20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013 - Resten av verden  (Lest 41412 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013 - Resten av verden
« Svar #60 på: 11. Juli 2013, 23:46 »
Jepp, og ikke minst spill i Europa.
Men ville ha prøvd meg uansett ;)

Fenerbache er vel utestengt fra all spill i Europa. Har dog anka! : http://www.tv2.no/sport/fotball/cl/fenerbahce-og-besiktas-anker-utestengelse-4078421.html
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #61 på: 12. Juli 2013, 00:26 »
Ahh, stemmer det. I stand corrected :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #62 på: 12. Juli 2013, 00:51 »
Wanyama mama til Southampton !! søren også han er så digg (fotballmessig)

Altså har dere sett på hva Southampton driver med, sett på makan aaa?

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3648730.ece

Det skjer ikke en dritt hos oss, Joe kinnear ligger å soler seg han  :thumbd:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 12. Juli 2013, 08:29 »
Syke overgangspriser for tiden. £12,5m for en som kun har prestert i Skottland. På grensen til galskap.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 12. Juli 2013, 12:12 »
Damiao visstnok også på vei dit!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 12. Juli 2013, 12:16 »
Syke overgangspriser for tiden. £12,5m for en som kun har prestert i Skottland. På grensen til galskap.

Har hørt at Wanyama er ganske rå da, og var jaktet av både Man Utd og Arsenal. Blir litt som å si at det er hinsides av Barca å betale ?57 mill for Neymar som bare har prestert i brasiliansk liga..

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #66 på: 12. Juli 2013, 12:22 »
JA har dere ikke sett Wanyama i celtic eller, han var jo helt rå i champions league, hvilken styrke og fart ! Han scoret vel første mål også mot Barcelona på hodet. Vi kunne trengt han i Newcastle.

Og Norwich er igang ser jeg.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 12. Juli 2013, 12:29 »
Uten at jeg har noen formening om hvor gode disse spillerne er, så ser jeg jo prisen og hypen. Håper inderlig de nyopprykkede lagene går rett ned igjen, for våre konkurrenter på nedre halvdel forsterker noe jævlig nå.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 12. Juli 2013, 13:11 »

Har hørt at Wanyama er ganske rå da, og var jaktet av både Man Utd og Arsenal. Blir litt som å si at det er hinsides av Barca å betale ?57 mill for Neymar som bare har prestert i brasiliansk liga..

Når man så hvordan Neymar herjet (?) i prøve-VM så kan ikke det sammenlignes. Nå er vel også Brasil langt mer kjent for å fostre kvalitetsspillere enn det Kenya er, og nivået i Brasil er mange hakk høyere enn i Skottland, der Wanyama kommer fra det eneste laget som er i nærheten av å være bra. Det han har å slå i bordet med er et par brukbare kamper i Champions League.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 12. Juli 2013, 13:13 »
Prøve-VM foregikk jo etter signeringen var fullført og ?57 mill var betalt. Og det var jo det som ble hans store gjennombrudd i landslagssammenheng.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 12. Juli 2013, 14:12 »
Mediaset melder om Norwich er enig med Juventus om en overgang for Fabio Quagliarella...

Dette kan jo ikke stemme..?? Andre rykter skal også ha det til at de er nær ved å signere Fer og Alderweireld..

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 12. Juli 2013, 14:28 »
Prøve-VM foregikk jo etter signeringen var fullført og ?57 mill var betalt. Og det var jo det som ble hans store gjennombrudd i landslagssammenheng.

Vel, Neymar har spilt 39 landskamper for Brasil og scoret 24 mål. Hvorav 5 kamper og 4 mål kom i dette mesterskapet (?), så i landslagssammenheng vil jeg ikke akkurat kalle det et gjennombrudd.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 12. Juli 2013, 14:49 »
Jeg vet at Neymar har vært ganske god for landslaget en stund, men han har nok aldri storspilt så mye som han gjorde i Confederations Cup. Det kan vi nokså sikkert si. For alt vi vet har kanskje Wanyama storspilt for Kenya også? Husk også at ?57 mill er ganske mye mer enn £12 mill i forhold til forventninger. Jeg har stor tro på at Wanyama kommer til å vise seg verdt alle £12 millionene Soton betalte. Time will show!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 12. Juli 2013, 17:46 »
Ikke akkurat det samme å spille for Kenya som å spille for Brasil da. Mulig Wanyama blir en hit i PL, det har jeg også ganske stor tro på, men uansett er det som Daniel sier sykt å betale den summen for en spiller som ikke har bevist mer på et noenlunde brukbart nivå. Og å sammenligne med den mest ettertraktede unge spilleren de siste 2-3 årene, som attpåtil går til Barca, er ganske far out there.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 12. Juli 2013, 20:07 »
Han har herjet en stund, 9 mål på 11 kamper i fjor sier sitt selv om det var blandet drops av motstand i de kampene han scoret mest.  Imidlertid så er det godt mulig at man først har fått opp øynene for han i Europa etter siste mesterskap og i en europeisk presse har han muligens først fått sitt gjennombrudd nå. Men da har de i tilfelle sovnet i timen. Han hadde årets mål tilbake i 2011,  og når ultratabloide Tribalfootball melder om overgangssummer på ?52m og årslønn på ?12m for halvannet år siden vil jeg hevde at han har vært en het potet en stund...

http://www.tribalfootball.com/articles/chelsea-man-city-can-smash-barcelona-neymar-hopes-3045971#.UeBDpnOhzqA