20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: QPR - Newcastle United, søndag 12.05.2013 kl. 1600 - TV 2 Sumo  (Lest 54471 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Williamson  :spytt:
Same old Shearer, always scoring!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
 :nervøs: pliiiiiz vinn a. Pliiiz, jeg orker ikkw det her...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Fulham og Stoke er sikra videre spill i PL, med mindre de blir knust totalt i begge kampene. Alt fra Villa og ned kam ennå ryke. Mackems, Soton, Norwich og oss vil være helt sikret med seier i dag (Soton møter Mackems, så alle kan ikke sikre seg)! La det bli oss! :D

Er vel bare Soton som er helt sikra med 3 poeng. Resten havner på 41 poeng, og det kan Wigan også få med seier i sine to siste.

Dersom Wigan vinner de to siste ender Villa på 40. ;) Wigan og Villa møtes i siste.

Det er helt sant!

Andi

• Supersub
    • Vis profil
#qpr team Green, Bosingwa, Onuoha, Hill, Traore, Townsend, Jenas, Mbia, Hoilett, Remy, Zamora

Kan være greit å ha Mbiwa til å stoppe Toilett og, så får vi heller håpe at Willy får duellene mot Zamora og ikke Remy.

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Å bruke Williamson i denne kampen er katastrofe.  PLs dårligste midtstopper mot QPRs relativt kjappe angripere....kan ikke se noen seier for NUFC her idag....og Jonas....jaaaaaa...Anita hadde vært en MYE bedre løsning i dag.

Dette kommer til å gjøre vondt.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Vet ikke helt hva jeg skal tro. For det første, å være redd for dette QPR laget sier sitt, de ligger så til de grader nederst på tabellen, så da får vi gå ut i fr ata de ikke er bedre (selvom de spilte greit mot Rasenal)

Dessuten, vi må vel forvente at vi kommer til å rase ut av blokkene? Nå har vi en gylden mulighet til å sikre kontrakten om 2,5 t. Hvis ikke det er en motivasjon nok til å vinne, ja da gir jeg opp.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Hvorfor MÅ Jonas spiller ALLE kamper, når han er så jævla ræva?  Marveaux hadde vært en mye bedre løsning.

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Nøkkelspiller idag er Cabaye. La oss håpe at han kan løfte laget med sin fotball-intelligens.  Også digg å ha Colo tilbake.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Håper vi går ut i Hundre, og får et tidlig mål. Helst to før pause, og før Pardew før implementert "Safe inn resultatet" - taktikken sin.

HOWAY THE LADS!  :toon:

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Krysser alt jeg har nå.
Til og med ballene er vridd.
Who else...... Alan Shearer

JcVik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Minner om at Newcastle kun har startet 4 kamper uten Gutierrez, alle har endt med tap...

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
Haha word ! Jeg holder meg fast. Dette blir spennende. Lykke til  :nervøs: :thumbu:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
The Clash - London Calling. Perfekt oppvarming. Come on!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Vi har hvertfall en spiller som aldri er skadet. Jonas Gutierrez.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Minner om at Newcastle kun har startet 4 kamper uten Gutierrez, alle har endt med tap...

Kausalsammenhengen tror jeg er rimelig fraværende i den statistikken der...   :P