20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - West Ham 24. august kl 16:00 - TV2 HD1  (Lest 32188 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Ham 24. august kl 16:00 - TV2 HD1
« Svar #165 på: 24. Aug. 2013, 19:25 »
Bra at hele laget vårt er franskmenn da!! Ser virkelig ikke fram til Newcastle kamper lenger :-\

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 24. Aug. 2013, 19:26 »

Faktisk helt enig i det Pardew sier i dette intervjuet. Vi mangla noe ekstra i dag, som en Cabaye og Remy kunne gitt oss.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

TommyWee

• Gjest
« Svar #167 på: 24. Aug. 2013, 19:40 »
Når han prater om at vi mangler noe ekstra, så tenker han på Jonas og Tiote.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 24. Aug. 2013, 19:40 »
Kvifor kan han ikke sei rett ut at dette var for dårleg!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 24. Aug. 2013, 19:47 »

Faktisk helt enig i det Pardew sier i dette intervjuet. Vi mangla noe ekstra i dag, som en Cabaye og Remy kunne gitt oss.
Hva er det Cabaye skulle gitt oss i dag? Uten bevegelser i laget er Cabaye like ubrukelig som alle andre.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 24. Aug. 2013, 19:59 »

Hva er det Cabaye skulle gitt oss i dag? Uten bevegelser i laget er Cabaye like ubrukelig som alle andre.

Har man en spiller som Cabaye i laget gir det mer bevegelse til de rundt da han kan slå de fleste typer pasninger. Så lavt West Ham lå i dag hadde det vært kjærkomment.

Kvifor kan han ikke sei rett ut at dette var for dårleg!

Vi var gode defensivt, men dårlig offensivt, det han sier.

Når han prater om at vi mangler noe ekstra, så tenker han på Jonas og Tiote.

Hvis du så intervjuet så var det Cabaye og Remy han tenkte på.
« Siste redigering: 24. Aug. 2013, 20:01 av Panzer Stormo »
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 24. Aug. 2013, 20:12 »
For å si min mening idag så svikter det totalt offensivt, hvor godt forsvaret spilte er også vanskelig å si siden de ikke ble satt på noen skikkelig prøve med unntak av ett par dødballer.

Jeg synes det er greit at Pardew starter i 4-4-2, men etter å ha sett dagens kamp er det noen forandringer jeg ville gjort til neste kamp når det kommer til hvem og hvor de bør spille.

Min lagoppstilling til neste kamp hjemme mot Fulham:

Krul

Santon - Coloccini - Mbiwa - Dummett

Anita - Tiote

Sissoko                                  Sammy Ameobi

Ben Arfa

Remy/Gouffran

Debuchy klarte seg mye bedre idag enn mot ManCity, men ikke så godt at jeg vil bruke han i neste kamp. Pr nå et bomkjøp. Slapp Jarvis til ved noen anledninger, og det var vel de enste gangene West Ham også kom til avslutning. Santon hadde stålkontroll defensivt og var med offensivt, men viste også idag at hans venstreben ikke er noen innleggsfot. Dummett klarte seg helt greit borte mot ManCity, og jeg er villig til å gi den gutten flere sjanser. Kanskje dette er en spiller for fremtiden?
Midtstopperne sier seg selv.

På sentral midtbane regner jeg ikke med Cabaye. Anita jobber og sliter over hele banen og er god med ballen, sammen med Tiote tror jeg de kan løpe, kjempe og krige mange motstandere i fillebiter.
Sissoko vil jeg ha i den gamle Robert Lee rollen. Ingen breddeholder, men stor motor. God når han får ballen litt høyere i banen og kan trekke innover, sånn som han spilte mot Chelsea forrige sesong. Hurtig og sterk.
På den andre siden er det litt værre å velge, men med det Sammy Ameobi viste idag velger jeg å bruke han. Hurtig og tørr å utfordre og lykkes med det også flere ganger. Stangskuddet hans idag var vel den eneste sjansen NUFC skapte, den var til gjengjeld stor når Gouffran presterte å bomme på returen.
På spissplass ville jeg valgt Ben Arfa som en av dem. Jo høyere i banen han får ballen jo farligere er han. Ingen lagspiller men man venter alltid på at det skal skje noe, og det gjør det sjeldent når han får ballen 10 meter inn på egen banehalvdel.
Den andre spissplassen går til Remy. Selv halvskadet er han nødt til å være bedre enn de 2 vi brukte idag. Cisse har vært meget svak bortimot 1 år nå, mens Shola Ameobi rett og slett ikke er god nok.

Jeg vet jeg har oversett Goufran nå, men jeg mener at dette er det beste vi kan stille om Cabaye fortsatt er utilgjengelig. Haidara er også en jeg kunne tatt med, men valgte Dummett av nyskjerrighet og etter hans prestasjon mot ManCity. Jeg er heller ikke fremmed for å bruke Jonas, med hans løpskapasitet og fighterevne kan han lett true 1 av de 2 posisjonene sentralt i banen, IKKE på kant.
Marveaux, Obertan, Vuckic, Bigirimana, Gosling, m.fl. må vise mer.

Hva synes dere andre da?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 24. Aug. 2013, 20:17 »
Har man en spiller som Cabaye i laget gir det mer bevegelse til de rundt da han kan slå de fleste typer pasninger. Så lavt West Ham lå i dag hadde det vært kjærkomment.
Å skylde på at vi manglet Cabaye i dag blir bare for dumt. Anita, Marveaux og Ben Arfa blandt annet, nok av kreative spillere som kan slå de avgjørende pasningene utpå der. Problemet er bevegelsen. Ameobi står stille og Cisse står stille. Lite eller ingen løp fra midtbanen. Sånn sett er jeg veldig enig i at vi manglet en spiller som Remy i dag, men da burde han ihvertfall ha startet med Gouffran da, og ikke to saltstøtter på topp.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 24. Aug. 2013, 20:20 »
Liker ikke Sissoko på kant! Han har ingen ting å bidra med der!
Dummett på venstre og Santon på høyre kunne vært artig å få testet ut!

Hadde også likt tanken å se Ben Arfa i en Beardsley rolle på topp! Funket jo bra med han og Cole tidligere! Remy som truer bakrom og Benny slår passninger!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 24. Aug. 2013, 20:24 »
I tierrollen vil jeg se en pasningssterk spiller ala Marveaux. En som kan åpne forsvar, slå stikkere osv. En pasningssterk og pasningsglad spiller. Ben Arfa er litt for glad i ballen for min del til at jeg vil se han der.
Nei.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #175 på: 24. Aug. 2013, 21:47 »
Enig med Boris her. Ben Arfa er i mine øyne sykt mye bedre når han får ballen ute på kant, og kan skjære innover og utfordre forsvaret. Marve er mer spilleren for å rettvende seg i mellomrommet og slå ballen gjennom/ut på kant, for deretter å fullføre løpet inn i boksen (Som idag da han spilte vegg med Shola og sklei på tur igjennom)

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #176 på: 24. Aug. 2013, 23:06 »
For å si min mening idag så svikter det totalt offensivt, hvor godt forsvaret spilte er også vanskelig å si siden de ikke ble satt på noen skikkelig prøve med unntak av ett par dødballer.

Jeg synes det er greit at Pardew starter i 4-4-2, men etter å ha sett dagens kamp er det noen forandringer jeg ville gjort til neste kamp når det kommer til hvem og hvor de bør spille.

Min lagoppstilling til neste kamp hjemme mot Fulham:

Krul

Santon - Coloccini - Mbiwa - Dummett

Anita - Tiote

Sissoko                                  Sammy Ameobi

Ben Arfa

Remy/Gouffran

Debuchy klarte seg mye bedre idag enn mot ManCity, men ikke så godt at jeg vil bruke han i neste kamp. Pr nå et bomkjøp. Slapp Jarvis til ved noen anledninger, og det var vel de enste gangene West Ham også kom til avslutning. Santon hadde stålkontroll defensivt og var med offensivt, men viste også idag at hans venstreben ikke er noen innleggsfot. Dummett klarte seg helt greit borte mot ManCity, og jeg er villig til å gi den gutten flere sjanser. Kanskje dette er en spiller for fremtiden?
Midtstopperne sier seg selv.

På sentral midtbane regner jeg ikke med Cabaye. Anita jobber og sliter over hele banen og er god med ballen, sammen med Tiote tror jeg de kan løpe, kjempe og krige mange motstandere i fillebiter.
Sissoko vil jeg ha i den gamle Robert Lee rollen. Ingen breddeholder, men stor motor. God når han får ballen litt høyere i banen og kan trekke innover, sånn som han spilte mot Chelsea forrige sesong. Hurtig og sterk.
På den andre siden er det litt værre å velge, men med det Sammy Ameobi viste idag velger jeg å bruke han. Hurtig og tørr å utfordre og lykkes med det også flere ganger. Stangskuddet hans idag var vel den eneste sjansen NUFC skapte, den var til gjengjeld stor når Gouffran presterte å bomme på returen.
På spissplass ville jeg valgt Ben Arfa som en av dem. Jo høyere i banen han får ballen jo farligere er han. Ingen lagspiller men man venter alltid på at det skal skje noe, og det gjør det sjeldent når han får ballen 10 meter inn på egen banehalvdel.
Den andre spissplassen går til Remy. Selv halvskadet er han nødt til å være bedre enn de 2 vi brukte idag. Cisse har vært meget svak bortimot 1 år nå, mens Shola Ameobi rett og slett ikke er god nok.

Jeg vet jeg har oversett Goufran nå, men jeg mener at dette er det beste vi kan stille om Cabaye fortsatt er utilgjengelig. Haidara er også en jeg kunne tatt med, men valgte Dummett av nyskjerrighet og etter hans prestasjon mot ManCity. Jeg er heller ikke fremmed for å bruke Jonas, med hans løpskapasitet og fighterevne kan han lett true 1 av de 2 posisjonene sentralt i banen, IKKE på kant.
Marveaux, Obertan, Vuckic, Bigirimana, Gosling, m.fl. må vise mer.

Hva synes dere andre da?
Sissoko lå  dypt og var veldig svak i dag, han gjorde det motsatte av alt Robert Lee sto for. Det var veldig lite bevegelse annet enn når han fikk ballen i beina. Han er nok bedre litt høyere opp i banen, han er god å motta ball feilvendt.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #177 på: 24. Aug. 2013, 23:26 »
Med den troppen vi har i dag mener jeg vi burde spille 4-3-3.
                   Krul
Deb - Mbiwa - Colo - Santon
                  Tiote
            Anita - Sissoko
        HBA - Remy - Gouffran

Dette hadde gjort susen tror jeg. Da er det iallefall ikke noe stillestående spillere på banen. Heller er det ikke spillere som er født i offsidegryta når de var små.
Vi har dypt anker, noe som fungerer når han bare skal være dypt anker. Veldig bevegelige spillere foran ankeret og de er itillegg gode med ball i beina. Fremme har vi da tre gode og meget raske spillere med ball i beina som skal få litt fritt rom til å bevege seg på kryss og tvers.
Start slik neste hjemme kamp og jeg garanterer vi hadde scoret mål.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 25. Aug. 2013, 03:27 »
Herlig kommentar av Wikestad før frisparket Ben Arfa blåste over:
"Når Ameobi får ballen i beina tenker dommer at dette ikke er fordel lenger, og blåser frispark."

Haha, sa han faktisk det!?
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 25. Aug. 2013, 03:29 »
Cisse er elendig for tida.

Sånn han spiller for tida, sikkert fordi laget spiller ræva og han ikke får muligheten til å sette de one-touch-goalsa vi blei så glad i, så er han like ubrukelig som min ufødte sønn.
Same old Shearer, always scoring!