20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Southampton (Søndag 24/2 14.30 TV2 PL HD2)  (Lest 33037 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Southampton (Søndag 24/2 14.30 TV2 PL HD2)
« Svar #195 på: 24. Feb. 2013, 16:47 »
En deilig seier på en god dag. De 10 første minuttene i første og andre er helt elendig.  Ellers styrer vi omtrent alt.

Første målet imot er både dårlig av forsvaret og delevis keeper. Etter det viser Elliot en god kamp, og utspillene hans er av verdensklasse, synes jeg. Han treffer utrolig godt, og til og med med hendene setter han i gang spillet lang over midtbanen, og treffer medspillere!! Pluss i boka!

Synd at Colo ble skadet. Ikke at Mbiwa er noe svakere enn Colo, men om Taylor skulle bli skadet så har vi Willi i bakhånd. Han skal ikke spille i Newcastle første elver!! Mbiwa virker forresten utrolig spennende, han har et kjempe tempo med fart, og har dessuten alt en midtstopper trenger.

Debuchy imponerer meg igjen, han er solid defensivt, har offensivt kvalitet og har gode innlegg.

Tiote hadde en litt mer offensiv rolle idag en normal, noe han idag taklet bra.

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 24. Feb. 2013, 16:47 »
Kanonkamp av Debuchy. Banens beste i mine øyne.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 24. Feb. 2013, 16:58 »
Kanonkamp av Debuchy. Banens beste i mine øyne.

+1

Tiote virker også på vei tilbake..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 24. Feb. 2013, 17:23 »
Deilig seier - og godt å se at vi kjemper oss tilbake fra to setbacks. Spiriten er tilbake. Tayls ikke helt ved sitt vante nivå i dag - men det setter vi på kontoen for one off.
Ellers må jeg si at Elliot imponerer meg. Vi fikk egentlig nesten en ny dimensjon offensivt fordi Elliot er bedre i avleveringene sine enn Krul. Ene utkastet var Schmeichel-klasse over, og utsparkene fra åpent spill langt tryggere enn vi er vant til (åpenbart Kruls svakeste side av sitt spill).
Gouffran ser ut som et kupp og Debuchy blir bare bedre og bedre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 24. Feb. 2013, 17:30 »
Andre hjemmeseier på rad i ligaen, og for andre gang på rad kommer vi tilbake etter å ha ligget under. Det er veldig solid og betryggende - gir en spesiell selvtillit å vite at man kan snu kamper.

Elliott har vært god i samtlige kamper han har spilt for oss denne sesongen, og var bra i dag. Bedre utspill og igangsettinger enn Krul. Samtidig virker han som en brukbar all-round keeper. Akkurat som jeg forventa. Den første scoringen hadde kanskje Krul kunne kommet ned på, men det er langt ifra noe en skal klandre Elliott for i dag.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 24. Feb. 2013, 17:40 »
En fryd å se på utsparkene hans.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #201 på: 24. Feb. 2013, 18:05 »
Elliot med frisparkassist og milimeterpresist utkast inn på motsett halvdel. Take note, Tim.

Kan noen fortell meg når i kampen Elliot hadde et 50 meterskast?
Ja heia gutta!

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #202 på: 24. Feb. 2013, 18:08 »
Flott kamp og han duden her ser jeg alltid på kampene haha

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #203 på: 24. Feb. 2013, 18:16 »
Deilig seier - og godt å se at vi kjemper oss tilbake fra to setbacks. Spiriten er tilbake. Tayls ikke helt ved sitt vante nivå i dag - men det setter vi på kontoen for one off.
Ellers må jeg si at Elliot imponerer meg. Vi fikk egentlig nesten en ny dimensjon offensivt fordi Elliot er bedre i avleveringene sine enn Krul. Ene utkastet var Schmeichel-klasse over, og utsparkene fra åpent spill langt tryggere enn vi er vant til (åpenbart Kruls svakeste side av sitt spill).
Gouffran ser ut som et kupp og Debuchy blir bare bedre og bedre.

Kristoffer, dette kan være årets dummeste spm. Men hvem er han moteløva du bruker som profilbilde? Jeg ler hver gang han dukker opp i forumet. Hahaha
Who else...... Alan Shearer

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #204 på: 24. Feb. 2013, 18:19 »
Elliot med frisparkassist og milimeterpresist utkast inn på motsett halvdel. Take note, Tim.

Kan noen fortell meg når i kampen Elliot hadde et 50 meterskast?

Fant det... :) Flott kast
Ja heia gutta!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 24. Feb. 2013, 18:23 »
Haha, NUFranC ;D

Det er Graeme Souness i sin prime time ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #206 på: 24. Feb. 2013, 18:46 »
Haha, NUFranC ;D

Det er Graeme Souness i sin prime time ;)

Hahaha, unikt bilde! +10
Who else...... Alan Shearer

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #207 på: 24. Feb. 2013, 19:46 »
Ser veldig bra ut på vår høyre side i forsvar i dag, og ser jo at det er på vår venstre side der er "lekkasje"
Begge scoringene til Soton kjem etter gjennomspill /innlegg på vår venstre side. Det må også sies at det er markeringsvikt i midtforsvaret på begge målene. Santon gjer ein veldig god kamp offensivt isdag, og det vel han som lager vårt siste mål med litt hjelp!
Men ser at Santon blir lurt noen ganger,og at Gouffran/Santon ikke alltid er i balanse .
Håper Haidara kan kjempe/true plassen til Santon tror det er sundt med litt konkurranse om plassene.
Gleder meg til fortsettelsen :egyptian:
« Siste redigering: 24. Feb. 2013, 19:55 av Jonny »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 24. Feb. 2013, 20:13 »
Har ikke vært mye å utsette på Santon denne sesongen, men ja - han er en av flere som ikke tar returløp på 2-2 scoringen til Soton og i tillegg er det vel han som mister ballen når vi er på vei forover og de bryter. På første scoringen så er det jo Debuchy som taper duellen i forkant av scoringen, men der må det gjøres en bedre jobb for å plukke opp andreballene!

S. Taylor er litt ute å sykler på begge målene i dag, blir for passiv og mister synet av motspillern.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #209 på: 24. Feb. 2013, 21:04 »
Det skal også sies at Colo ofte er flink til å sideforskyve slik at han kan bryte i rommet Santon etterlater seg når han gjør sine mange viktige offensive bidrag. På 2-2 målet var Colo dessverre gått ut, og Mbiwa har ikke enda spilt sammen med Santon som venstre midstopper. I tillegg pleier Jonas å være flink til å alle tidlig dersom Santon er i ferd med å miste ball offensivt. Gouffran er hakket mer offensiv, selv om jeg synes Gouffran bidrar overraskende bra defensivt når han spiller.

Mtp Mbiwa. Utrulig herlig å se når han idag mister ballen, men løper den opp igjen med en fart som ingen av våre andre midtstoppere er i nærheten av å kunne matche. Det tempoet er gull verdt!