20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brighton v Newcastle FA-cup 5. januar klokken 13.30  (Lest 22639 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Brighton v Newcastle FA-cup 5. januar klokken 13.30
« Svar #120 på: 05. Jan. 2013, 15:27 »
Jeg er bare så sjokkert over den totale mangelen på samhandling og plan over spillet. Der er ingen overhodet. Og innsatsen og viljen? Hvor er den? Hva gjør Pardew for å mane gutta til kamp?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #121 på: 05. Jan. 2013, 15:27 »
Dette var trist. 2000 Newcastle-supportarar tar turen til Brighton. Mange unge spelarar får sjansen i ein periode der ein god forestilling her hadde gitt deg direkte plass på A-laget. Kva gjer dei unge spelarane? Gidd ingenting.

Sammy Ameobi ser ut som om han er lei av sin eigen eksistens, Tavernier slår ut med armane når han drit seg ut framover, Shola Ameobi lar seg irritera av ein idiot av ein CB og lar seg sjølv bli utvist som kaptein - utilgivelig.

Når me då fyrer litt på slutten, leda an av Bigi, Anita og Marveaux, svarer Mike Williamson (banens verste) med å feilmarkere det mest åpenbare løpet eg har sett. Takk skal du ha.

Ein kan skylda på mange enkeltspelarar idag, men det som gjer at me taper er ein kollektiv "gi faen holdning". Det heldt ikkje. Syns synd på dei fantastiske supportarane som gidd å ta turen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 05. Jan. 2013, 15:30 »
Uansett ke manager me hadde hatt so nærmar ein seg sparken med 11 tap på dei 13 siste(?). Og som eg spådde, me tape idag og neste kamp mot Norwich og Pardew bør då få sparken. Synd å sei det, men slik er fotballen. Me risikerar å øydeleggja det me har bygd opp (sidan forrige gong me rykka ned.), men noko må skje. Det er og stor sjanse for at det kjem inn ein ny "Kinnear" og den onde sirkelen fortset.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 05. Jan. 2013, 15:31 »
Jeg er bare så sjokkert over den totale mangelen på samhandling og plan over spillet. Der er ingen overhodet. Og innsatsen og viljen? Hvor er den? Hva gjør Pardew for å mane gutta til kamp?
Støtter denne 100%. Laget kan en si hva en vil med, men innsatsen er jo ikke tilstede i det hele tatt. Hva er planen i hele dette rotet? Det er kun Manu og Arsenal vi har sett bra ut offensivt. Enten det har vert Cabaye, Coloccini, Tavernier, Sammy eller Elliot som har spillt så går det i det samme sporet kamp etter kamp. Slik har det pågått i et halvt år nå. Et halvt år!!

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #124 på: 05. Jan. 2013, 15:32 »
Det var ikke et Newcastle lag ut på banen idag, det var 11 newcastle spillere som var utpå idag....
Aldri sett så tragisk forestilling før...

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 05. Jan. 2013, 15:38 »
Var jo reserve laget vårt. Er enig med pardew at fa cupen er bedre drite i i år. Vi skal nå konse på å holde oss i pl og vinne europa league! Deilig slippe alle de fa cup kampene med så på beinet tynn tropp. Skla blir godt få tilbake cabaye,barfa,saylor og nydelig se debucky fremover. jeg tror vi kan overraske stort i europa i år og ja selvfølgelig rykker vi ikke ned når de overnevnte spillerne er tilbake.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #126 på: 05. Jan. 2013, 15:43 »
Var jo reserve laget vårt. Er enig med pardew at fa cupen er bedre drite i i år. Vi skal nå konse på å holde oss i pl og vinne europa league! Deilig slippe alle de fa cup kampene med så på beinet tynn tropp. Skla blir godt få tilbake cabaye,barfa,saylor og nydelig se debucky fremover. jeg tror vi kan overraske stort i europa i år og ja selvfølgelig rykker vi ikke ned når de overnevnte spillerne er tilbake.

Nokre av dei bedre innleggene i dag.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #127 på: 05. Jan. 2013, 15:50 »
Får vi tilbake og holder cabaye, barfa og taylor skadefrie, har vi laget: i tillegg til eventuelle nye kjøp.

Krul
Debu, Sayl, Colo, Santon
Tiote Anita (jonas, birgi)
Barfra Cabaye Marve (Gabby)
Cisse

Hvis ikke dette laget klarer å skaffe nok poeng til å holde oss i PL, så underpresterer vi til de grader. Men Pardew må få de til helvette GIRA PÅ Å VINNE!
Toon till I die.

affyaffy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #128 på: 05. Jan. 2013, 15:52 »

kan også stille meg bak det innlegget. og med en stopper og spissforsterkning i løpet av januar, så er vi tilbake på vinnersporet! må ikke glemme at vi er uten cheik til midten av februar.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 05. Jan. 2013, 16:23 »

Allikevel så må det være lov å forlange mer av taktikken!! Han sitter på benken i nitti min uten å gjøre en eneste synlig taktisk forandring!

THOMAS MYHRE!!!! sitter i studio i pausen og sier helt korrekt at vi må presse høyt i banen og utnytte Brightons dristige spill. Hvordan Pardew ikke ser dettte som en PL manager er uforståelig. Det eneste vi gjør er å slå langt opp på en spiss som har tyve meter til nærmeste medspiller.

Greit å starte med et svekket lag idag, men ikke kom å si at Pardew ikke kunne gjort noe annerledes. Hvis han sender utpå et lag for å tape uten skyld (noe det fsktisk kunne virke som i dag) så bør han ikke være vår manager.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 05. Jan. 2013, 16:26 »
Pardew out!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 05. Jan. 2013, 16:47 »

kan også stille meg bak det innlegget. og med en stopper og spissforsterkning i løpet av januar, så er vi tilbake på vinnersporet! må ikke glemme at vi er uten cheik til midten av februar.
Mener du det negativt eller positivt?  :angel:

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 05. Jan. 2013, 17:00 »
Har sjeldent sett et mer tafatt Newcastle lag. Det var forferdelig å se på, selv med tanke på at vi kun stilte med 2-3 førstelags spillere.

Idag ser jeg store feil fra Pardrew, selv jeg som ikke har vært enig i alt det negative dere andre mener. Han starter med en Ameobi alene på topp som skal vinne dueller mot to sterke hodespillere midtstoppere fra brighton. Han velger å starte med en Abeid som ikke har noe i Championship å gjøre en gang. Jeg er fryktelig usikker på kvaliteten til Ameobi junior. Han har av og til glimtet, men er faen meg så tynn og langbent at det er er skremmende. Jeg skjønner ikke hvordan gutten av og til glimter, og er svært usikker på talentet hans.

I pausen bytter han inn Paul Dummett som har et brukbart innlegg, men ellers er svært sløv med store feil i steden for å sette inn S. Maur. Som han skulle ha gjort. Han setter inn en Niel Ranger jeg ikke liker å se en gang i Newcastle drakta. Han skulle vært sparket på hue og ræva ut av klubben for lengst.

Han velger å "spare" spillere som kanskje kunne ha utgjort forskjellen i denne kampen. Jeg skjønner at han er redd for skader, men allikevel er det fælt å se et så tafatt lag uten noe form for spill eller plan. (Det er også tross alt en uke til neste kamp, så spillerene burde klare å bli match klar igjen).

Jeg begynner å bli nervøs for det videre spillet i Premier leauge. Vi må få inn en offensiv spiller/spiss samt en forsvarspiller som kan spille med Colo. Om ikke det skjer så blir jeg redd. 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 05. Jan. 2013, 17:18 »

Allikevel så må det være lov å forlange mer av taktikken!! Han sitter på benken i nitti min uten å gjøre en eneste synlig taktisk forandring!

THOMAS MYHRE!!!! sitter i studio i pausen og sier helt korrekt at vi må presse høyt i banen og utnytte Brightons dristige spill. Hvordan Pardew ikke ser dettte som en PL manager er uforståelig. Det eneste vi gjør er å slå langt opp på en spiss som har tyve meter til nærmeste medspiller.

Greit å starte med et svekket lag idag, men ikke kom å si at Pardew ikke kunne gjort noe annerledes. Hvis han sender utpå et lag for å tape uten skyld (noe det fsktisk kunne virke som i dag) så bør han ikke være vår manager.
Er vel ingen stor hemmelighet at Pardew ikke ville vinne. Altså klubbens beste er å tape i dag. Stallen er så tynn for øyeblikket at vi har spilt hele det stygge juleprogrammet med stort sett reservelag. reservelag mener jeg da med biri,obertan,ameobi,sammy,willy,perch,ferguson,marveaux. Syns faktisk pardew har fått det til ganske bra i jula med tanke på at vi spilte jevn både med arsenal, united og everton med håpløs start 11. Vi har manglet våre nøkler alle kampene. Jonas,ben arfa,cabyae,saylor++
Tenk dere bare united uten Rooney,van persie, Vidic,ferdinand,evra, eller liverpool uten gerrard, suarez,sterling, agger,johnson.

Poenget er at alle lagene ville slitt maksimalt!Og tenk dere i tillegg til hvordan vårt program har vært.
Nå derimot ser det mye bedre ut. Programmet vårt er flott! norwich,reading,+nøklene våre er på vei tilbake.
I tillegg til dette har vi også signert en av europas beste backer! Jeg syns det var helt vilt han valgt  komme til oss,er nesten som å vinne i lotto. Real madrid og chelsea har blant annet vært etter han.

Så nå mangler bare Remy inn døra + en stopper som kan gå rett i 11ern så blir vi topp 10 i år og vinner europa:)

Trodde aldri jeg skulle si som en typisk Loserpoop supporter men her kommer det:
Til neste år folkens, da kommer vi!! :)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 05. Jan. 2013, 18:00 »
Jeg driter i FA cupen i år. Så ikke kampen, men ser at det var mye rart utpå der idag. Pardew skal hvertfall ikke sparkes pga dette. Nå er det kun en "midt på tabellen" plassering som er målet, samt å komme seg så langt som mulig i Europa.

Det positive er at Mike nå ser at stallen er syltynn og overhode ikke holder mål (hvis han ikke har forstått dette tidligere). Vi MÅ ha 2 signeringer til i dette vinduet.