20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: QPR - Newcastle United, søndag 12.05.2013 kl. 1600 - TV 2 Sumo  (Lest 54486 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

cybro

• Supersub
    • Vis profil
Det stemmer dersom Wigan taper, litt vesentlig :)
* Newcastle 4 Ever :) *

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Håper Wigan får seg ein skikkelig utlading no :happy:

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Colo er tilbake. Vi tar garantert poeng, håper bare det blir 3...

TommyWee

• Gjest
Nåvel, vi hadde jo Colo hele høstsesongen og den var nå ikke så mye å skryte av.

cybro

• Supersub
    • Vis profil
Arsenal redder oss i år.
* Newcastle 4 Ever :) *

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
oioi,, Wigan seier i FA-cupen, at de taper mot arsenal er jeg ikke sikker på, tror vi må satse på å få mer poeng enn sunderland, Norwich og aston villa.. (Wigan vet de kan slå hvem som helst, og de gjør de faan meg også!)
Villa fortjener å gå ned, etter måten de behandle oss på når vi rykka ned, sunderland er sunderland, å se de gå ned hadde vært digg (Vis de rykket opp igjenn sånn at vi får derby:))
Her må de klores til seg tre poeng!!
« Siste redigering: 11. Mai 2013, 20:56 av Tommyok »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Vinner vi er vi 100% sikker. Jeg frykter det betyr at vi ikke vinner. Oppskriften var nesten den samme før Sunderland-kampen. Hadde vi vunnet der hadde vi bare trengt et par poeng til for å være helt sikker. Vinner vi her er vi helt sikker. Jeg frykter at den potensielle gevinsten blir for mye for oss.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nåvel, vi hadde jo Colo hele høstsesongen og den var nå ikke så mye å skryte av.
OK, siden jeg egentlig har en viktig oppgave å skrive ferdig så har jeg brukt tid på analysere poengfangst med/uten Colo i år. Kun seriespill.

Antall kamper uten Colo: 16. Antall poeng i kamper uten Colo: 15. Poengsnitt UTEN Colo på banen: 0.937
Antall kamper med Colo: 20. Antall poeng i kamper med Colo: 23. Poengsnitt MED Colo på banen: 1.15

Ikke enormt stor forskjell altså, vi har jevnt over vært søppel både med og uten Colo på banen. Forhåpentligvis dras snittet for poeng med Colo på banen opp etter de to neste kampene  :coloccini:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Vinner vi er vi 100% sikker. Jeg frykter det betyr at vi ikke vinner. Oppskriften var nesten den samme før Sunderland-kampen. Hadde vi vunnet der hadde vi bare trengt et par poeng til for å være helt sikker. Vinner vi her er vi helt sikker. Jeg frykter at den potensielle gevinsten blir for mye for oss.

Som vanleg.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Uff. Da er dagen kommet for ein uhyre viktig kamp! Kjenner eg er meget nervøs, nervene er heilt på styr. Skal heldigvis spille kamp samtidig som kampen går og får ikkje sett den. Like greitt, skulle ha hatt problem med å sjå den uansett.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Når jeg har sett Wigan og Aston villa i det siste så kommer de ofte med 4-5 mann i full fart oppover hver gang en sjanse byr seg.

I Newcastle står Cisse alene hver jævlig gang vi kommer oppover. Nå får Newcastle vise hva de er gode for. Alle mann i forsvar filosofien er burde bli lagt på hylla.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sist gang vi vant siste bortekamp i øverste divisjon var i 1976. Bare så det er sagt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Skal på kampen i dag, og følt meg meget nervøs de siste 24t. Viktig kamp, der vi kan på lang vei avgjøre vår egen skjebne...

Howay the lads!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Drøymte at me tapte 2-1. Vakna sveitt og pulsen var på 180. Ekkelt. Det var so verkeleg. Sjøl om spelaren so skåra for oss var ein eg aldri har høyrt om ;)

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sist gang vi vant siste bortekamp i øverste divisjon var i 1976. Bare så det er sagt.

Som om eg ikkje hadde ein dårlig nok følelse frå før av..
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.