Eg er heilt einig i at Pardew skal få fyken, men ikkje viss styret ikkje har den ultimate erstattaren klar. Det er ingen vits kvitta seg med Pardew for so å sjå at mi ansett Pulis på 10 års kontrakt!
Hva er "den ultimate" erstatteren? Alex Fergusson? Mourinho? Guardiola? Wenger? Tom Nordlie?
Helt oppriktig tror jeg ikke John Carver som caretaker, med f.eks. Steve Stone eller Beardsley som assistent, hadde gjort en verre jobb enn det Pardew gjør for tida. Pardew har ALDRI overbevist meg, verken i sitt laguttak, bytter underveis, taktiske disposisjoner, eller post-match intervjuer, at han er rette man for jobben. Første fulle sesong flakset han mye selv om han imho gjorde "feil", denne sesongen har han fortsatt å gjøre lignende feil og det har straffet seg.
Jeg er enig i at man ikke nødvendigvis skal kvitte seg en manager uten en viss idé om hvem som skal tal over, eller hvis alternativene kun er marginalt bedre. Men slik ståa er nå så tror jeg at selv Carver ++ ville gjort en BETRAKTELIG bedre jobb enn det Pardew gjør. Og da ser jeg ikke hvorfor Pardew skal beholdes.