20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 186788 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #630 på: 28. Jan. 2014, 20:54 »
NRK på sitt beste: Newcastle har funnet Cabaye-erstatter
Yohan Cabaye er på det nærmeste klar for PSG. Derfor har Newcastle-manager Alan Pardew rettet blikket mot Borussia Möncengladbach for å finne erstatteren. Midtbanespiller Luuk de Jong skal være på medisinsk sjekk hos Newcastle og nærmer seg en overgang til Premier League.

Norske nettaviser. :koko:

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #631 på: 28. Jan. 2014, 21:42 »
NRK på sitt beste: Newcastle har funnet Cabaye-erstatter
Yohan Cabaye er på det nærmeste klar for PSG. Derfor har Newcastle-manager Alan Pardew rettet blikket mot Borussia Möncengladbach for å finne erstatteren. Midtbanespiller Luuk de Jong skal være på medisinsk sjekk hos Newcastle og nærmer seg en overgang til Premier League.

Norske nettaviser. :koko:

ha ha ha ha
Toon till I die.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #632 på: 28. Jan. 2014, 22:43 »
Ben Arfa ut med skade, Cabye solgt og Remy ute med rødt kort i de 3 neste kampene. Da er det jaggu godt vinduet er åpent. Bare synd Mike Ashley etter alt å dømme har dobbel hengelås på nevnte vindu. Kan Joe Kinnear dirke opp låsen eller havner han på fylla?

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #633 på: 28. Jan. 2014, 22:50 »
Ben Arfa ut med skade, Cabye solgt og Remy ute med rødt kort i de 3 neste kampene. Da er det jaggu godt vinduet er åpent. Bare synd Mike Ashley etter alt å dømme har dobbel hengelås på nevnte vindu. Kan Joe Kinnear dirke opp låsen eller havner han på fylla?

Kanskje vi kan få Fellaini billig. hoho
Toon till I die.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #634 på: 28. Jan. 2014, 23:11 »
Lee Ryder twitrer at Pardew bekrefter Cabaye-exit, De Jong-medisinsk i morgen samt at pengene for Cabaye vil bli brukt dette vinduet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #635 på: 28. Jan. 2014, 23:16 »
Kinnear på Skysports for noen dager siden. "Cabella vil bli hentet vist det dukker opp noen skader på førstelagsspillere". Hoho nå har vi noen skader på førstelaget. Jeg stoler på denne mannen nå.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #636 på: 28. Jan. 2014, 23:23 »
Kinnear på Skysports for noen dager siden. "Cabella vil bli hentet vist det dukker opp noen skader på førstelagsspillere". Hoho nå har vi noen skader på førstelaget. Jeg stoler på denne mannen nå.

Dette var nok en JoKe.... Å så morsom jeg er
Toon till I die.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #637 på: 28. Jan. 2014, 23:43 »
Atte hæ? Har du en link til dette klippet? Tror jeg særdeles lite på.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #638 på: 28. Jan. 2014, 23:47 »
Stemmer det du sier Kristoffer, regner jeg med at det betyr Grenier og Luuk inn hvertfall!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #639 på: 28. Jan. 2014, 23:51 »
Atte hæ? Har du en link til dette klippet? Tror jeg særdeles lite på.
Fra N-O. Mange som stusset på uttalelsene, men så er jo Kinnear merkelig også. Skal ha sagt det i intervju med Skysports.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #640 på: 28. Jan. 2014, 23:52 »
Dersom det blir utfallet stiller jeg meg positiv til resultatet av overgangsvinduet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #641 på: 28. Jan. 2014, 23:54 »
Stemmer det du sier Kristoffer, regner jeg med at det betyr Grenier og Luuk inn hvertfall!
Grenier er nok det beste vi klarer å få tak i. Spiller med stort potensiale. De Jong har vi aldeles ingenting å tape på.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #642 på: 28. Jan. 2014, 23:56 »
Vi må jo få inn noen permanente signeringer snart. hvordan er egenlig den andre de jong, kan han være en mulig erstatter til cabaye?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #643 på: 29. Jan. 2014, 00:25 »
Jeg tror Grenier ikke er så fryktelig langt unna nivået til Cabaye, men selvfølgelig ikke helt der. Så det vil være en god erstatter tror jeg.
Siem de Jong hadde også vært en knall spiller å fått inn, litt mer offensivt anlagt enn Grenier.
Spennende dager som følger, og vi burde absolutt få inn en spiller (i tillegg til Luuk)!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #644 på: 29. Jan. 2014, 01:55 »