20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Massadio Haidara  (Lest 36997 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Massadio Haidara
« Svar #165 på: 04. Jan. 2014, 16:11 »
Håper Haidara tar Santon sin plass, så blir Santon flyttet over på høyresiden.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 27. Aug. 2014, 15:12 »

Flott skuddbein på fyren!

Han var vistnok enorm igår.

Hvordan Dummet blir foretrukket fremfor han skremmer meg.

Virker faktisk av og til som Pardew prøver å velge det dårligste valget med vilje når han har noen å velge mellom...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 27. Aug. 2014, 18:22 »

Flott skuddbein på fyren!

Han var vistnok enorm igår.

Hvordan Dummet blir foretrukket fremfor han skremmer meg.

Virker faktisk av og til som Pardew prøver å velge det dårligste valget med vilje når han har noen å velge mellom...

Dæven! Skjønner heller ikkje korleis han kan rettferdiggjere å putta Dummet foran i køen. Haidara har heilt klart fleire strenger å spille på, og er eit stort talent som virkelig kan blomstre denne sesongen om han får spilletid.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 28. Aug. 2014, 10:34 »
Blomstra!? Not! :pardy:

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #169 på: 05. Aug. 2015, 20:15 »
http://www.squawka.com/news/ranking-the-premier-leagues-first-choice-left-backs/432775

#20 av #20 - Massadio Haidara!

Uenig i den, men han er ikke klart bedre enn mange andre der. Men fortsatt bedre synes jeg.

Også litt skuffet over at vi ikke var med når Roma solgte Holebas, Watford kjøpte han for £1.8m. Da hadde vi vært godt sikret på venstreback!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 06. Aug. 2015, 08:02 »
Jeg tror vi kan se en Haidara som, dersom skadefri, kommer til å gjøre en jækla god sesong. Har stor tro på ham som en særdeles god, offensiv back.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 06. Aug. 2015, 09:53 »
Jeg tror vi kan se en Haidara som, dersom skadefri, kommer til å gjøre en jækla god sesong. Har stor tro på ham som en særdeles god, offensiv back.

Vi er faktisk nesten avhengig av at Haidara har en god sesong på venstrebacken, men Haidara selv er faktisk enda mer avhengig av det. Det virker som han har et brukbart potensiale, men da må han snart begynne å få det ut i kamp.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 06. Aug. 2015, 10:03 »
Syns jo vi har sett flere prov på det. Men det virker til at når han først kommer i gang og får noen kamper på rad under beltet, så blir han skadd igjen. Får han en lengre skadefri periode har jeg stor tru på ham. Mener potensialet er stort.
Har bare Dummett i backup, og jeg mener vel han faktisk er bedre som stopper enn back også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 06. Aug. 2015, 10:19 »
No arguments there. Men uansett det ene eller det andre, så nærmer Haidara seg "the point of no return" hvor han enten må ta steget opp, eller bare forsvinne ut i massene blant en av mange som aldri ble noe mer. Pga skadene så er han litt i samme båt som Taylor forsåvidt, og jeg håper Haidara klarer å ta steget.

Er også enig i at Dummett ser best ut som stopper. Hvis Haidara blir god på venstrebacken ser jeg gjerne Dummett foran Williamson i køen på stopperplass, kanskje foran Taylor også. Det beste ville selvfølgelig vært om både Dummett, Haidara og Taylor holdt seg relativt skadefrie og hadde sine beste sesonger noensinne i Newcaslte-drakta og Williamson effektivt ble redusert til saftblander/bærer og reserve-cornerstang, men det er vel for mye ønsketenking.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #174 på: 06. Aug. 2015, 13:00 »
Synes Haidara er veldig spennende. Har hatt en del skader, men virker veldig lovende fremover. Haidara + Aarons + Mitrovic tror jeg kan bli giftig i årene fremover.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 03. Nov. 2015, 07:36 »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #176 på: 14. Des. 2015, 23:24 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-consider-shopping-new-10591184

Haidara's skade kan ta litt (mye?) lengre tid enn antatt.
Håper vi kjøper en solid venstreback i januar, type Jetro. Det trengs, og skal ikke måtte gå ut over rekrutteringen av stopper, spiss og/eller sentral midtbanespiller..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒