20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: QPR - Newcastle United, søndag 12.05.2013 kl. 1600 - TV 2 Sumo  (Lest 39509 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Tenkte vel at dersom vi tar et eneste poeng her og Wigan taper, så er kampen på SJP bare prat om ære for vår del.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Tenkte vel at dersom vi tar et eneste poeng her og Wigan taper, så er kampen på SJP bare prat om ære for vår del.

Hadde vært utrolig deilig å kunne slappe av mot Arsenal. Men må uansett vente til tirsdags kveld før vi vet hvordan Wigan kampen går.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Først av alt skal vi sørge for å ta poengene i denne matchen. Vinner vi denne er vi safe med ganske stor sannsynlighet. Alt liggeri våre hender, og det hadde vært kjekt å sitte smått avslappet å se tirsdagskampen også! Verste som skjer er jo uansett å måtte gå til Arsenal-matchen uten å være sikker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
vi bør uansett gå for 3 poeng mot QPR, noe jeg er sikker på vi kan klare. Wigan vil nok slite borte mot Arsenal på tirsdag, kun 3 dager etter en FA-cup finale. Det spørs jo litt hvordan de velger å prioritere, men tror ikke de kommer til å stille med noe reserve lag i den kampen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Århundrets sjanse for Wigan til å vinne en trofè. De kommer til å peise på til finalen, det er sikkert!

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg sitter allerede nå og krysser fingra for 2x15 minutter extra time på slutten av finalen :phui:

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg sitter allerede nå og krysser fingra for 2x15 minutter extra time på slutten av finalen :phui:

Ingen dum ide  :D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Og et rødt kort på Arouna Kone ;)

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Og et rødt kort på Arouna Kone ;)
Og akutt tyfus på McManaman...

Dantell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Vinne denne kampen for å roe nervene, og frarøve Arsenal Cl-spill i siste hjemmekamp. PERFEKT! :toon:

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
                   Krul

Debuchy  Saylor  Colo  Santon

Anita    Tiote   Cabaye

Benny   Cisse  Gouffran

Eventuelt Mbwia hvis Santon ikke er klar. Putter kronene på en overbevisende 3-0 seier, for å være litt optimist. Cisse x 3.  :toon:
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Vinne denne kampen for å roe nervene, og frarøve Arsenal Cl-spill i siste hjemmekamp. PERFEKT! :toon:

Det hadde vore fantastisk. For so å sjå skilpadda Wenger trekkja seg inn i boblefrakk-skalet sitt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Håper Arsenal tar CL-plass jeg da. Men selvfølgelig - ikke på bekostning av oss :)
Forøvrig er det voldsomt til positivitet ute og går her. Skulle ønske jeg kunne dele den :P

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Hvorfor skulle vi ikke vært positive nå. vi trenger 1poeng så er vi 100% sikra.. jeg personlig tror vi er sikret allerede. at 38 poeng ville holdt. tror  enten Norwich havner under oss på målforskjell eller at Wigan får 1poeng til.

kjotpuck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Hvorfor skulle vi ikke vært positive nå. vi trenger 1poeng så er vi 100% sikra.. jeg personlig tror vi er sikret allerede. at 38 poeng ville holdt. tror  enten Norwich havner under oss på målforskjell eller at Wigan får 1poeng til.

1 poeng til og 100% sikra ? Ser ikke hvordan du får til det?