Vi har så utrolig mange gode navn på blokka, og vi vet veldig godt hva de er gode for. Dette er et lag som for et par år siden kunne gitt vann i munnen og CL spill håp for de fleste. Men så blir vi rævpult av alt og alle. Vi har hatt så mange spillere som vi har ansett som store spillere og signeringer:
-Cisse
-Sissoko
-Debouchy
-Cabaye
-Santon
osv osv...
Men etter en strålende start slukner alle stjernene en etter en. Eneste jeg enda ser en glød i er HBA og kanskje Anita, resten er så dynge at hjelp. Absolutt alt ligger til rette for å lage magi og så blir det en fjert.
Alt ligger til rette for en respektert storklubb, men vi har trioen MA, JOKE og AP som klarer å drive denne klubben rett til helvete. Jeg orker bare ikke bry meg stort lenger, snart 20 år med kjærlighet har begynt å visne.. Ikke at jeg ikke bryr meg om klubben lenger, men med et sånt eierskap er det ikke håp i helvete at vi skal vinne så mye som en ussel cup engang. Det klarer til og med Wigan, pompey og slikt ræl.
Regjeringa må gå, så er det kanskje et lite håp at vi fortsatt kan få noe ut av våre stjerner