20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Hull 21/9 kl. 16.00  (Lest 42145 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Hull 21/9 kl. 16.00
« Svar #15 på: 19. Sep. 2013, 15:14 »
Er Santon dårlig?

Jeg syns også det var ett merkelig valg å utmerke Santon som "den dårlige".

Syns også "Remy inn for Jonas" ble litt undervurdert. Remy har vi riktignok ingen ide om hvordan vil fungere, men det skal ikke så vanvittig mye til for å bedre Jonas sitt nivå fra forrige sesong 5-6 hakk.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 19. Sep. 2013, 15:39 »
Ser gjerne Remy sentralt - Gouffran på venstre og Cisse på benken.
Same old Shearer, always scoring!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 19. Sep. 2013, 17:51 »
Skjønner ikke klaginen på Sissoko. Han og Anita utfyller hverandre på en fortreffelig måte, og han var banens neste beste mot Aston Villa. Dritbra touch og gode pasninger. Tre-fire skikkelig krempasninger i bakrom hadde han også.
Nei.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 19. Sep. 2013, 18:28 »
Skjønner ikke klaginen på Sissoko. Han og Anita utfyller hverandre på en fortreffelig måte, og han var banens neste beste mot Aston Villa. Dritbra touch og gode pasninger. Tre-fire skikkelig krempasninger i bakrom hadde han også.

Må rette litt på min "klaging" på Sissoko. Jeg mente ikke at han ikke er god, men at han ikke er kreativ nok når motstanderen legger hele laget i forsvar er jo åpentbart. Han er rett og slett bedre når motstanderen står høyere i banen, og han får rom til å "drive" i.
Toon till I die.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 19. Sep. 2013, 18:54 »
"hva har endret seg?". Remy inn for Gutierrez?
Vil si det har forandret vanvittig mye for nufc sin del. Nå skal jeg på ingen måte friskmelde oss, men jeg synes det er grunn til litt opptimisme med tanke på de to siste kampene. Vi har vert overlegen på sjansestatestikken de to siste. Kan jo legge til at Liverpool hadde fem avslutninger mot Villa. Vi hadde sytten. Tiden får vise om vi er på gli, men Remy har stått bak to av målene våre de to siste kampene og har gitt laget en ny dimensjon. Vi har nå to sider som angriper i forhold til sist sesong der venstresiden vår var død.
« Siste redigering: 19. Sep. 2013, 18:56 av Fluffy »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 20. Sep. 2013, 10:46 »
Satser også på at selv om vi kanskje kan lede 1 eller 2 - 0 til pause så forsetter vi å kjøre på og Pardew ikke  ber å suge pikk i forsvar i 2. omgang!

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 20. Sep. 2013, 14:25 »
Jeg går egentlig fortsatt og venter på den dagen vi skal gjøre det samme som vi gjorde hjemme mot Villa for 3 år siden med Hughton bak rattet; ledet 3-0 til pause og fortsatte å kjøre på i 2. omgang og vant til slutt 6-0.

Slike resultater er jo sjeldenheter så jeg holder ikke pusten, og jeg har heller ikke særlig tiltro til at det er realistisk med en mann som Pardew i "sjefs"stolen.  Han satser alle kort på defensiv trygghet (uten at det nødvendigvis funker) heller en fest-fotball, men det hindrer meg ikke i å leve i troen.

Hjemme mot Hull er vel dog en av kandidatene der det ikke er HELT på bærtur å håpe på 2 overbevisende omganger med uttelling fra begge.

Genius by birth. Slacker by choice.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 20. Sep. 2013, 17:51 »
Er dog forberedt på en frustrerende kamp hvor vi blir liggende og stange mot et Hull som parkerer bussen. Vi har, som noen tidligere har nevnt her, ikke trivdes spesielt godt i slike omstendigheter det siste året. Er bare å håpe at vi klarer få en tidlig scoring. Da kan det bli en morsom kamp!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 21. Sep. 2013, 11:28 »
Begynner å bli nervøs nå. hadde vært typisk med et tap nå, etter den gode starten. Tror som Kristoffer at de ikke blir mye rom å springe/spille i. Håper på langskuddmål fra Cabaye idag.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

James

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #25 på: 21. Sep. 2013, 11:32 »
Seier idag! 2-0 , Remy, Cisse

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 21. Sep. 2013, 11:33 »
Ben Arfa fikser biffen som vanlig, etter et soloraid hinsides alt. Men om det er 0-0 etter første og ikke blir mye rom å spille i håper jeg Marveaux kommer inn tidlig i andre omgang, for han kan fikse den andre biffen.
Nei.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 21. Sep. 2013, 12:11 »
Håper på ein solid seier i dag, for å få gjere litt opp etter 4-0 mot City. Satser på samme lagoppstilling som mot Villa, ser ingen grunn til å bytte på noko. Vi kan ikkje bli defensive, er tross alt heimebane. Håper på
3-0, etter mål av Cisse x 2 og Remy.

NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 21. Sep. 2013, 12:23 »
Med seier idag og en søt liten borteseier i Liverpool, så er vi faen meg likt med lfc. Det burde jekka de ned et par hakk  :coloccini:

H
O
W
A
Y
Same old Shearer, always scoring!

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #29 på: 21. Sep. 2013, 13:01 »
3-0..