20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 188638 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #180 på: 16. Des. 2013, 11:25 »
Det blir spennende å se hva vi får inn i januar, ja. Selv har jeg en følelse på at enten Cabaye eller muligens Tiote går til Chelsea, og at vi blir nødt for å hente inn en erstatter for en av disse (Der håper jeg på Dembele). Videre mangler vi minst en spiss, og jeg håper vi klarer å få inn en fysisk sterk spiller, med stor arbeidsvilje. Jeg tror ikke vi klarer å få på plass en avtale med Remy, siden han tydelig viste at han går etter pengene sist Januar, og at vi har en klar policy på lønninger (heldigvis).

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #181 på: 16. Des. 2013, 14:35 »
Håper og tror at vi beholder alle være nøkkel-spillere frem til sommeren. Blir risky for f.eks Cabaye å bytte klubb så nærme et mesterskap. Hos oss er han bankers på laget. Den garantien har han ikke blandt topp 4.

Vi trenger en stor, sterk Carrol-type på topp. Hvem det skal bli, vet ikke jeg. Vet bare at jeg sikler på å få inn Tom Ince på vingen. En herlig spillertype som kan blomstre i en topp 10 klubb som oss.

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #182 på: 16. Des. 2013, 14:40 »
Etter formen på slutten av 2013 ser vel Ashley liten grunn til å punge ut masse penger for forsterkninger av laget. Jeg tror fort det kan bli et meget magert vindu for vår del, men håper selvfølgelig at forsterkningene blir hentet inn, slik at vi kan pushe videre for å komme så høyt på tabellen som mulig. Et salg av f.eks Cabaye vil muligens utløse noen spillere inn. Det hadde vært digg å hentet noen unge spillere fra litt høyere hylle enn Bigi, Fergie osv, som virkelig kunne pushet de etablerte, samt vært klar som arvtakere til spillere som eventuelt blit jaktet av storklubber.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 16. Des. 2013, 19:01 »
Det vi først og fremst mangler er spillere som kan skape noe på tredjedelen. Cabaye er for meg best litt dypere,  men uten spillere som har nok målpoeng i seg fra midtbanen,  må ha nesten ligge høyere. Tenk å hatt en spilletype ALA(!) Øzil der fremme

Tremblem

• Gjest
« Svar #185 på: 17. Des. 2013, 11:00 »
http://www1.skysports.com/football/news/11678/9077304

Når til og med Pardew prater ned forventningene, tyder det vel på at det blir et rolig vindu.

Går rykter om Saylor ut på lån, merkelig siden vi også linkes (igjen) med en midtstopper inn. Ikke at Saylor er uerstattelig, men tviler på at Ashley er villig til å bruke det som er nødvendig for å hente en som faktisk er bedre.

Ellers håper jeg ryktet om Berbatov legges død så fort som mulig. En type spiller vi overhodet ikke har bruk for etter min mening. Bidrar med absolutt ingenting, bortsett fra en og annen teknisk detalj. Om Ben Arfa ikke får spille på grunn av manglende defensiv innsats, hvor mye spilletid ville Berbatov fått? Fyren bruker like mye kalorier på en kamp, som jeg gjør hjemme i sofaen når jeg ser på.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #186 på: 17. Des. 2013, 11:14 »
Forventingane til majoriteten av fansen er vel at det blir eit "rolig vindu", så han prater dei vel ikkje ned sånn sett.

Heilt enig i det du skriv om både Berbatov og Steven. Ein oppgradert Shola-type og ein ving med innleggsfot hadde vore triveleg. Om vi får det første på plass - gitt at vi ikkje mistar nøkkelspelarar i andre posisjonar - skal eg vere rimeleg fornøgd.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #187 på: 17. Des. 2013, 19:28 »
http://www1.skysports.com/football/news/11678/9077304

Når til og med Pardew prater ned forventningene, tyder det vel på at det blir et rolig vindu.

Går rykter om Saylor ut på lån, merkelig siden vi også linkes (igjen) med en midtstopper inn. Ikke at Saylor er uerstattelig, men tviler på at Ashley er villig til å bruke det som er nødvendig for å hente en som faktisk er bedre.

Ellers håper jeg ryktet om Berbatov legges død så fort som mulig. En type spiller vi overhodet ikke har bruk for etter min mening. Bidrar med absolutt ingenting, bortsett fra en og annen teknisk detalj. Om Ben Arfa ikke får spille på grunn av manglende defensiv innsats, hvor mye spilletid ville Berbatov fått? Fyren bruker like mye kalorier på en kamp, som jeg gjør hjemme i sofaen når jeg ser på.

Det er vel noe han har lært gjennom x antall overgangsvinduer, så vil absolutt si det er en smart strategi å gå ut i media med. Han styrer jo ikke en drit på den fronten, så det å hause opp oss med spillere han har lyst på, blir bare feil - noe vi så i sommer f.eks.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #188 på: 19. Des. 2013, 10:16 »
The Daily Telegraph claims Newcastle are leading the chase to sign Manchester United's Wilfried Zaha on loan in January.

Merker jeg er litt skeptisk. Har jo knapt vært på benken til et lag med vinger som har prestert dårlig i år. Hvis dog årsaken til at han ikke spiller er at han har vært bortpå dattera til Moyes, kan det være interessant:) Men er usikker på nivået gitt. Men har jo ikke mye å tape

Inn med Gomis og McGeady og jeg hadde vært superhappy. Jeg har sykt lyst på en spillertype som McGeady og han vil jo til England (skal visst koste rundt 6 mill £)

http://bleacherreport.com/articles/1894193-best-cut-price-january-buys-10-players-available-for-less-than-10-million
« Siste redigering: 19. Des. 2013, 15:05 av lefsen »

Tremblem

• Gjest
« Svar #189 på: 19. Des. 2013, 15:03 »
The Daily Telegraph claims Newcastle are leading the chase to sign Manchester United's Wilfried Zaha on loan in January.

Merker jeg er litt skeptisk. Har jo knapt vært på benken til et lag med vinger som har prestert dårlig i år. Hvis dog årsaken til at han ikke spiller er at han har vært bortpå dattera til Moyes, kan det være interessant:) Men er usikker på nivået gitt. Men har jo ikke mye å tape

Zaha er utvilsomt talentfull, men med et lag i motgang er det ikke talentfulle unggutter Moyes tyr til vil jeg tro?

Om han kommer, håper jeg det betyr at Obertan forsvinner ut. Sjelden sett en mer pinglete spiller, han går ikke inn i en eneste duell. Trekker seg konsekvent, og da lykkes man ikke i England.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 20. Des. 2013, 08:06 »
Ser Crystal Palace har hevet seg inn i kampen om å låne Zaha om han blir tilgjengelig for utlån i Januar!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 21. Des. 2013, 18:18 »
Hovedønske for januarvinduet: Don't sell Cabaye.

Deretter Mike Ashley. Se på tabellplasseringa. Her er det mulighet for ekstra inntekter. Signer en god spiss. Gjør som for to år siden.

På forhånd takk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 22. Des. 2013, 00:35 »
Ser Crystal Palace har hevet seg inn i kampen om å låne Zaha om han blir tilgjengelig for utlån i Januar!

Kan de ikke bare få han? Har ikke fått mange sjanser av Moyes, men de få han har fått har ikke vært veldig imponerende.
Håper Ashley og co sikter litt høyere når/om de skal hente spillere nå i januar.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 22. Des. 2013, 13:02 »
Om Cabaye når skulle bli solgt i januar må han erstattes. Om vi skulle få rundt 15 mill pund for han er vel Ashley villig til å gi max 5-7 mill. pund for en erstatter.

Hvilke alternativer finnes der ute på markedet? Bør være en spiller med kreativitet, god passningsfot og arbeidsinnsats.

Anita kan selvsagt gjøre en god jobb og Sissoko kan flyttes inn sentralt. Da trenger vi vel kun en høyreving inn på midtbanen? Skader og karantener kommer nok tett nå fremover og konkurranse om plassene er viktig (EL kanskje neste år) så derfor håper jeg en erstatter sentralt i banen hentes inn om Cabaye blir solgt.

Tremblem

• Gjest
« Svar #194 på: 22. Des. 2013, 13:46 »
Om Cabaye når skulle bli solgt i januar må han erstattes. Om vi skulle få rundt 15 mill pund for han er vel Ashley villig til å gi max 5-7 mill. pund for en erstatter.

Hvilke alternativer finnes der ute på markedet? Bør være en spiller med kreativitet, god passningsfot og arbeidsinnsats.

Anita kan selvsagt gjøre en god jobb og Sissoko kan flyttes inn sentralt. Da trenger vi vel kun en høyreving inn på midtbanen? Skader og karantener kommer nok tett nå fremover og konkurranse om plassene er viktig (EL kanskje neste år) så derfor håper jeg en erstatter sentralt i banen hentes inn om Cabaye blir solgt.

Ashley viser ambisjoner og henter inn et par spillere med kvalitet, vi er med å kjemper om en plassering 4.-6. utover våren, og Cabaye signerer ny kontrakt?  :toon:

Neppe realistisk, og fått skutt forventninger og håp i filler før av denne klubben! Men, må da være lov til å drømme! :)