20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - West Ham 24. august kl 16:00 - TV2 HD1  (Lest 32241 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Ham 24. august kl 16:00 - TV2 HD1
« Svar #150 på: 24. Aug. 2013, 18:00 »
To av de laga som scorte minst ifjor viste hvorfor i dag.

Positivt: Defensiv full kontroll, Anita vokser i rollen som den dype på midtbana
Negativt: Shola 90 min, lite flyt offensivt, null skudd på mål.

Ser ut som troppen venter på signeringer, lite futt og kreativitet. Uten Cabaye er vi stusslige fremover. Remy må inn sammen med en ving og erstatter for Cabaye. Gourcuff og Moses/Ince.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #151 på: 24. Aug. 2013, 18:02 »
helt utrolig at gouffy bommer på den sjansen. vi har totalt 16 sjanser, men INGEN av de er på mål. cisse er heeeelt ute av det, og Pardew er og blir ræva.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 24. Aug. 2013, 18:04 »
Grunnen til at jeg gjerne vil se Shola av før Marveaux og Cisse er jo at dette er spillere som faktisk kan bidra til en seier. Det er spillere som kan score og bidra med assist, selv på dårlige dager. Shola er ikke den mannen. Han vinner tre-fire headinger, har to-tre gode ballberøringer og lager et lass med frispark mot, og det er det. Cisse kan gå i 89 minutter og se ut som en klovn, for så å score det avgjørende målet. Marveaux og Ben Arfa kan være helt usynelig i 92 minutter før de gjør det lille ekstra som fører til et mål. Dette er ting Shola overhodet ikke har.
Nei.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #153 på: 24. Aug. 2013, 18:04 »
Pardew sitter på lånt tid. Det er så vanvittig mange spillere som skuffer.

Hvor lenge kommer til JK til å sitte etterpå da.

Kan ikke fansen bare synge en sang om de alle tre, Pardew out, JK out og Ashley sell the club and get out.
Lag en tekst som omhandler det.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 24. Aug. 2013, 18:07 »
Utruleg ke stille det var på stadion i dag. Bedt burde vore meira buing på slutten tykkjer eg. 4 kampar på rad utan skåring på heimebana. Me er like rævva som i fjor.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 24. Aug. 2013, 18:16 »
Synes forresten at Anita var god i dag, men jeg tror han vil komme mer til rette om Newcastle spiller litt annerledes. Kunne tenkt meg å se dette laget neste kamp:

Krul
Debuchy - Mbiwa - Colo - Santon
Sissoko - Anita
Marveaux
Ben Arfa - Gouff/Cisse - Sammy
Nei.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #156 på: 24. Aug. 2013, 18:17 »
Anita-kritikerne må tenke seg om etter dagens kamp. Deilig mann!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #157 på: 24. Aug. 2013, 18:17 »
Kjære Pardew, nå er jeg så lei av ditt defensive oppsett. - din defensive mentalitet - Så forbanna dritt lei!!!!!!!! Og Amøben er sitt sanne jeg. det er nesten tragikomisk, så typisk seg selv er Shola i dag. Her det stasjonær lunting, det er negativt kroppsspråk, det er unødvendig senking av tempo i spillet og sist men ikke minst  de klassiske høye albuene i hode-duellene. Takk for Sunderland-kampene Shola, men nå er det så til de grader på tide at du drar videre.

Så det positive. Jeg synes Vurnon Anita gjør en knall-kamp! Kanskje ikke så kreativ fremover, men fremstår som en kjempefin dirrigent på midten. Han misser på svært få pasninger og er den som setter tempo på spillet vårt. Terningkast 5. Yanga Mbiwa er ganske solid, det samme er Colo. terningkast 4. Santon er variabel , men slett ikke verst. 4. Sammy Ameobi forsøker, men misser på det avgjørende innlegget når vi endelig klarer å fylle på med folk i boksen. terningkast 4. De andre gidder jeg ikke vurdere en gang. Her må man opp i ringene. Tror vi må ha inn 2 klassespillere med lederegenskaper eller håpe på et mirakel med managerskifte og ny eier... ellers kommer vi til å vake rett over nedrykk

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #158 på: 24. Aug. 2013, 18:23 »
Dere som krever Pardews avgang; hvem vil dere ha inn som erstatter? Det er vel ikke mange meritterte managere som ønsker å være med på dette sirkuset her.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 24. Aug. 2013, 18:42 »
Pardew sitter vel helt til Kinnear finner ut at han vil være manager selv så sånn sett ser jeg gjerne at Pardew blir litt til, dessverre :(

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #160 på: 24. Aug. 2013, 18:52 »
It is understood it is Cabaye refused to play for #nufc today
@lee_ryder twitter

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #161 på: 24. Aug. 2013, 18:58 »
Som flere sier så gjør Anita en god kamp idag. I tillegg synes jeg Marveux gjør en god figur, men vi er avhengige av at han får ballen oftere enn det han gjorde idag. Tror han kan prestere mye mye bedre i en sentral rolle bak spissen, med Sammy/Gouffran og Ben Arfa på hver sin side av han. Da kan både venstre og høyre kant skjære inn i banen, med marveux ut på kant, og vi blir dermed mye vanskeligere å lese for forsvaret. slik det er nå er det veldig lite posisjonsbytte, og alle virker veldig statiske. Mot slutten endrer dette seg veldig når både Gouffran og Ben arfa trekker inn i banen oftere, og løser opp rom til både Debuchy (selv om han ikke var veldig mye med fremover) og til Santon ute på kantene.

Et annet problem idag var midtbanen vår. Som sagt, Anita gjør det bra i den dype rollen, men siden vi ikke hadde noen mellom Sissoko og Spissene, og hadde to spisser som overhodet ikke kan benytte seg av det rommet, så ble sissoko stående litt på mellomdistanse store deler av kampen.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #162 på: 24. Aug. 2013, 19:01 »
Dét lukter nedrykk vis ingen tar grep, hjelper ikke med nye spillere. Det er manageren som er problemet! Dette er en kamp vi skal styre og vinne, med den troppen vi har nå!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #163 på: 24. Aug. 2013, 19:02 »
Dere som krever Pardews avgang; hvem vil dere ha inn som erstatter? Det er vel ikke mange meritterte managere som ønsker å være med på dette sirkuset her.

Peter beardsley

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 24. Aug. 2013, 19:17 »
It is understood it is Cabaye refused to play for #nufc today
@lee_ryder twitter

Det er jo ikke noen overraskelse! Typisk franskmenn, er det ikke? Stikker hue i sanden og gjemmer seg så fort det butter litt imot eller de ikke får viljen sin. Håpløst!