20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 186810 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #615 på: 28. Jan. 2014, 17:19 »
Hadde vi fått Grenier, vil jeg på langt vei ikke være "skuffet" over vinduet. Cabaye kom uansett til å bli solgt. Like greit å bli ferdig med det(gitt at vi får inn en godkjent erstatter).
Toon till I die.

viuldriftking

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #616 på: 28. Jan. 2014, 17:26 »
Hvis noen vil gjøre litt raske penger i dag, ere 1,33 i odds på Betsafe at Cabaye ikke får gult kort i dag  :lol:

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #617 på: 28. Jan. 2014, 17:30 »
Vi skulle sikra oss lånedeal eller handel med Menez som en del av overgangen. Han er på vei vekk fra PSG, blir ikke satsa på og er gratis til sommeren. Og han er steike god!!

Men lønna kunne vel blitt en utfordring.....

Van_Goor

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #618 på: 28. Jan. 2014, 17:34 »
Nærmere £20 mill, noe som i og for seg er skuffende med tanke på hvor mye penger PGS har og at benkesliteren Mata nettopp gikk for 37 mill!

Ingen tvil om at salget av Cabaye er stort tap for Newcastle, men dette blir i overkant useriøst for meg. Blir litt vel tykke supporterbriller den sammenligningen i mine øyne. Benkeslitingen til Mata var jo et resultat av Mourinhos spillestil, ikke ferdighetene til Mata.

Håper at vi blir overrasket med en spennende spiller inn, men forbereder meg på at dette blir en sesong i ingenmannsland trykt plassert midt på tabellen når mai kommer.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #619 på: 28. Jan. 2014, 17:48 »
Noen som tror vi nå har kasta oss på Siem De Jong i all hemmelighet? Der har man en spiller som faktisk har signalisert tydelig at han er klar for nye utfordringer. Noen som vil gjette på en pris?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #620 på: 28. Jan. 2014, 18:35 »
Siem De Jong ble vel linka i en 8m£ overgang i mediene for litt siden. Er sikkert en grei spiller, problemet er at han hadde sin siste assist i ligaen 08 sesongen. Uten Cabaye så er det omtrent ikke kreativitet i laget. Trenger en playmaker bak spissene.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #621 på: 28. Jan. 2014, 19:16 »
Hvis noen vil gjøre litt raske penger i dag, ere 1,33 i odds på Betsafe at Cabaye ikke får gult kort i dag  :lol:
har satt hele saldoen min på det bettet. Blir spillet trukket om han ikke er med i troppen?

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #622 på: 28. Jan. 2014, 19:19 »
har satt hele saldoen min på det bettet. Blir spillet trukket om han ikke er med i troppen?

han må spille for at bettet skal gjelde haha
Toon till I die.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #623 på: 28. Jan. 2014, 19:22 »
Var slik jeg trodde det funka. Søren.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #624 på: 28. Jan. 2014, 19:44 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/watch-luuk-de-jong-arrives-6640131

Bilder av De Jong på Tyneside. Vi kan da i det minste glede oss over et nytt alternativ på topp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #625 på: 28. Jan. 2014, 20:06 »
Noen som husker at jeg calla De Jong til Newcastle i den forrige tråden? Greit, jeg bomma med et vindu, men synes fortsatt jeg kan få litt cred.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #626 på: 28. Jan. 2014, 20:26 »
Noen som husker at jeg calla De Jong til Newcastle i den forrige tråden? Greit, jeg bomma med et vindu, men synes fortsatt jeg kan få litt cred.

lol
Toon till I die.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #627 på: 28. Jan. 2014, 20:31 »

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #628 på: 28. Jan. 2014, 20:34 »

haha cookie ?

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #629 på: 28. Jan. 2014, 20:40 »
Det har da ligget lenge i lufta dette med De jong. Men syntes at det er ganske elendig at han ikke har spilt siden april og ikke scora noen mål. I twente så herja han ganske bra, men så kan man spørre seg om nivået i den ligaen også da. Men her i Newcastle får han hvertfall noe å bevise og vise at det er kvaliteter der. Så det er igrunn litt win-win med lån og oppsjon, men samtidig meeeh 8)