20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Massadio Haidara  (Lest 36952 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Massadio Haidara
« Svar #75 på: 19. Mars 2013, 17:04 »
Altså... dommeren så det ikke og linjedommeren så at det skjedde NOE, men ikke helt hva som skjedde. På det grunnlaget vil ikke FA gripe inn. Er dette en fuckings episode av Monty Python?!!? Den begrunnelsen gir så lite mening av det er opplagt at FA her ser sitt snitt til å slippe litt papirarbeid. Her håper det blir hyra inn advokater av rent prinsipp. Dette er helt hinsides.
Oscillons From The Anti-Sun

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 19. Mars 2013, 17:26 »
Spekuleres i at Carver har fått 3 matcher karantene nå.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 19. Mars 2013, 17:31 »
Noen som har en video av det Carver gjorde? Fikk ikke sett det. Hva skjedde?

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #78 på: 19. Mars 2013, 17:32 »
en stakkars jyppling i hellas får livstid fra landslaget etter en uheldig målfeiring. men i england går en fri for dette. det er bare helt hinnsides all fornuft. støtter faktisk morley sin uttalse på tv2. hadde en gjort dette på gata hadde en lett fått 2-3mnd fengsel. fotballen blir så jævli ødelagt av at alt skal være so forbanna etter boka og ingenting kan gjøres uten om visst du viser en fing,hånd eller sier et ord som ikke er politisk korrekt...faen eg spyyyyyyr av FA....

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 19. Mars 2013, 17:33 »
Men dette her er jo egentlig bare piss. Ben Tatcher (hvis noen husker episoden) fikk gult for en albue i ansiktet på Mendes, som senere ble omgjort til 8matcher ute. Der hadde jo dommer allerede dømt for albuen med gult. Enlighten me please?!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #80 på: 19. Mars 2013, 17:35 »

han pekte på mcmøkkaman og sendte han noen gloser så kom en fra wigan og skubbet carver vekk,da tilta han litt og skubbet tilbake før masse folk kom mellom. utrolig at ingen fra wigan sprang ut å beskyttet han med en gang dommeren blåste. til og med de burde skjønne at folk ville reagere på den taklingen selv om den var helt "ren"

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 19. Mars 2013, 17:36 »

Han klikka i det dommern blåste pause og var opp i trynet på han drittspillern, så gikk masse folk i mellom, inkl wigans coach som senere også ble sendt på tribunen. Ganske uskyldig egentlig, ikkeno værre enn knuffing i andre kamper
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #82 på: 19. Mars 2013, 17:36 »
Men dette her er jo egentlig bare piss. Ben Tatcher (hvis noen husker episoden) fikk gult for en albue i ansiktet på Mendes, som senere ble omgjort til 8matcher ute. Der hadde jo dommer allerede dømt for albuen med gult. Enlighten me please?!

husker den godt. men det var vel før FA tok av og tok opp kampen med IOC som det mest usmaklige forbundet i verden

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 19. Mars 2013, 17:39 »
Det er lenge siden jeg har vært så sint og skuffa som jeg er nå. Helt sjanseløs vurdering av FA, og linjedommeren som har "sett" situasjonen bør aldri få dømme noe høyere enn norsk bedriftsfotball. Ingenting annet enn en skandale.

Oppi alt får vi hvertfall håpe at Haidara kommer seg ut av det hele uten langvarige skader, det er tross alt det beste vi kan håpe på akkurat nå.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 19. Mars 2013, 17:56 »
Jeg leser dette og tenker: er det 1. april? Er det bestekompisene min som kødder med meg og får hele internett til å late som dette ikke blir straffet?

HVA FAEN? Jeg vurderer serriøst å reise over å slå inn ruten på hovedkontoret til FA og slå ned samtlige.
Toon till I die.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 19. Mars 2013, 18:02 »
Akkurat denne situasjonen gjør meg mer forbanna enn noe annet som har skjedd i år. At FA lar dette gå ustraffet er rett og slett en skam for all idrett og noe som vil være med på å undergrave fotballens integritet i lang, lang tid.

Men FAs uttalelser gir såpass lite mening at jeg er sikker på at dette kan tas til retten. "Vi kan ikke ta affære dersom én eller flere av dommerene har fått med seg situasjonen", etterfulgt av "én av dommerene fikk med seg situasjonen, men ikke alt som skjedde i situasjonen" - Dette må vel bety at han så kollisjonen men ikke knottene i kneet? ALLE så kollisjonen, men så er det heller ikke den som skal bedømmes - det er det strake beinet. Og så han ikke den, så har han ikke sett situasjonen i det hele tatt. Hadde han sett det, ville han vinka. Enkelt og greit.

Dette er vås og tåkeprat fra FA som (i en vanlig rettsak), ville blitt avfeid tvert.

Skulle vært spennende å se hvem den demente sulliken Whelan har overført penger til de siste dagene...
Oscillons From The Anti-Sun

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 19. Mars 2013, 18:10 »
Om noen som ser det der mener at det ikke er nok til å dømme frispark på bør vedkommende ikke kun utelukkes fra å dømme fotball igjen, men også snarest tildelt egen førerhund. Det er vel ingen som med et straight face kan si "jeg mener det der ikke er frispark"?

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #88 på: 19. Mars 2013, 18:42 »
Forbanna på FA. Kanskje vi kan bytte til skotsk liga, da blir det fort Champions League også ;)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 19. Mars 2013, 18:53 »
Kan forøvrig legge til at Louis Saha har fått 1 kamps karantene av FA for en gest mot supportere i dag. Dette er helt meningsløst, gå inn med knotter og ødelegg mulige karrierer, men ikke våg å svare supportere som har hustla deg i 90min
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,