20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 187932 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #525 på: 27. Jan. 2014, 17:46 »
Jeg forventer en erstatter for Cabaye for 10m£+ (om erstatteren ikke kommer i januar). Vi vil trenge to spisser til sommeren mest trolig. Da er vi fort oppe i 20-30m£ klassen. Noe som også bør være innenfor rekkevidde når til og med Norwich klarer å bruke samme summer.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #526 på: 27. Jan. 2014, 18:21 »
Går store rykter om at vi skal prøve oss på Clement Grenier fra Lyon i januar.. Godkjent erstatter det, 23 år gammel.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #527 på: 27. Jan. 2014, 18:56 »
Hei!

Leser veldig mye her, men kommenterer sjelden. Prøver til nå  :)

MA tok over en klubb som var økonomisk ute å kjøre. Han har nå drevet oss "bra" i 5år. Så lenge han er ved roret, så kommer Newcastle aldri til å bli noe annet enn klubb der spillere får utviklet seg, spilt fast før de drar igjen. Som supporter er ikke dette akkurat noe vi syns er gøy, men sånn er realiteten. Spurs (som kanskje var hakket bedre enn oss) brukte 1,1 milliarder på nye spillere i år. Allikevel kjemper de kun om 4plassen. Nåløyet for å nå CL er utrulig trangt!

Hvordan kan vi da lokke spillere hit? Enten ved å gi de spilletid eller vannvittig høy lønn. Skjønner jo godt MA og hans speidere osv som kjøper billig fransk, for så å selge litt dyrere. Profit. Samtidig ved å ha spillere som Cabby, så plukker vi greit med poeng også. Ingen krise. Slipper dyre krisekjøp som det har blitt så alt for mange ganger før. Vi ligger tross alt 1 poeng bak United. For en supporter så er det ingen drømme situasjon, men vi er heller ikke helt Stoke :p

Om Cabaye drar og han ikke blir erstattet, så blir det jo mer spilletid på Anita/Ben Arfa. Kanskje Marveaux kommer inn i varmen igjen, det har jo forumet skreket etter lenge.

Når dette er sagt, så er jeg ikke en stor fan av MA, men han driver klubben på en fornuftig måte.

Du sier mye bra her, eneste jeg stusser litt på er at du bruker Tottenham som eksempel uten å nevne at de sikkert solgte spillere for 1 milliard også og at innkjøpene var for å erstatte fjorårets kanskje beste spiller i ligaen som de solgte.

Bjerkis

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #528 på: 27. Jan. 2014, 18:56 »
Lukter 15mill for Gomis & Grenier lang vei.... Så går vi 5-10 i overskudd!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #529 på: 27. Jan. 2014, 20:19 »
Som Newcastlesupporter synes jeg disse vinduene er et mareritt. Jeg gruer meg til dem hver gang i frykt for å miste gode spillere.

Jeg liker forsåvidt måten klubben styres på øknonomisk, men jeg vil tro at et salg av eksempelvis Cabaye uten en erstatter vil svekke oss betraktelig sportslig. Håper man ikke tar en Carrol og selger en av våre største stjerner siste dag av vinduet for deretter å stå med lua i hånda. Da dør jeg innvendig!

Ser vi er linket til haugevis av spillere, hovedsaklig franskmenn, men hvor mange franskmenn skal vi egentlig ha? Vet at de er mye billige og ofte mye bedre enn oppskrytte briter, men jeg savner litt av den  gnisten som vi en gang hadde. Det bor enormt mye talent i laget og jeg synes faktisk ikke Pardew evner å få det beste ut av det. Er jo blitt nevnt ved flere anledninger angående Ben Arfa. Jeg tror Ben Arfa kunne herjet i bedre klubber enn oss så hvorfor han ikke spiller uke inn og uke ut har jeg aldri forstått.

Nei, jeg håper virkelig vi henter inn et par spiller for det er tynt i rekkene og om Cabaye stikker blir det bekmørkt.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #530 på: 27. Jan. 2014, 20:31 »
Jeg synes faktisk denne sesongen at spillere som Cabaye, Debuchy, Gouffran, Anita, Tiote etc. har vist veldig mye "gnist" som jeg har savnet. Man trenger ikke å være engelsk og sinnsyk i hodet (ref Joey) for å ha energi og dedikasjon. Det handler mer om å ta tempoet, og det er ganske stor forskjell på Premier League og Ligue 1. Det er også en fordel med å hente de i januar, for da er de mer klar og et mindre usikkerhetsmoment i august igjen.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #531 på: 27. Jan. 2014, 20:34 »
Jeg synes faktisk denne sesongen at spillere som Cabaye, Debuchy, Gouffran, Anita, Tiote etc. har vist veldig mye "gnist" som jeg har savnet. Man trenger ikke å være engelsk og sinnsyk i hodet (ref Joey) for å ha energi og dedikasjon. Det handler mer om å ta tempoet, og det er ganske stor forskjell på Premier League og Ligue 1. Det er også en fordel med å hente de i januar, for da er de mer klar og et mindre usikkerhetsmoment i august igjen.
Ben arfa er som med Mata i Chelsea.mata Chelseas beste 2 år i rad så benken, null tillit og salg nå. Kun fordi han er ikke direkte nok i stilen og jobber for dårlig hjem. Så mata og Barfa er farlig like der:) derfor blir han ikke brukt. 

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #532 på: 27. Jan. 2014, 23:00 »
Mohamed Bouhafsi ‏@mohamedbouhafsi 1m
#PSG make offer of ?19m for Yohan #Cabaye - PSG sporting director in England today Negotiations are tight.
#NUFC #RMCsport

Kan vi ikke heller selge til United, de betaler i hvert fall litt!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #533 på: 27. Jan. 2014, 23:04 »
For en smålig klubb PSG er. Klubb rett i fra helvete. Sitter og pruter på prisen (med sine enorme ressurser) når nufc har sagt verdien er 20-25m£. Får knapt nok en erstatter i Cabella/Grenier for 15m£.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #534 på: 27. Jan. 2014, 23:14 »
Dette her blir en lang uke.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #535 på: 27. Jan. 2014, 23:28 »
Gah. Han går ikke for over 300 mill, gjør han vel?

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #536 på: 27. Jan. 2014, 23:29 »
Sky Sports understands Newcastle and Paris St Germain have agreed a deal in principle for Yohan Cabaye. Newcastle have already rejected a £14million offer and PSG's new bid is 'substantially higher' than that figure amid reports the Magpies want at least £20million for the France international midfielder.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #537 på: 27. Jan. 2014, 23:37 »
Gahhh..Ut på jakt nå da Kinnear. Fire dager på å få inn en solid erstatter så vi slipper å spille med Gosling i playmaker rollen.

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #538 på: 28. Jan. 2014, 00:08 »
Gahhh..Ut på jakt nå da Kinnear. Fire dager på å få inn en solid erstatter så vi slipper å spille med Gosling i playmaker rollen.

Er litt usikker på hvor mye de stresser med å finne en erstatter nå. Ut i fra poengfangst på de tre siste lagene de siste par sesongene må det bli null poeng resten av sesongen for at det skal bli nedrykk. Null poeng blir det jo uansett ikke, selv uten Cabaye, så det hele avhenger nok som alltid av at det er den "riktige avtalen" for at noen skal komme inn. Om den finnes der ute vet ikke jeg. Muligens har de hatt en plan dersom Cabaye skulle bli solgt, men det gjenstår å se....

Vi kan heldigvis trøste oss med at vi har Kinnear på saken! :toon:

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #539 på: 28. Jan. 2014, 00:19 »
Faen i helvete, god natt