20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 187913 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #255 på: 06. Jan. 2014, 09:26 »
Ince hadde vore digg, spesielt sidan kontrakta hans er i ferd med å gå ut. Will Hughes er også ein kar som kunne vore spanande, spesielt som ei erstatning for Cabaye til neste sesong.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #256 på: 06. Jan. 2014, 18:07 »
Rykter eg har lest idag.

Sky forsetter å melde Luuk de Jong til Newcastle på lån med permanent avtale til sommeren. Luuk de Jong skal ifølge Sky vere vår main target. Også blir det meldt Cabella til Newcastle er sannsynligvis.

Montepellier har kjøpt erstatter for Remy Cabella. Cabella ønsker også å forlate Montepellier.

@GFN_France: FULL STORY: #Montpellier Chairman admits Newcastle ?on the verge? of a #Cabella bid; wants to keep player until June: http://t.co/tmat78E6uc

Her er ein fin video som viser virkelig ka som bur i han. 1 av kampene i høst mot Lyon.

Dekoke ein av dei beste talenta i Frankrike. 17 år stopper. skal vere nær precontract-avtale med newcastle som seier i sommer da kontrakten har gått ut så er han Newcastle-spiller.

Har ikkje sett fleire Gomis-rykter  :ler:

Men det kan vere ein veldig spennande tid forran oss!!  :toon:

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #257 på: 06. Jan. 2014, 18:29 »
Ince hadde vore digg, spesielt sidan kontrakta hans er i ferd med å gå ut. Will Hughes er også ein kar som kunne vore spanande, spesielt som ei erstatning for Cabaye til neste sesong.
Enig!

Denne Cabella slår meg egentlig veldig mye mer som en Hatem enn som en erstatter for Yohan. Likevel positiv, ettersom det virker som om det nærmer seg kroken på døra for både Obertan (:((((((), Jonas og Marveaux. Med den spilletiden Sammy har fått denne sesongen er jeg ikke veldig positiv i den retningen heller. Hvis vi skal kvitte oss med så mange offensive midtbanespillere/vinger er jeg forsåvidt positiv til et cheeky januarbud på Tom Ince også.

Og når Yohan går til PSG (værsåsnill) for 350 mill i sommer så er Will Hughes drømmeerstatteren. Ikke at jeg har sett han spille i mer enn en kamp, men han blir jævlig god på FM!!!
« Siste redigering: 06. Jan. 2014, 18:32 av DurinVIII »

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 06. Jan. 2014, 21:20 »
Hadde gjort seg med litt flere engelske spillere inn, så jeg ser gjerne at vi prøver oss på Ince og Hughes.

Rykter for at lånebud på De Jong er avslått.. "Sjokk"

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 07. Jan. 2014, 11:18 »
Hvor mange slike tror dere vi ser i år?

Nah I doubt it personally.  I think what might happen is they'll ask for 14m Euro's, we know they'll likely accept 10m Euros but we'll offer 8m Euros.  By the end of the window we'll have reached 9.5m but won't go any higher and it likely won't get accepted.

Og så ender han opp i en annen klubb :)

TimKnut

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #260 på: 07. Jan. 2014, 17:26 »
Talksport linker irsk duo til Newcastle, Aiden McGeady og Shane Long. Begge kan komme for billige penge. Long har 6 måneder igjen av kontrakten. McGeady skal ikkje vere villig å fornye kontrakten med klubben, fordi hans familie klarer seg ikkje bra i Russland og ønsker seg tilbake til dei britiske øyene. Så Spartak Mucsow skal vere villig til å la spilleren gå dersom dei får eit bud.

Hadde likt Shane Long. Han er ein spiller som jobber hardt og i tillegg har han ok med teknikk og bra fart. det negative er at han ikkkje scorer særlig med mål. McGeady har eg ikkje sett han utenom youtube. Har hørt masse positivt og negativt om han. Likner veldig på Ben Arfa når det kommer til spillestil og dermed kanskje ikkje favoritten til Pardew.
« Siste redigering: 07. Jan. 2014, 17:28 av TimKnut »

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #261 på: 07. Jan. 2014, 17:36 »
Har ikkje trua på at MA betaler det Queens P R vil ha i sommer  :iik: For den summen er det kanskje andre som er meir aktuell ????  Eller kva får me for 16 Mill Pund ??
http://sportsvibe.co.uk/news/football/newcastle-will-have-to-spend-16million-for-remy-30788/

TimKnut

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #262 på: 07. Jan. 2014, 20:07 »
Eg mista trua da Remy sa at han ønske å spille i CL igjen. Trur heller ikkje at han blir i QPR neste sesong. Viss han finner på nokke som å bli i QPR, da er han ein hodeløs drittsekk. Han stikker nok til ein klubb med CL. Om han spiller i England, Frankrike, Tyskland eller andre steder får vi sjå. Uansett trur eg vi kan drømme om Remy sjølv om han kanskje ikkje har prestert så godt i det siste så er 10 mål på 19 kampar i PL er han god nok for ein toppklubb. Håper selvfølgelig at eg tar feil.
« Siste redigering: 07. Jan. 2014, 20:09 av TimKnut »

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #263 på: 07. Jan. 2014, 23:00 »
Syns ærlig talt Remy er verdt hver pence om vi må ut med £16 (selv om det sikkert er rom for forhandlinger). Han er mye mer enn en målscorer for oss, Newcastle er et annet lag i angrep med han på banen, og han har ikke minst bevist at han passer inn hos oss - det er en grunn til at QPR priser han så høyt, han har til de grader prestert.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 08. Jan. 2014, 00:12 »
Glem Remy utover denne sesongen. Sier det igjen, jeg. Kan ikke se hvordan vi skal bla opp slike summer dersom vi faktisk ikke har mekka opsjon, og ingen av signalene Remy sender ut i media tyder på at han er spesielt hypp på å bli i Newcastle utover denne sesongen. Da måtte vi isåfall klart topp 4 denne sesongen, og det gjør vi ikke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 08. Jan. 2014, 01:25 »
Tror heller ikke vi ser Remy i Newcastle neste sesong. Vil nok ikke gå ned i lønn på en permanent avtale, og jeg er ikke så sikker på at vi betaler overgangssummen som qpr vil kreve.

Fortsetter han snittet ut sesongen havner han på 20 mål, noe som er topp topp klasse og da vil nok andre klubber også komme på banen.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #266 på: 08. Jan. 2014, 07:08 »
Med Remy på laget så hadde Arsenal cruiset inn til seriemesterskap. Han passer spillestilen deres perfekt.

Povic

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #267 på: 08. Jan. 2014, 14:05 »
Med Remy på laget så hadde Arsenal cruiset inn til seriemesterskap. Han passer spillestilen deres perfekt.

Helt enig Remy hadde vært sykt bra for Arsenal! Tror Pardew kommer til å få inn Gomis på slutten av vinduet etter masse styr med agentene... Vi får bare håpe at det kommer noe til og ikke at det bare blir masse prat
https://www.youtube.com/povicfc - Mye dreier seg om NUFC

Tremblem

• Gjest
« Svar #268 på: 08. Jan. 2014, 14:16 »
Min mening av de vi har blitt linket mest mot:

- Remy                                                  Ja, har vist han presterer. Men, vil han sjøl?
- de Jong på lån, så permanent.          Ja, får tid til å vise seg frem, vi tar ingen risk om han flopper.
- Cabella                                               Ja, til rett pris. Virker talentfull, bedre enn mye av det vi har.
- Ince                                                    Ja, gjerne!! Som erstatter for Obertan/Marve
- Gomis                                                 Litt usikker? Scorer ikke all verden i en svakere liga.
- Long                                                   NEI!!!! Har ikke prestert i WBA, stallfyll har vi nok av.

Er forsiktig optimist, og tror det er gode muligheter for å få inn 1-2 spillere. Så er det denne x-faktoren da? Tror ikke mange forutså spillerne som kom for 1 år siden før de ble presentert på St. James'?

Spillere ut? Er en del stallfyll vi godt kan sende ut nå som det ikke er noen cuper å ta hensyn til.

Lån:
- Sammy Ameobi, bør vel få en siste sjanse?
- Vuckic, bør også gis en siste mulighet på lån?
- Bigirimana, ut på lån for å få utvikling

Selges:
- Obertan, er generellt for dårlig, tiden er ute.
- Marve, Har sansen for han, men får sjelden spille og mye skadet.
- Gutierrez. Jobber hardt, men det er "no end product". Lite mål/assist.
- Dan Gosling, ikke fått vist seg frem, og må et annet sted for å få spille.
- Ben Arfa. Fantastisk i sine øyeblikk, med fine driblinger og herlige mål. På minusen, er overhodet ingen lagspiller. Skal vi ikke unne oss luksusen med å bruke han, så selg han.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 08. Jan. 2014, 16:18 »