20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2013  (Lest 53831 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2013
« Svar #135 på: 13. Mai 2013, 16:03 »
Jeg driter egentlig i Tippeligaen, utover å stikke innom vglive og sjekke resultatene.

MEN:

Strømsgodset har faenmeg min fulle respekt og støtte. Klassetrener. Klassespillestil. Klassespillere. Klasseklubb.
Rett og slett fantastisk å se at det går an å bygge opp en klubb med rett holdning, filosofi og innstilling.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 13. Mai 2013, 16:40 »
Jess. Håper de vinner i år!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 13. Mai 2013, 17:04 »
Om ikkje Brann vinner :P Det gjer dei ikkje så lenge borteformen ikkje eksisterer, så håper eg Godset vinner  TL, unner dei det. Har bra publikum, ein god manager og ein flott spillestil.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #138 på: 13. Mai 2013, 18:48 »
Om ikkje Brann vinner :P Det gjer dei ikkje så lenge borteformen ikkje eksisterer, så håper eg Godset vinner  TL, unner dei det. Har bra publikum, ein god manager og ein flott spillestil.

Jeg er helt enig her. Fantastisk spillende lag med en semi-sympatisk trener og en klar filosofi i måten å spille på.

Minner litt om Stabæk i gullsesongen egentlig. Også det er helt fantastisk lag med diverse sympatifaktorer som egentlig overgår Godsets. Det å ønske folk fra Drammen et seriegull strider egentlig i mot hva jeg har lært som barn.  :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 13. Mai 2013, 18:56 »
Men det å ønske noen fra Bærum gjør det? ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #140 på: 13. Mai 2013, 18:58 »
Det vil jeg mene!   :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 15. Mai 2013, 09:07 »
Vi ble rundspilt og latterliggjort av RBK (4-0), men jeg vil faktisk driste meg til å si at SIF er det laget som har spilt best fotball mot oss.

Assistent-treneren (riktignok Tromsøværing) da det sto 2-0 midt i andre omgang: "Nå spiller vi litt på resultatet og ser hvordan det går."  :lol:
Det samme har jeg hørt fra Rosenborg-supportere, og det forundrer meg overhodet ikke. Strømsgodset spiller slik vi gjerne vil at RBK skal spille, slik målet er at RBK skal spille. Men nå har jo Godset utviklet denne spillestilen i flere sesonger, og jeg synes ikke RBK er SÅ langt bak at det ikke skal være mulig å ta dem igjen i løpet av et par sesonger. Jeg har ikke så veldig mye imot Strømsgodset, og jeg liker måten de jobber på. Og jeg håper de er bevisste på hva de gjør når Ronny Deila søker nye utfordringer.

Men jeg ser frem til Strømsgodset får sin downperiode denne sesongen, og jeg håper den kommer samtidig med en veldig god periode for RBK. Frem til da gjelder det bare å holde følge med drammenserne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 16. Mai 2013, 18:52 »
Bård Finne - legende

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 16. Mai 2013, 20:54 »
Bård Finne - legende

yeah! Berre synd at Skarsfjord insisterer på å starte med Pusic, sjølv om eg velger å tru at dersom Nordkvelle hadde vore skadefri så hadde han startet i steden.  Finne frå start i neste kamp! Så må vi begynne å finne borteformen ::p

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 16. Mai 2013, 23:49 »
5-1 seier på Røkkeløkka   :frenetisk:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 17. Mai 2013, 16:00 »
Molde er i nedrykksform. Tru om det ender med en Glimt anno 93 og jumboplass etter halvspilt og medalje til høsten?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 17. Mai 2013, 19:08 »
De slår vel oss på mandag regner jeg med. Enten det eller så vinner vi 6-1. I det første tilfellet kommer Solskjær til å si at de viser at de egentlig er TLs beste lag, i det motsatte tilfellet kommer han til å si at det var en jevnspilt kamp og at dommeren må ta sin del av skylda.

Jeg er overraska over at Molde gjør det så dårlig som de gjør, men det virker som de marginene som var på deres side i fjor går mot dem nå, og da skal det egentlig ikke så mye til før det plutselig går veldig ille. I fjor hadde de veldig mange seiere med et mål og et spill som var veldig preget av kontringsfotball. Nå blir de nektet kontringene og taper plutselig med et mål isteden. Kampen i går er på så måte et unntak, men et sånt tap har de vel hatt hvert år?

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 20. Mai 2013, 17:06 »
Og Godset fortsetter å imponere...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 20. Mai 2013, 18:08 »
Begynner å bli mektig irritert over at Pusic starter kvar einaste kamp i TL for Brann. Finne leverte mål og hadde ein innsats som tilsa at han ønska å vere på bana, syns verkelig at burde ha fått muligheten på nytt.  Feigt av Skarsfjord.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #149 på: 20. Mai 2013, 19:50 »
Trudde RBK hadde vunnet ligaen etter tre runder eg.

Sjæl.

"Amin Askar ‏@AskarAmin 13m

@NickiBille14 Cry me a river Mr cocky!. #TakkForSist #Lose #BadAttitude"

Er nok en stygg fare for at vi har med en idiot å gjøre her
. Har også hatt den følelsen siden jeg så et av de første intervjuene med ham og har fått bekreftet det gjennom denne episoden og omtale fra XX antall fotballinteresserte dansker.

Da jeg skrev dette visste jeg ikke hvor godt jeg traff. "Suarez Light" er vel en grov betegnelse så tidlig, men symptomene begynner absolutt å vise seg.

Men men. Å tippe at Brann kommer til å tape i dag er som å spå flo etter fjære. 3 mål etter pause til Tromsø vil ikke overraske meg et sekund. At man klarer å benke Bård Finne og sette innpå Pusic...vel, etter 16.mai-kampen kan jeg ikke forstå hva Skarsfjord tenker med.

EDIT: Måtte en hel-korrupt dommer til, ja. TENK å melde straffe på den situasjonen der , haha. Noe av det villeste jeg har sett.  :P
« Siste redigering: 20. Mai 2013, 20:32 av plebUTG »