg Ameobi ble brukt 90 minutter i sist kamp fordi han skulle spares i midtuka, mens Remy trolig skal få starte igjen.

Gjetter på en 4-4-2 bestående av:

Krul; Deb, Willo, Colo, Santon; Sissoko, Cabaye, Tiote, Gouffran; Remy, Cissé

På denne måten får vi også stressa stopperene til Swansea mer enn vi kunne gjort med dagens oppstilling, da Cissé må kunne sies å ha bedre løpskapasitet enn Ameobi. Føler meg også rimelig sikker på at to av byttene er brukt når det viser 70minutter på klokka.
« Siste redigering: 02. Des. 2013, 19:18 av Sigurd »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 02. Des. 2013, 19:25 »
Jeg tror Ameobi blit byttet ut med Cisse, også får vi Ben Arfa inn etter 65-70 minutter.
Nei.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 02. Des. 2013, 23:59 »
Eg tror vi stiller uforandret helt til neste dårlige prestasjon eller skade/suspensjon. Er vi lur derimot,  gjør vi små endringer allerede no, ellers kommer skadene og formduppene no når julekjøret tar av

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 03. Des. 2013, 08:57 »

Michu spiller nok, men ellers er det noen viktige spillere ute.

hehe, jeg er ikke det. Er svært dårlig på romantikk, men noen ting må man gjøre. Jeg tror jeg brukte 5-6 timer på adventskalenderen. Ble ikke helt som jeg hadde sett for meg, men dama ble sinnsykt fonøyd med den, så da er jeg fornøyd au. :D

Hehe, Bony er ute, er ikke sikker på Michu.

Ja, så lenge dama er fornøyd så er vi jo alltid fornøyd ;)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 03. Des. 2013, 10:43 »
tipper luke nr 24 er et stort bilde av Pardew. (de palacebildet som snzk hadde på profilen tidligere) :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /