20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 13/14  (Lest 151380 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #270 på: 22. Sep. 2013, 18:45 »
Nei. Vi var 10 stk i over en halv kamp. Vi er bedre enn ManUtd altså.

Du har helt rett.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 22. Sep. 2013, 18:47 »
Jeg blir frustrert av å se Kagawa på benken. Herregud, Moyes. ???
Nei.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 22. Sep. 2013, 22:39 »
Ferdig Di Canio ja. Ikke overraskende.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 22. Sep. 2013, 22:40 »
Faen!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 22. Sep. 2013, 23:23 »
Gikk kjappere enn jeg trodde. Spesielt når han først har fått lov å kjøpe så jævla mange spillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tremblem

• Gjest
« Svar #275 på: 23. Sep. 2013, 09:42 »
Gikk kjappere enn jeg trodde. Spesielt når han først har fått lov å kjøpe så jævla mange spillere.

Var en ventende katastrofe dette. :) Spesiellt, siden Sunderland gikk i samme fella med Steve Bruce. Han hentet vel 11-12 nye spillere sommeren før han fikk fyken? Hadde håpet Di Canio-kaoset varte frem til vi hadde møtt de om en måneds tid.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #276 på: 23. Sep. 2013, 11:41 »
7 poeng på 5 kamper og 7-6 i målforskjell for Man Utd. Skadefryyyyyyyyd!

Rooneys frispark var for øvrig rimelig vilt i går.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 23. Sep. 2013, 11:43 »
Følte nesten det var Shitty vs Rooney tidvis i går. Spent på hvordan supporterne takler at Moyes opplever såpass med motgang. Har spilt 3 kamper mot topplag, 1 poeng og 1 scoring har det blitt. Ingen lovende start altså.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 23. Sep. 2013, 14:14 »
Ingen lovende start av Moyes. Men så var ikke akkurat terminlista til mye hjelp heller, for en ny manager i en klubb som har vunnet alt som er å vinne de siste 20 årene. Å skulle etterfølge Fergsuon i United er en utakknemlig oppgave. Kravene er SKYHØYE og det hjelper heller ikke for Moyes at han kommer fra Everton, uten å noen gang ha slått noen av de fire store eller vunnet noen trofeer (Man City naturligvis et unntak, da de var langt dårligere enn Everton før Etihad). Det vil nok sannsynligvis kunne ta litt tid før Moyes har funnet seg ordentlig til rette, og fått satt laget. Etter møtet med Liverpool i ligacupen vil de heldigvis gå noen litt enklere kamper i møte, og det blir nok en kjærkommen tid for Moyes, der laget sannsynlgivis vinner brorparten av kampene og han får litt mer fred og ro, i den grad det er mulig for en Man Utd-manager.

Samtidig har han nok fått en del svar på disse kampene. For klubbens del får man håpe han har sett at Ashley Young ikke er god nok for disse store anledningene. Valencia presterte nok heller ikke på det nivået som kreves i slike kamper. Det er ikke sikkert disse spillerne er med når City gjester Old Trafford senere i sesongen.

Laget hans er mer enn godt nok til at de sannsynligvis uten store problemer blir topp 4 (selv om det foreløpig kan se ut til å være 6 lag som kjemper om de samme fire plassene).

Moyes har nok fått merke at det er enorm forskjell på Man Utd og Everton, hvor ett poeng på tre kamper mot topp motstand og 7 poeng på 5 kamper er meget bra.

For min del er ikke hatet mot den klubben lenger fullt så sterkt, nå som Ferguson er borte, og jeg unner faktisk Moyes å lykkes med en storklubb. Dessuten, heller United enn City og Chelsea. Helst Arsenal, selvsagt, men jeg tror selv ikke Özil er nok til å vinne ligaen for Wenger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 23. Sep. 2013, 14:26 »
For min del er ikke hatet mot den klubben lenger fullt så sterkt, nå som Ferguson er borte, og jeg unner faktisk Moyes å lykkes med en storklubb.

:jones:

Om mulig så hadde jeg heller latt et lag sammensatt av Chelsea, ManCity, Monaco, PSG, Real Madrid og Anzhi vinne PL, før jeg unner noen ManUtd manager noe som helst.

Vi sikter oss inn på en 5. plass for manure vi :nikke:
Same old Shearer, always scoring!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #280 på: 23. Sep. 2013, 14:30 »
Jeg unner forsåvidt Moyes å lykkes til en viss grad, men jeg unner bortskjemte man utd supportere desto mere å oppleve litt motgang for en gang skyld  ;D
sunt pueri pueri puerilia tractant

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 23. Sep. 2013, 14:33 »
Det er selvsagt artig at fansen får kjenne litt på det å tape fotballkamper. Og særlig mot rivalene. De har bare godt av å bli satt på plass. Men over tid håper jeg Moyes lykkes.
Og jeg kan aldri heie på lag som har blitt kunstig gode.

Man City var et heislag før de fikk ulovlig mye penger. Chelsea var et topp 6-lag som ikke hadde vunnet på 50 år før russeren meldte sin ankomst.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #282 på: 23. Sep. 2013, 15:29 »
Det er selvsagt artig at fansen får kjenne litt på det å tape fotballkamper. Og særlig mot rivalene. De har bare godt av å bli satt på plass. Men over tid håper jeg Moyes lykkes.
Og jeg kan aldri heie på lag som har blitt kunstig gode.

Man City var et heislag før de fikk ulovlig mye penger. Chelsea var et topp 6-lag som ikke hadde vunnet på 50 år før russeren meldte sin ankomst.

:thumbu:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 23. Sep. 2013, 17:03 »
Enig. Hatet mot ManU har kjølnet veldig i takt med at Shitty og Chelski kom med pengene sine. Husk at ting kunne vært veldig annerledes for vår del hadde ikke Abramovitsj kommet på bana da han gjorde.
Holder selvfølgelig også mest på Arsenal av topplaga, men ManU over Shitty og Chelski.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 23. Sep. 2013, 17:47 »
Jeg har alltid mislikt Manchester United sterkt, og det gjør jeg fortsatt. Men jeg ser helst at ligatitlen havner til de røde i Manchester fremfor Manchester City og Chelsea.  Helst hadde jeg sett at gullet går til Tottenham eller Arsenal av topp-5 kubbene, men når det ikke skjer er Manchester United det beste alternativet IMO. Disse kjøpelagene unner jeg alt vondt, enkelt og greit.

Når det kommer til Moye har jeg alltid hatt sansen for han, men når han velger å benke Kagawa til fordel for Young (og Welbeck), merker jeg at jeg blir mer og mer lei fyren. Young over Welbeck? I hvilken verden er det smart? Idioti, spør du meg. En Kagawa ute av form med hjertestans ville vært et bedre valg enn Young, selv ute av posisjon.
Nei.