20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear  (Lest 51249 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear
« Svar #135 på: 18. Juni 2013, 20:39 »
Etter å ha hørt på Joes intervju, må jeg si at han kaller cabaye kebab,Ameobi og bennern noe rart må jeg jo si at det var rett og slett bare morsomt. Å liksom kline på med en eksplosjon ,at dette er skamdale er jo bare tull!!
er jo rett og slett morsomt. Som de sikkert ler godt av i spillegruppa, og blir nok en slager på julebord og garderobe fremover. Dette er jo bare gøy!!! Drar også den konklusjon at jeg liker mannen etter å ha hørt han. Han snakker rett fra levra. Lar seg ikke pille på nesa av noen. Må si jeg har sansen for han. Lykke til i jobben. Måtte dette bli noe positivt. Pardew kan uten tvil trenge litt hjelp og kanskje dette sammarbeidet blir gull. Det gjenstår å se. Jeg lar ide i hvertfall prøve før jeg kommer med en dom. Men som person digger jeg joe. Kanonfyr!
« Siste redigering: 18. Juni 2013, 20:42 av TooN »

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #136 på: 18. Juni 2013, 20:42 »
Det er jo det jeg sier, Joe Kinnear er en fet fyr.. Har savna Joey barton lenge nok nå, så påtide at det blir litt leven der oppe.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 18. Juni 2013, 20:44 »
Alle skal ha rett på sin egen mening så klart, men kanonfyr? :P
Same old Shearer, always scoring!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 18. Juni 2013, 20:47 »
Alle skal ha rett på sin egen mening så klart, men kanonfyr? :P
Nå kjenner jeg ikke deg. Men jeg syns ikke at han sier feil navn er noen krise. Jeg regner med at folk har såpass selvironi at de tåler at noen kaller de kebab eller ben afri ol. Er jo bare gøy! Ja vi alle er forskjellige,men jeg liker fyren. Utrolig artig si: Jeg er mer intelligent enn de fleste supportene til slutt:)
Jeg er sånn selv:) liker fyre oppunder og lar meg heller ikke pille på nesa:)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 18. Juni 2013, 20:47 »
Det er snakk om en fyr her som ser utelukkende positivt på absolutt alt som foretas i klubben, så noe annet var vel kanskje ikke å forvente? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 18. Juni 2013, 20:49 »
Det er snakk om en fyr her som ser utelukkende positivt på absolutt alt som foretas i klubben, så noe annet var vel kanskje ikke å forvente? :P
Jeg positiv til alt? det tar jeg som et kompliment selv om det er langt fra sannheten.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 18. Juni 2013, 21:21 »
Var ikke frekt ment heller - bare biter meg merke i at du virker til å være særdeles positiv til det meste som foretas under dagens regime :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 18. Juni 2013, 21:22 »
Var ikke frekt ment heller - bare biter meg merke i at du virker til å være særdeles positiv til det meste som foretas under dagens regime :)
skal ikke legge skjul på at jeg liker Ashley og hva han har gjort med klubben økonomisk og sportslig 11/12 sesongen.
« Siste redigering: 18. Juni 2013, 21:24 av TooN »

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #143 på: 18. Juni 2013, 21:44 »
Herregud TooN, det der tror jeg ikke engang på at du mener. Det er ikke pauseunderholdningen vi snakker om!

Mannen har vært på borte fra fotballen i flere år, ingen oversikt over spillemarkedet, liten oversikt over klubben, disrespektfull mot fansen, enormt ego. Og ikke minst: han er en stor, jævla løk.

Jeg pleier å ha høy takhøyde for "fargerike personligheter", men ikke når de skal ansvar for den strategiske, sportslige utviklingen i klubben i mitt hjerte. Kunne sikkert blitt med Linni Meister hjem fra byen, men jeg hadde da for faen ikke gifta meg med henne!

Sier som Solbakken sa på tv2 i kveld: Det er sjokkerende og newcastlefansen har all mulig grunn til å være bekymret.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 18. Juni 2013, 22:02 »
TooN, hva synes du om de utallige løgnene Kinnear kom med i intervjuet om seg selv?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 18. Juni 2013, 22:02 »
Man kan greit mene at Pardew trenger hjelp, men hva faen skal Joe Kinnear hjelpe med? Mannen er komplett udugelig. Mannen er selve leksikondefinisjonen på inkompetanse.

Mannen tror han kan alt, tror han vet alt, men de aller aller fleste som har hatt han som manager vet at det ikke stemmer. Han er flink til å snakke, og kan overbevise de fleste om det meste (som han overbeviste Steven Taylor om at de gjorde det bra, at alle var imot dem og at de beviste dem feil). Men han er en mann med null taktisk forståelse og kompetanse. Han kastet en flokk med spillere ut på banen og sa at de skulle jobbe hardt. Det gikk bra i noen få klubber, som for eksempel Wimbledon. Men det sier sitt når Øyvind Leonhardsen - av alle - har skjelt ut Kinnear etter noter.

Kinnear tror han er verdensmester, det er dessverre et uomtvistelig faktum at han er det stikk motsatte. Så hva i huleste helvete skal Kinnear hjelpe Alan Pardew med?

Og med tanke på at vi har Englands beste scout i klubben, som har hentet Cabaye, Ben Arfa, Sissoko og Cisse til klubben (uten Carr hadde vi endt opp med vesentlig dårligere og vesentlig dyrere spillere), så henter vi en spiller som ikke har peiling på verken taktikk eller spillerlogistikk, og som selv tror han er verdensmester i alt. Jeg ser for meg at det fort kan bli konflikt mellom Carr og Kinnear. Og når Kinnear selv tror han vet alt, tror noen at han kommer til å føye seg for Carrs råd?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 18. Juni 2013, 22:55 »
At folk forsatt kan sjå "positivt" på ting og snakke om å være lojal om klubben er heilt utruleg. Det med å "støtte klubben uansett" er berre bullshit. Som supporter skal man ikkje finne seg i alt dritten klubbane finner på.

For å sitere vår engelske supportere, dei som faktisk har Newcastle i blodet. Born and raise a geordie.

As has been said so many times to all of you attending matches and paying these b******s wages - well done  Not only do you have a football team to watch now but also a full blown circus complete with f***ing clowns, enjoy. Under normal circumstances if 3 or 4 cockneys were stood in a pub calling all geordies thick b******s and admitted to robbing you blind every week for years the cops would never find the bodies yet as it's NUFC you gladly line up and throw your wages at them so they can ritually humiliate you. Always been proud to be a geordie but f*** me I'm struggling now, there are obviously thousands for whom being seen to support the club is more important than doing what's right for it and if they don't make a stand now they never will. I'm ashamed of the club and ashamed of the people who will stand by and let it happen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 18. Juni 2013, 23:02 »
Men så er det faktisk noe i dette at trenere, spillere og eiere kommer og går, mens klubben består. Jeg elsker klubben Newcastle, ikke Mike Ashley, ikke Alan Pardew, ikke Andy Woodman. Selvfølgelig får man elsk for enkelte spillere, men også disse kommer og går. Jeg kommer til å vurdere hva jeg legger igjen av penger i klubbshoppen osv, men jeg kommer til å reise over på like mange kamper denne sesongen og jeg kommer til å se alle de andre kampene direkte på TV eller en dårlig stream. Jeg elsker Newcastle United uansett hva som skjer.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #148 på: 18. Juni 2013, 23:07 »
Vel og bra å ta det standpunktet, men hva betyr det i praksis? Er det ikke kontraproduktivt å droppe å gå på kamper? Tror du Ashley bryr seg om det henger bannere på stadion som disser han? Han er en businessmann som vil ha det litt gøy på fritida, nå har han ansatt sin gærneste tjommi for å styre skuta.

Jeg er lojal mot klubben ja. Fordi jeg mener den uansett vil være hevet over hva Fat Mike og hans entourage skulle finne på. Fotballklubber er ikke demokratiske. Vi er stuck med den eieren vi har. Kan godt tilsmusse bilen hans jeg, men hva vinner vi på det?

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 19. Juni 2013, 06:50 »
Eg personleg ønsker ikkje å bidra med meir peng i lommene til Ashley. Eg kjem til å sjå Newcastle kamper på tv som før osv, berre den store forskjellen 1000-vis av kroner til drakter, supportereffekter, medlemskap osv ikkje vil bli brukt.