20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Massadio Haidara  (Lest 37027 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Massadio Haidara
« Svar #90 på: 19. Mars 2013, 18:56 »
Det er ikke Louis Saha som har fått karantene, men Wilfried Zaha.
Nei.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 19. Mars 2013, 18:58 »
Ha, Saha zaha, tomato-potato ;) uansett håpløs prioritering
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 19. Mars 2013, 19:46 »
Hva faen er det som foregår i hodene på de fa folka? Her riskiker wigan fyren å ødelegge karrieren til haidara og slipper unna. Så skal carver få straff for at han konfronterer idioten. Hahahahaha du kan ikke annet enn å le.
lt;3 Newcastle <3

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 19. Mars 2013, 20:57 »
Er så forbanna jeg ikke vet hva jeg skal si / skrive lengre...

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 19. Mars 2013, 21:11 »
http://img10.imageshack.us/img10/8601/mcman2.gif

Om man ser her på denne giffen som man har fjernet Haidara fra, så ser man tydelig at han kommer mot ballen normalt, men plutselig så LÅSER han beinet strakt og det ser ut som han "angriper" noe.

"won the ball clean as a whistle"

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #95 på: 19. Mars 2013, 21:13 »
Jeg tror aldri fotball har gjort meg så forbanna før, bortsett fra kanskje taklingen på Ben Arfa.

Nedrykket gjorde meg ikke forbanna, bare deprimert. Og det var ikke urettferdig, vi fortjente å rykke ned det året.

Men når han for det første ikke får rødt kort for den taklingen, OG HELLER IKKE BLIR STRAFFET I ETTERKANT! Så gir jeg opp. Jeg gidder faktisk ikke bruke tid/penger på dette mer.

Sumo er sagt opp. Takk for meg.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 19. Mars 2013, 21:16 »
Jeg tror aldri fotball har gjort meg så forbanna før, bortsett fra kanskje taklingen på Ben Arfa.

Nedrykket gjorde meg ikke forbanna, bare deprimert. Og det var ikke urettferdig, vi fortjente å rykke ned det året.

Men når han for det første ikke får rødt kort for den taklingen, OG HELLER IKKE BLIR STRAFFET I ETTERKANT! Så gir jeg opp. Jeg gidder faktisk ikke bruke tid/penger på dette mer.

Jeg er så enig, jeg har opplevd mye på banen selv og som supporter av fotball.

Men det som har skjedd her og i ettertid av FA. Jeg har ikke ord...

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 19. Mars 2013, 21:35 »

Hah, spesielt.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 19. Mars 2013, 21:36 »
At det ikke går opp for FA hvor syyyyyyyykt dette regelverket her er, er helt skremmende.

Synes også Wigan bør få en god dose kritikk for sin behandling av denne saken. Martinez falt mange hakk for meg da han gikk ut og forsvarte McManaman. Ja, jeg vet at han han mest forsvarte spilleren, men han sa søren meg også at han forstod dommeren og at han mente at McManaman traff ballen nok til at det ikke var nødvendig å gå ut å blåse frispark.

Det som tippet begeret for meg er det at de ønsker Haidara god bedring etter disse uttalelsene og attpåtil gjør dette gjennom media. Whelans uttalelser er jo bare forferdelige og en stor hån mot Haidara som nå ligger i sykesengen med hele sin karriere truet. "Håper han kan spille på lørdag", hva faen er det for noe!!

Enig i det Erik Thorstvedt sa om dette. Det Wigan og Martinez skulle gjort var å først beklage i intervjuet etter match og så skulle han og McManaman satt seg i bilen og kjørt til Newcastle, oppsøkt Haidara og bedt om unnskyldning. Alt dette selvfølgelig uten å involvere media som bare er latterlig. Dette er det normale, gode og oppegående mennesker gjør.

Kvalm av Wigan i dette øyeblikk.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 19. Mars 2013, 21:40 »

Hah, spesielt.

Helt forståelig.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 19. Mars 2013, 22:02 »
Det er jo reglene til FA som er det syke her, ikke akkurat denne situasjonen. Og jeg vet ikke hvordan reglene til FA ble til? Er dette noe klubbene var enige om?

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #101 på: 19. Mars 2013, 22:26 »
http://www1.skysports.com/watch/video/sports/football/teams/newcastle-united/8578005/fa-no-mcmanaman-charge

Som det kommer frem her har regelen grobunn i at hvis reglementet gir rom for at de kan gi straff i ettertid for forseelser der ball er involvert og dommeren/en av dommerteamet ser situasjonen, så vil de bli "nedløpt" av klubber som vil ha revurdert forskjellige situasjoner.

Jeg ser at dette høres logisk ut i teorien, men i praksis er alle situasjoner helt forskjellige, og det å skjære alle situasjoner under samme kam (hvis dommern har sett det --> ingenting å gjøre med) blir bare for dumt, og vi ender med en situasjon som det her.

I tillegg ser jeg ikke helt forskjellen mellom en situasjon som det her, og en situasjon der spiller får direkte rødt, og FA gir seg selv lov til å forlenge karantenen fra 3 til 4/5/6/7 kamper på bakgrunn av at taklingen var ekstra stygg.

Klare hull i logikken til FA innenfor dette området, noe de burde rydde opp i så fort som mulig.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #102 på: 19. Mars 2013, 22:43 »

Hah, spesielt.

Skjønner han godt... Akkuratt i dette øyeblikk er jeg ikke gira på å følge med mer heller. Dette er jo så idiotisk at jeg finner faktisk ikke ord. Det eneste jeg kan si er: stakkars, STAKKARS FA som er så inkompetente og tilbakestående at de ikke straffer Mcmanaman. Glad det er landslagspause nå. FUCK DETTE HER!!!!!!!!!!!!!!!!
Toon till I die.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 19. Mars 2013, 23:02 »

Hah, spesielt.

Skjønner han godt... Akkuratt i dette øyeblikk er jeg ikke gira på å følge med mer heller. Dette er jo så idiotisk at jeg finner faktisk ikke ord. Det eneste jeg kan si er: stakkars, STAKKARS FA som er så inkompetente og tilbakestående at de ikke straffer Mcmanaman. Glad det er landslagspause nå. FUCK DETTE HER!!!!!!!!!!!!!!!!

Ser prinsippet, så klart. Men fotball og Newcastle er så stor del av min fritid at jeg ville blitt deprimert hvis jeg hadde kutta det ut.
FA er feige, er det de er. De bør beskytte spillerne, men er mer interessert i å beskytte seg sjøl. Tragisk.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Toon till I die.