20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton - Newcastle Mandag 30. september kl 21:00 - TV2 PLHD 1  (Lest 33089 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Det er så mye som må gjøres for å redde denne synkende Newcastle-skuta at man kan bruke en halvliter blekk ved å skrive ned halvparten på papir. Det mest åpenbare er å kvitte seg med Ashley, Joke og Pardew, men de to førstenvnte, som er de største problemene, sitter trygt som f, og da er vi like langt. Kommer sikkert bare inn en annen tullig som er like ubrukelig som Pardew om han erstattes.  Ellers er jeg helt enig med de over som nevnte at vi trenger noe britisk. Ikke faen om Nolan og Barton hadde spasert som noen hveteloffer utpå der når laget blir overkjørt og ligger under 0-2 og 0-3.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Rett og slett en sjokkerende omgang.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Kommer til å bli en veldig lang sesong med utrolig mange nederlag. Skal fortsatt mye til før Pardew får sparken. Kanskje blir det på slutten av sesongen. Da må vi vente på kinnear avslutter denne, og starter neste sesong. Det kommer til å bli 2 grusomme år. Hva kommer etter Kinnear?
Ikke vet jeg, men mest sannsynlig en ny udugelig manager
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Og hvorfor i helvete tar Santon frisark?
Nei.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Mbiwa får slakt av tv2 og keegan med rette. Ikke lett å være keeper med dette forsvaret men krul har vert fæl i noen kamper nå.
« Siste redigering: 30. Sep. 2013, 22:00 av Fluffy »

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Jepp, Mbiwa må ut.. Spennende om Pardew ser det samme.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
Vi har så utrolig mange gode navn på blokka, og vi vet veldig godt hva de er gode for. Dette er et lag som for et par år siden kunne gitt vann i munnen og CL spill håp for de fleste. Men så blir vi rævpult av alt og alle. Vi har hatt så mange spillere som vi har ansett som store spillere og signeringer:
-Cisse
-Sissoko
-Debouchy
-Cabaye
-Santon
osv osv...

Men etter en strålende start slukner alle stjernene en etter en. Eneste jeg enda ser en glød i er HBA og kanskje Anita, resten er så dynge at hjelp. Absolutt alt ligger til rette for å lage magi og så blir det en fjert.

Alt ligger til rette for en respektert storklubb, men vi har trioen MA, JOKE og AP som klarer å drive denne klubben rett til helvete. Jeg orker bare ikke bry meg stort lenger, snart 20 år med kjærlighet har begynt å visne.. Ikke at jeg ikke bryr meg om klubben lenger, men med et sånt eierskap er det ikke håp i helvete at vi skal vinne så mye som en ussel cup engang. Det klarer til og med Wigan, pompey og slikt ræl.

Regjeringa må gå, så er det kanskje et lite håp at vi fortsatt kan få noe ut av våre stjerner
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Mbiwa får slakt av tv2 og keegan med rette.

Ser faen meg ut som en jypling. Bør legge på seg et par kilo om han skal være stopper i PL.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Williamson inn? Nei takk.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil

Uhm... Williamson er britisk. Han er kanskje ikke en bedre fotballspiller, men kvalitet har intet å si her. Han har en vinnermentalitet som vil ta Newcastle til nye høyder.
Nei.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle Mandag 30. september kl 21:00 - TV2 PLHD 1
« Svar #100 på: 30. Sep. 2013, 22:02 »
Tror ikke Willy hadde vært like dårlig, og det sier forbanna mye hvor elendig Mbiwa har vært.

Enig med Claus som sier at det virker som spillerene gir faen om en slipper inn et mål. Det gjør ikke vondt for noen av de uttpå der.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 30. Sep. 2013, 22:03 »
Mbiwa har stort sett vært krise i sin karriere i Newcastle. Jeg skal nevne dere ett navn som jeg tenker på, dog var han ikke så svak som Mbiwa har vært: Jean Alan Boumsong. I tillegg gir han i likhet med de fleste andre totalt faen. Rett inn med Tayls når han er tilbake.

Sigurd med det beste innlegget her. Vi er et lag totalt uten ryggrad eller fight. 11 individer som løper der utpå og veit f... all om hva det betyr å spille i drakta vår.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 30. Sep. 2013, 22:04 »
Her kommer Willy :feiring:

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #103 på: 30. Sep. 2013, 22:04 »

versågod:D
Who else...... Alan Shearer

TommyWee

• Gjest
« Svar #104 på: 30. Sep. 2013, 22:08 »
Mbiwa har stort sett vært krise i sin karriere i Newcastle. Jeg skal nevne dere ett navn som jeg tenker på, dog var han ikke så svak som Mbiwa har vært: Jean Alan Boumsong. I tillegg gir han i likhet med de fleste andre totalt faen. Rett inn med Tayls når han er tilbake.

Og Taylor er ikke en vandrende katastrofe? Aldri sett en midtstopper rygge så mye som han gjør. Mbiwa har vært solid med unntak hvor hele bakfireren og midtbaneleddet har vært katastrofalt fra første minutt. I dag er dog både han, Colo og Santon helt bedritent dårlig.