20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 188656 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #270 på: 08. Jan. 2014, 18:14 »
Poenget hans er jo valid da, dessverre. Dersom vi skal fortsette bruke Shola Ameobi fremfor Ben Arfa kan vi like greit selge han. Selv er jeg veldig i mot det, vi har spilt vår aller beste fotball de siste par årene med Ben Arfa som en sentral del av laget. Sammen med Cabaye og Marveaux vår eneste boksåpner. Men Pardew viser liten vilje til å  gi Ben Arfa forlenget tillit på banen denne sesongen, og en svak opptreden av Ben Arfa straffes hardere enn en svak opptreden fra andre spillere på laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 08. Jan. 2014, 18:18 »
Jammen Marveaux er jo ikke god nok for PL og Ben Arfa scorer ikke hver gang han har ballen. Selg begge!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 08. Jan. 2014, 18:22 »
Har selv også stor sansen for Marveaux. Vist mer enn nok til å bevise at det er en vits at Obertan er fremfor han på benk. Men Pardew har åpenbart mistet troa på han totalt, så da er det best for alle at han finner seg andre plasser å spille fotball.
Obertan er forøvrig den første sammens med Dan Gosling jeg ser ut av laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 08. Jan. 2014, 18:51 »
Marveaux har, ut i fra det jeg har "hørt", hatt holdningsproblemer. Men når man er spiller under Pardew og ser mye av det han gjør skjønner jeg at spillere fort kan bli frustrerte. Men det forklarer jo en del.

Og ja, jeg er enig angående Marveaux. Jeg synes ikke 1 mål og 6 assist på et ELENDIG Newcastlelag er så forbanna ille, spesielt med tanke på at han har slitt mye med skader osv. Håper han kommer seg til en klubb i PL hvor han får spilt fast. Har utrolig lyst til å se han få en rekke kamper på rad, gjerne sentralt på banen. Kunne fort blitt morsomt.
Nei.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 08. Jan. 2014, 19:38 »
Gir likevel oss supportere ikke en dritt om vi selger Ben Arfa. Eneste er at vi kan være stolte over å selge han for typ 12-15 mill mer enn hva vi kjøpte han for. Han er soleklart den spilleren vi har som gir mest underholdningsverdi og når vi ikke har en dritt å spille for resten av sesongen er det vel greit å ihvertfall få noen minnesverdige Ben Arfa øyeblikk (selv om de kommer som innbytter for Ameobi i 80 min)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 08. Jan. 2014, 21:50 »
Vi får dessverre ikke så voldsomt mye mer enn hva vi gav for Ben Arfa tror jeg. Etter den fantastiske våren for snart to år siden har han hatt en skadeplaget sesong, etterfulgt av en sesong med sviktende tillit. Om verdien hans skjøt i været i 2012 er den nok dessverre gått mye ned.
Ellers er jeg enig i at det ikke gir meg annet enn sorg dersom vi selger en så herlig spiller som Ben Arfa. Så det håper jeg alldeles ikke skjer. Jeg bare prøvde å se poenget til Tremblem da :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 09. Jan. 2014, 07:29 »
Marveux må jo vera elendig på treningane.

Tremblem

• Gjest
« Svar #277 på: 09. Jan. 2014, 23:59 »
Haha, tenkte den med Ben Arfa ville skape debatt!  ::p

Har ingen ønsker om at Newcastle skal selge han sjøl heller! Det skal sies. På sin dag en herlig spiller, men da må han brukes! Vil tro han og trenger tillit over tid for å spille på sitt beste, OG han må få full frihet!! Tror det er fånyttes å få han til å jobbe bakover. Er ikke Pardew villig til dette, selg, selg selg!!!

Ben Arfa er også kjent for å være en kranglefant, og nekter å tro han tålmodig kommer til å godta benken særlig mye lenger.

Har også sansen for Marveux, ikke like herlig på driblinger og susende langskudd som Ben Arfa, men er en av få på dette laget som klarer å sende stikkere til Cisse som han faktisk scorer på. Men, han kjemper mot Gouffran om en plass antagelig, og ingen kan vel si de vil ha Gouffran ut av laget?

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #278 på: 10. Jan. 2014, 13:21 »
Er klubben overhode interesert i å signere nye spillere  :koko: Eller sei det på ein annan måte vil spillere komme til klubben :phui: :koko:

Sitat Mick Quinn fra Talksport :
Quinn fortsatte med å si at klubben aldri igjen vil kjempe om topp plasseringer, så lenge det sittende styret regjerer. Eller rettere sagt, ønsker å kjempe om topp plasseringer. Faktum er at så lenge klubben ikke bruker for mye penger, så tjener klubben penger ved midt på tabellen plasseringer, og mange er nok enig med Quinn at dette er det viktigste for eieren.

Skal me gidde å følge med på Transfervinduet denne måneden :nei:

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 10. Jan. 2014, 13:35 »
Sannheten er jo at så lenge vi ikke får en styrtrik eier som har penger å sløse,  så er det ingen grunn til at eieren vår skal gjøre valg han ikke tjener på.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #280 på: 10. Jan. 2014, 14:15 »
Newcastle United are interested in Werder Bremen star Aaron Hunt say sources, and are believed to be eager to snap up Lyon midfielder Gueida Fofana

http://www.thejournal.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-target-aaron-hunt-6490020
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 10. Jan. 2014, 14:17 »
Skal me gidde å følge med på Transfervinduet denne måneden :nei:
Blir nok rolig så lenge det ikke går noen ut. Laget er trygg på tabellen, 2m£ ble brukt før sesongen startet, pengene flommer inn. Er slik de vil ha det.

Til sommeren derimot. Remy vekk, Shola sin kontrakt er ferdig (ikke at det gjør så veldig mye, men det er likevel en person mindre), Ben Arfa nærmer seg slutten på sin kontrakt (hva vil skje her?), Hva tenker Cisse?, Cabaye kommer nok til å søke andre plasser (om han er her fortsatt), Krul vbegynner å få et bra navn ute i Europa. Så har man Obertan, Marveaux og Jonas som etter alle solemerker er nødt til å finne seg noe annet. Leste forøvrig at Marveaux sitter på nærmere 50000£ i uken, Jonas er ikke langt unna han heller. Mye utgifter å spare her. Blir spennede å se hvordan det går uansett utfall.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 10. Jan. 2014, 14:21 »
Newcastle United are interested in Werder Bremen star Aaron Hunt say sources, and are believed to be eager to snap up Lyon midfielder Gueida Fofana

http://www.thejournal.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-target-aaron-hunt-6490020
Denne Fofana ser ut som en spiller som kan bli solid. Hunt er sikkert en god spiller, men han er ingen Cabaye. Cabella er vel den mest solide erstatteren vi kan få for Cabaye. Men så var det Ashley og penger da. Hunt inn gratis og Cabaye ut for 15m+ er vel som blomster i ørene til Mr. A.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 10. Jan. 2014, 17:09 »
Dette var jo glede lesning:

Sitat
Pardew also insisted there was 'room for Marveaux to come through into the team, like anybody else'. #nufc

Forhåpentligvis betyr dette at no er forandret, og at han kanskje kan få prøve seg litt igjen. Hadde nok vært bra.
Nei.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 11. Jan. 2014, 15:55 »
Aidan McGeady is an @Everton player. Underwent a medical this morning at Finch Farm, deal agreed. Could be unveiled today.