20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 187706 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #510 på: 27. Jan. 2014, 01:22 »

Vi har brukt minst de siste 5 åra av samtlige lag i PL. Gått med tilsammen 25 mill pund i pluss på transfer fee's. Hvor er disse pengene? Tilogmed Everton knuser oss med 12,7 mill pund..

Vi har jo ikke brukt minst, det viser jo den statistikken helt tydelig. At vi i teorien har penger igjen er helt riktig, men vi har jo brukt 30mp pund mer enn Everton f.eks.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #511 på: 27. Jan. 2014, 01:30 »

Vi har brukt minst de siste 5 åra av samtlige lag i PL. Gått med tilsammen 25 mill pund i pluss på transfer fee's. Hvor er disse pengene? Tilogmed Everton knuser oss med 12,7 mill pund..

Vi har jo ikke brukt minst, det viser jo den statistikken helt tydelig. At vi i teorien har penger igjen er helt riktig, men vi har jo brukt 30mp pund mer enn Everton f.eks.

Det er jo dette som diskuteres da.... At vi selger sentrale spillere uten å kjøpe erstattere med en gang. Altså salg iforhold til kjøp... Ikke bare kjøp...
Toon till I die.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #512 på: 27. Jan. 2014, 08:26 »

Du må bare ta vekk slike, blir kvalm av å se på de....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #513 på: 27. Jan. 2014, 08:28 »
Leser rykter om at me er i forhandlingar med PSG. Djises, du skal sjå at det er ingen Cabaye mot Mackems :nei:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #514 på: 27. Jan. 2014, 09:24 »
https://pbs.twimg.com/media/Be8D3AiIcAAyAPm.jpg

Dette bilde sier vel alt om hvor viktig Cabaye er for oss!

25 millioner MINST!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 27. Jan. 2014, 10:28 »
Jeg skulle gjerne vært i harnisk over vår posisjon på den tabellen, men når jeg ser Stoke glemmer jeg alt og gliser.

Gliser vel enda mer dersom jeg ser på Sunderland, jeg.

Forøvrig. Ashley bruker denne klubben som en forretningsenhet. Sånn er det, rett og slett. Vi er naive om vi tror Ashley ønsker investere store summer for å ta oss til neste nivå sportslig. Der vi er nå er nok midt i blinken for hans ambisjoner.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #516 på: 27. Jan. 2014, 11:16 »
 Get French Football @GFN_France
Follow

L'Equipe: Newcastle United have contacted Lyon for the transfer of Clement Grenier, they claim. #OL #NUFC
Søte, søte blekkspruter.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #517 på: 27. Jan. 2014, 11:20 »
Transferhistorien til nufc de siste vinduene. Pluss den enorme tv avtalen dette året så er det ikke mye pengebruk her.

Det ble sagt at pengene fra tv-avtalen ikke kommer før sesongen er over. Mange som klagde på at vi ikke brukte penger fra avtalen i sommer, og da ble det sagt at vi ikke skulle bruke de pengene før vi fysisk hadde fått dem :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #518 på: 27. Jan. 2014, 14:33 »

Pengene går til å betjene lån og utgifter. Du kan åpenbart ikke se isolert på de siste fem årene, det tror jeg du skjønner... Hvordan økonomisk stand var klubben i for fem år siden?

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #519 på: 27. Jan. 2014, 14:53 »
Fotballklubber flest, inkludert Newcastle, er ikke fritatt økonomiske lover. Om vi ikke klarer å betjene utgifter så går vi faktisk konkurs. Jeg tror alle kjenner til hva som skjedde med Leeds, Portsmouth og nå sist Rangers. Newcastle var i ELENDIG økonomisk forfatning da klubben ble kjøpt av Ashley i 2007. Freddy Shepherd drev klubben "ambisiøst", kjøpte Martins, Owen++, men langt fra økonomisk forsvarlig - han var faktisk godt på vei å ødelegge klubben.

Det virker som om folk er bitter på Ashley fordi han ikke behandler klubben på samme måte som visse russiske og arabiske multimilliardærer. Jeg kan være enig i at det hadde vært artig å hatt en stormansgal eier som behandlet klubben som sitt real-life FM-lag. Men inntil en Thailandsk halvdiktator kommer med et sinnsykt bud så må vi bare tåle å bli driftet forsvarlig.

http://www.themag.co.uk/the-mag-articles/new-report-reveals-how-much-money-newcastle-united-owe-mike-ashley/

https://www.nufcblog.com/2013/07/03/mike-ashley-and-freddy-shepherd-almost-polar-opposites/

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #520 på: 27. Jan. 2014, 14:56 »
Rob Scanlon ‏@RobScanlon_TV 1m
Impressive from Pardew. Answered every question, very open - admits that he's not confident of keeping Cabaye. #nufc

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #521 på: 27. Jan. 2014, 15:13 »
Men kan noen fortelle meg hva i hel**** Kinnear har gjort etter han kom inn som direktør?

Fått Remy på lån til oss?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #522 på: 27. Jan. 2014, 16:14 »
Transferhistorien til nufc de siste vinduene. Pluss den enorme tv avtalen dette året så er det ikke mye pengebruk her.

Det ble sagt at pengene fra tv-avtalen ikke kommer før sesongen er over. Mange som klagde på at vi ikke brukte penger fra avtalen i sommer, og da ble det sagt at vi ikke skulle bruke de pengene før vi fysisk hadde fått dem :)
Det er greit, men da forventer jeg en enorm sommer handel fra oss da alle andre har brukt av tv budsjettet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #523 på: 27. Jan. 2014, 17:19 »
Ja, samme her. Ikke enormt mye, men vi skal ha en del penger å bruke i sommer.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Formannj

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #524 på: 27. Jan. 2014, 17:45 »
Hei!

Leser veldig mye her, men kommenterer sjelden. Prøver til nå  :)

MA tok over en klubb som var økonomisk ute å kjøre. Han har nå drevet oss "bra" i 5år. Så lenge han er ved roret, så kommer Newcastle aldri til å bli noe annet enn klubb der spillere får utviklet seg, spilt fast før de drar igjen. Som supporter er ikke dette akkurat noe vi syns er gøy, men sånn er realiteten. Spurs (som kanskje var hakket bedre enn oss) brukte 1,1 milliarder på nye spillere i år. Allikevel kjemper de kun om 4plassen. Nåløyet for å nå CL er utrulig trangt!

Hvordan kan vi da lokke spillere hit? Enten ved å gi de spilletid eller vannvittig høy lønn. Skjønner jo godt MA og hans speidere osv som kjøper billig fransk, for så å selge litt dyrere. Profit. Samtidig ved å ha spillere som Cabby, så plukker vi greit med poeng også. Ingen krise. Slipper dyre krisekjøp som det har blitt så alt for mange ganger før. Vi ligger tross alt 1 poeng bak United. For en supporter så er det ingen drømme situasjon, men vi er heller ikke helt Stoke :p

Om Cabaye drar og han ikke blir erstattet, så blir det jo mer spilletid på Anita/Ben Arfa. Kanskje Marveaux kommer inn i varmen igjen, det har jo forumet skreket etter lenge.

Når dette er sagt, så er jeg ikke en stor fan av MA, men han driver klubben på en fornuftig måte.