20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Liverpool FC Lørdag 27.04 kl. 18.30 TV2 PL HD1  (Lest 64398 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
nå må han da faan meg få fyken?????

Andi

• Supersub
    • Vis profil
Mbiwa og Taylor er klasse og holder Boumsong/Bramble nivå i dag.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Aiai, jeg blir mindre og mindre imponert av Yanga-Mbiwa.  Slipper markering på egen mann, for å støte på ballfører som allerede har en person på seg.  Syns han gjør mange merkelige feil, som ikke går på "tempoet" i PL...

fersk stopper i pl.. han har potensielle

Joda, ser den.  Målet var vel å ha han som backup for Colo, men den greia gikk jo rett i vasken.

Jeg håper jeg kan våkne i morgen til nyheten av at vi har caretaker manager de siste 3 av sesongen.  Det er direkte pinlig å holde med et lag med den mentaliteten Pardew tilbyr.  Takk gud for at vi har 20 års rykte som "The Entertainers", ellers hadde folk ledd enn loddrett ut av at en holder med Newcastle slik vi fremstår nå.
Genius by birth. Slacker by choice.

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Blir drita i bergen by idag:-) faen for eit drit lag!! :sint: :sint: :sint: :frenetisk: :happy: :toon:

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fotball er gøy....
Winning isn't everything, it's the only thing!

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Pardew kan vise til 0-7 (føreløpig) på de to siste hjemmekampene? Selvfølgelig skal han ha stryk.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Anita inn for Tiote.  Da står vi endelig med de 11 på banen som vi burde ha begynnt med...
Genius by birth. Slacker by choice.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
Herlig med 0-7 mot mine 2 "favorittlag" Sunderland og Liverpool på hjemmebane.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Given fekk nok etter me tapte 5-1 heime mot LFC i 2008/09 sesongen, lurer kven som vil få nok etter denne kampen.

Det er nedrykksesongen all over again.  :grine:

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
alle som kjenner newcastle skjønner vell at det laget som er på banen nå burde startet??

men ikke alan pardew!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Anita inn for Tiote.  Da står vi endelig med de 11 på banen som vi burde ha begynnt med...

Word. Men nå er lagmoralen på bunn..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Og folk her tykkjer spelarane framstår som profesjonelle? Legg til side Pardew i nokre sekund og kunn teink på alle dei gode spelarane det seiast at mi skal ha. Heilt seriøst. Sjølv om det var Mikke mus so var manageren vår, so må ein kunne forventa ein betre innstilling heima framfø 50000 Geordies!?!!!?!??!?

Flixa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
"Pardew fått sparken - Shearer tar over de siste 3. Krise i Newcastle når nedrykksspøkelse nærmer seg"

Tv2 sporten på Mandag.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Dette må være det dummeste jeg har sett på mange, mange år.

Det dummeste siden forige gang vi ble knust av Liverpool, og det året røk vi ned.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
Nesten balltap-brøler av Benny igjen :sint:
he shagged your lass, taylor shagged your lass