20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brighton v Newcastle FA-cup 5. januar klokken 13.30  (Lest 22625 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Brighton v Newcastle FA-cup 5. januar klokken 13.30
« Svar #135 på: 05. Jan. 2013, 18:04 »
Helt enig Andy! Men kan virke som om en spiss er så langt foran på ønskelista, at en stopper må vente til spissen er på plass. Kan da ikke være så vanskelig å ha to baller i luften på transferfronten?!

Ellers er jeg godt fornøyd med at vi ryker ut, men langt fra fornøyd med måten. Er ikke for å sparke Pardew, heller typer som Ameobi x2, Williamson.....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 05. Jan. 2013, 18:11 »
INGENTING overrasker meg med NUFC. Vi har kanskje klart å vinne mot Ytre Billefjord FC med den formen vi er i nå. Kanskje.... Og når det gjelder Fleske-Mike på ledersiden. Stol på en ting, det blir ikke noe særlig positivt i dette vinduet heller. Vi har jo Shola pluss juniorspillere. Det holder oss HELT sikkert i PL.

Åhhhhh den dagen Fatso selger, da skal jeg drikke meg sanseløs på Three Lions. Da kan vi begynne klatringen fra sump-kjelleren.
« Siste redigering: 05. Jan. 2013, 18:15 av NUFranC »
Who else...... Alan Shearer

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #137 på: 05. Jan. 2013, 20:12 »
Kvifor i all verden sto Elliot i mål??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 05. Jan. 2013, 20:13 »
Syns ærlig talt det var trist dersom Cisse, Colo og Krul kunne spilt i dag. For meg er FA Cupen stor prestisje i - og noe jeg virkelig ønsker at vi skal være med å kjempe om.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 05. Jan. 2013, 20:40 »
Katastrofe, pinlig og flaut.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 05. Jan. 2013, 20:51 »
Det er litt små patetisk å ønske oss ut av en cup som betyr så mye i England. Leser også på NO at det ikke gjør noe, og at det er fint vi er ute. Det sier mye om hvor jækla store problem egentlig denne klubben sitter i. Vi kan like så godt bare melde oss ut av EL vist holdningene skal være sånn. Hva er vitsen videre da?
Dette laget vil ikke få med seg resultat før et par åpenbare ting er borte. For det første må Williamson ut av dette laget. Mannen starter hver bidige kamp. Målene vil renne inn uansett om Colo eller Debuchy er der. Feilene er så grove, og det andre målet til Brighton tar kaka på hvor håpløst det er. Det ser virkelig helt tåpelig ut, bevegelsen han tar i det Brighton spilleren er igjennom. Williamson rykker ut når den andre drar seg inn. Går det an å få det værre spør no jeg.
For det andre. Dette laget vil heller ikke fungere før Cabaye er tilbake. Så mye pasninger på kryss og tvers, og så liten penetrerings evne det er over dette laget.
For det tredje taktikken. Det var glimt borte mot Arsenal, borte mot Manu og andre omgangen mot City. Hvorfor går vi da tilbake til denne møkkataktikken. Både her og andre omgangen mot Everton er vi tilbake der vi har vert hele sesongen. Hvorfor fortsetter vi ikke på det som vi startet i de tøffe bortekampene. Det var mange reserver der med, og laget viste det var mulig å spille god fotball. Så knips er denne hoofe fotballen tilbake. Spillerene kan vist de får en mulighet. Jeg ser bare en mann som er skyld i dette.
For det fjerde det går ikke an å starte med Shola.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #141 på: 05. Jan. 2013, 21:19 »
Klart det er flaut. Men har me noko valg slik som situasjonen ser ut no? Det er lite poeng som kan halda oss borte frå nedrykk i år om det fortsetter slik. EuroCup og PL er fullt nok for bredden i vår stall om dagen. Trur eg.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 05. Jan. 2013, 21:51 »
Syns ærlig talt det var trist dersom Cisse, Colo og Krul kunne spilt i dag. For meg er FA Cupen stor prestisje i - og noe jeg virkelig ønsker at vi skal være med å kjempe om.

Amen!! I tillegg var dette nå en av få muligheter til å skape noen lyspunkt i denne sesongen. Kun EL igjen nå  :(

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 06. Jan. 2013, 00:12 »
herregud folkens! stikk fingern i jorda her a! Se på stallen vår, den så tynn at den går helt ned til beinet nå. Jeg er faktisk glad vi ikke gikk videre. nå har vi kunn serie kamper som vi skal pløye relativt greit igjennom og bli oppe. så kan vi satse alt på europacupen.

Helt greit spare cisse,krul og colo. For facupen er ikke der vi skal satse i år dessverre. Vi har ikke brei nok stall til flere cuper+serie. Vi har sykt mye skader!

Gledelig er at vi har signert en klasseback,cabaye kommer snart,ben arfa, saylor, jonas. Så forhåpentligvis kommer det inn et par friske ansikter til.Så kan vi matche våre skade forsiktig inn og ikke ha allverden å spille for uten om europacupen da seff. Så tror jeg vi kommer styket ut av denne ses også.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #144 på: 06. Jan. 2013, 00:19 »
Forventet tap.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #145 på: 06. Jan. 2013, 01:34 »
Forventet tap.

Hvert eneste tap er jo forventet.
Toon till I die.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 06. Jan. 2013, 02:17 »
Skjønner at jeg har andre ambisjoner her enn andre. Tross alt bare ei uke til neste match - og Cisse trenger ikke gode opplevelser sentralt på topp heller.
Stikker fingeren i jorda og innser at vi ligger 3 poeng dårligere an enn det vi gjorde sist vi rykka ned. Og ingenting er manageren sin feil - bare skader.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 06. Jan. 2013, 06:48 »
Pardew out!

For å være seriøs, så begynner jeg faktisk å bli helt enig i deg. Men hvem skal vi erstatte han med?

Og kan jeg bare spørre deg om hvorfor du har et bilde av Alan Pardew som "profilbilde" eller hva vil kaller det her, når du hater fyren?
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 06. Jan. 2013, 06:52 »
Wow. Jeg fikk en typ åpenbaring nå. Mike Williamson spiller så og si fast på Newcastle United. Vi er seriøst nødt til å være med på noe ala The Truman Show! Det kan helt seriøst ikke være tilfelle at han blir funnet god nok for Newcastle United! Jeg nekter å tro det... Nei nei nei nei nei.
Same old Shearer, always scoring!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 06. Jan. 2013, 10:26 »
Kvifor i all verden sto Elliot i mål??

Han sto vell en grei kamp?
Han kom, ble mett og dett var dett....