20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - WBA, Lør 30.11.13, Kl.18:30  (Lest 19607 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - WBA, Lør 30.11.13, Kl.18:30
« Svar #75 på: 30. Nov. 2013, 20:31 »
Vi begrenser WBA til en avslutning på mål. Fortjent seier til oss, men ingen ekstremt imponerende forestilling. Vi gjør akkurat nok, og det er jo akkurat det: nok.....

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 30. Nov. 2013, 20:36 »
Du sier det jo selv rox... en avslutning på mål for wba... Dette er faktisk en kjempesolid kamp av oss!

Jeg skulle bare ønske vi turte å sette innpå Benny i det 80ende minutt for en sliten Sissoko. Vi kommer nemlig til å trenge x-faktor med selvtillit fremover skal vi være med å utfordre! Denne grindinga vil ikke holde i lengden.

Stort pluss til Santon, Sissoko, Williamson og Debuchy i denne kampen

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #77 på: 30. Nov. 2013, 20:37 »
Sissoko ser SYKT tent ut i dag. Satser på at dette blir ala Chelseakampen i fjor.

Kanskje ikke 10/10, men jeg syns likevel han gjør en veldig god kamp - i likhet med de fleste gutta i laget. Han har et par leie toucher, men løper opp mange tapte baller, og er alltid spillbar. Syns det er spesielt fint hvordan han ofte gjør seg til et alternativ mellom midtbanen og forsvaret til motsanderen :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 30. Nov. 2013, 20:43 »
Sitter og krysser fingrene for at Ameobi ikke skal bli skadet nå. Direkte fryder meg over å se han i denne formen!

Dette syns jeg da ikke var spesielt imponerende av Ameobi? Tapte mange dueller og var ofte elendig å time når han gikk opp.

Vi vinner fortjent - men sitter å ergrer meg over at vi spiller så svakt og er så defensive i tankegangen når vi kommer ut i andreomgang. Skulle ønske vi i mye større grad turte drepe kamper mot svakere motstand på hjemmebane fremfor å invitere motstanderne inn i kampen. Skulle gjerne sett Benny og Cisse tidligere inn når de to på topp ikke leverte i dag.

Men fire på rad er deilig! Henger godt med blant de beste, og det håper jeg vi skal gjøre lengst mulig. Kamp allerede på onsdag borte mot Swansea. Absolutt muligheter der!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 30. Nov. 2013, 20:46 »
God kollektiv innsats vi legger ned. Bare smårusk i angrepsspillet etter min oppfatning, ellers en solid kamp. Sissoko er god i dag for all del, men er litt nølende med beslutningene i enkelte situasjoner bl.a. ved avleveringene når vi bryter og kontrer.
Gratulererer med tre poeng og fire strake!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #80 på: 30. Nov. 2013, 21:12 »
To tøffe kamper i vente nå, swansea borte og Manchester u borte, i den formen vi er i nå frykter jeg ingen!
Kjøre over Manchester United på Old Trafford hadde vært så jævlig deilig!

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #81 på: 01. Des. 2013, 10:31 »

Dette syns jeg da ikke var spesielt imponerende av Ameobi?

Det syns jeg. Frem til han går tom for energi (rundt 70min) er han vår beste spiller i mine øyne. Er involvert i alt vi gjør fremover nesten. Tar ned ballen til Remy utallige ganger, og spiller flere gode målsjansepasninger i dag igjen. Det at Pardew ser hvor essensiell han er som targetman i denne kampen, og lar han spille hele kampen, kontra de 70minuttene han strengt tatt burde spilt, forteller vel alt om hvor viktig innsatsen hans var i går? Han er også i stor grad årsaken til at vi scorer 1-0, enten han toucher ballen før Gouffran får den, eller ei.

http://www.fourfourtwo.com/statszone/8-2013/matches/695027/player-stats/6240/OVERALL_02#tabs-wrapper-anchor

Fant et kart på fourfourtwo som forteller noe om hvor mange hodedueller mannen var i. Når en tar med i betraktningen at han var utslitt som en potetsekk de siste 15-20minuttene og tapte mange av duellene der, syns jeg ikke en 50% rate på hodedueller mot Olsson / McAuley er noe annet enn godt gjort. Dessuten sitter touchen hans temmelig bra nå, og han slår direkte gode key passes ved et par anledninger.

Min MOTM er Sissoko, og jeg vil også fremheve Gouffran og Williamson, som jeg syns legger ned et jævlig bra arbeid enda en gang. Ameobi er likevel blant de 4 som jeg mener skal ha ekstra ros.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 01. Des. 2013, 10:48 »
Detnat han "bare" vinner 50% betyr lite. Det at han går ialle er det viktigste, då det er sjeldent at Olsson eller Mcauley fikk til klareringer i duell med Shola. Samme hvem som vinner første duellen,  så lenge vi vinner andre og tredje duellen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 01. Des. 2013, 11:01 »
Hadde litt samme inntrykk som deg Kristoffer i 1. omgang, men synes han spilte seg stort opp midtveis, før han som dere påpeker gikk litt tom. Nok en god kamp. Ellers må jeg få si at Gouffran begynner å bli en av mine absolutt favoritter. Digger den mannen!

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 01. Des. 2013, 11:23 »
Spesielt god kamp av Willo, Debu, Santon, Ameobi, Sissoko og Gouff. Deilig å se hvordan Gouff jobber og jobber. Akuratt det vi trenger.

Hærlig med 3 poeng og 5 plass før kampene idag!
Toon till I die.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 01. Des. 2013, 11:51 »
Fantastisk med 4 seirar på rad! Eg trur me aldri kjem til å oppleva å vinna 3,4 og 5-0 med Pardew som manager, men hadde me greidd vinna eit trofé under han si leiing so skal eg greia leva med det. Dessutan so lenge me vinner so kan eg ikkje klaga alt for mykje ;)

Ben arfa og Cisse bør vel få ein del minuttar mot Swansea? Det so kjenneteiknar eit godt lag er jo breidden og at dei so kjem inn presterar maksimalt! :)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 01. Des. 2013, 12:08 »
Synes Ameobi gjorde en god figur i går, men han var ikke like massiv som mot Norwich. Sissoko får ufortjent mye tyn her på forumet. Kanskje lagets beste i går, til tross for noen slurvete pasninger og tullete ballmiss. At han ikke er god nok for PL er rimelig søkt. Nå var det dog kun en som mente det, men lell.
Nei.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 01. Des. 2013, 12:28 »
Helt enig Boris. Synes Sissoko var konge i går. For et driv når han setter opp farten også. Mangler ofte den siste pasningen, men han er utrolig viktig for å få laget høyere i banen og avta litt press også.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 01. Des. 2013, 12:32 »
Sitter og krysser fingrene for at Ameobi ikke skal bli skadet nå. Direkte fryder meg over å se han i denne formen!

Dette syns jeg da ikke var spesielt imponerende av Ameobi? Tapte mange dueller og var ofte elendig å time når han gikk opp.

Han fikk 9 på børsen og man of the match fra Sky. Han er sentral ved begge målene og gjør Remy dobbelt så farlig. Han er rett og slett strålende for tiden og ikke tilfeldig at vi har fire seiere på rad etter at han kom inn.

Viktig å kunne gi credit where credit's due selvom ikke alle her er like store Shola-fans. Unner denne mannen alt godt og dette er fantastisk!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 01. Des. 2013, 12:50 »
Mike Williamson ftw!!
Same old Shearer, always scoring!