20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: QPR - Newcastle United, søndag 12.05.2013 kl. 1600 - TV 2 Sumo  (Lest 54472 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Om ikke Hatem Ben Arfa starter i dag, så drar jeg over til Newcastle for å bitchslappe Pardew.
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sist gang vi vant siste bortekamp i øverste divisjon var i 1976. Bare så det er sagt.

Vi har jo en tendens til å avslutte med stil! :ler:

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Om ikke Hatem Ben Arfa starter i dag, så drar jeg over til Newcastle for å bitchslappe Pardew.

Jeg blir med. Jeg holder, du slår!  :frenetisk:

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Var jeg deg, ville jeg heller tatt turen til London. ;D

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Har ikke en veldig god følelse nei. Håper bare vi klarer 1 poeng iallfall. Det kan være nok!
Winning isn't everything, it's the only thing!

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
Da er det snart avspark i århudrets fotball match! Her skal og forventer jeg alle mann i angrep.  Blir 17 mai fering hele uka om seiern sitter i dag.  Dette blir kaoooooooooz  :frenetisk:  :frenetisk: :toon:

Howay the lads   :wub:

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Dette kommer til å bli en rimelig sur dag fotballmessig merker jeg.

Sjelden vært så nervøs foran en NUFC-kamp noen gang. Tipper Pardew satser på å safe inn 0-0,jeg. Lange baller opp mot Cissè i 90 min...

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil

Var jeg deg, ville jeg heller tatt turen til London. ;D

Regna med den kom, men jeg skal jo selvfølgelig se matchen først! Her hjemme altså. Sååå drar jeg til Newcastle i kveldinga  :toon:
Same old Shearer, always scoring!

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Haha, sounds good! :nikke:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Fulham og Stoke er sikra videre spill i PL, med mindre de blir knust totalt i begge kampene. Alt fra Villa og ned kam ennå ryke. Mackems, Soton, Norwich og oss vil være helt sikret med seier i dag (Soton møter Mackems, så alle kan ikke sikre seg)! La det bli oss! :D

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
Nå er jeg spent Pardew, hvilke lagoppstilling drar du ut av ræva idag? Cisse på venstre-kant, Shola på topp, Ben Arfa på tribunen og Perch, Tiote og Jonas sentral, og Cabaye på høyre midt?

Men seriøst;
Elliot
Deb - Taylor - Colo - Mbiwa
       Tiote - Perch
Ben Arfa - Cabaye - Gouffran
       Cisse

Smerter meg å velge Tiote/Perch, men med Sissoko ute, er det forsvarlig med såpass defensive sentrale om vi starter med den offensive trioen jeg håper på.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
Stiller vi i ny drakt idag eller har wonga klausul at de ikke skal sponse oss vi ryker?? Pleier vel alltid ha nye bortedrakter i siste kamp!?

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Ingen nye drakter... Pga me bytter sponsor, og må dermed spele med den gamle ut sesongen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Fulham og Stoke er sikra videre spill i PL, med mindre de blir knust totalt i begge kampene. Alt fra Villa og ned kam ennå ryke. Mackems, Soton, Norwich og oss vil være helt sikret med seier i dag (Soton møter Mackems, så alle kan ikke sikre seg)! La det bli oss! :D

Er vel bare Soton som er helt sikra med 3 poeng. Resten havner på 41 poeng, og det kan Wigan også få med seier i sine to siste.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil

Er vel bare Soton som er helt sikra med 3 poeng. Resten havner på 41 poeng, og det kan Wigan også få med seier i sine to siste.

Dersom Wigan vinner de to siste ender Villa på 40. ;) Wigan og Villa møtes i siste.