20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Southampton vs Newcastle  (Lest 26720 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Southampton vs Newcastle
« Svar #90 på: 25. Nov. 2012, 16:49 »
Gutter , nå må dere roe ned medgangssupportersyndromet deres!!! Er det noen som skal ha skylden så er det spillerne selv. De yter ikke maks og det virker heller ikke som de har det samme samholdet lenger. Utrolig mange som beveger seg for lite, generelt for lite initiativ og vilje.

hvordan snur vi dette? rett og slett ved å brette opp armene. Spillerne må tenne!

Også enig i at Pardew ser ut til å slite med å få spillerne til å passe sammen. Hvorfor vi ikke spiller 4-3-3 skjønner jeg ingenting av. Og Marv burde faktisk være utpå der i dag, han har i alle fall litt kreativitet. Stakkars Cisse er i ferd med å få et SKIKKELIG selvtillitsproblem :(

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 25. Nov. 2012, 16:50 »
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrgggggghhhhhh FAEN!!!!!!

...er det jeg har å si om omgangen....

Sett på Sammy og Marve! Og hvorfor bytter Fergie og Jonas plass!? Hva er vitsen med to kanter som ikke kan legge inn uten å måtte vende opp...?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 25. Nov. 2012, 16:51 »
Klarer ikke å se hvordan Ranger kan bidra. Han har jo bare spillt gangster det siste året. For en solskinnshistorie det ville vært om han kom inn og snudde kampen. Så kunne han vist smileytatooen på innsiden av leppa.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 25. Nov. 2012, 16:51 »
Få inn Danger Ranger... Nevnte det før kampen, at Ba-Ranger vil funke bedre enn Ba-Cissé

HAHAHA... tviler løsningen ligger der:)
vi eier jo ikke kontroll bakover heller. FAEN SÅ FLAUT!!!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 25. Nov. 2012, 16:51 »
Det eneste som er tristere enn spillet til Newcastle, er alle dere her inne som føler at dere må skrive 20-25 innlegg hver eneste kamptråd om hvor jævla ræva Newcastle er. Alle ser det, trenger ikke påpeke det hele jævla tida.

ONTOPIC: Få på Danger Ranger!

Ja huff, tenk om spillerne går inn her og leser, og mister den ikke-eksisterende motivasjonen og selvtilliten de har bygd opp.

Kris

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #95 på: 25. Nov. 2012, 16:52 »
Gleder meg massivt til vi ska ut å handle i januar  :angel: for dette laget sliter stort for tiden!!

Tror ikke du skal ha for store forventninger. Kommer ikke å kjøpe en jævla spiller.
Spillere koster penger.

hehe nei forventer ikke helt det store heller  :( var litt ment som ironi  :-[ Men er utrolig skuffende for oss alle å se vårt kjære newcastle slite så mye som de gjør no :grine:

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 25. Nov. 2012, 16:53 »
Vi har jo så og si ikke et angrepsspill i det hele tatt. Usikkerheten lyser utenpå spillerne. Samme styret kamp etter kamp. Er nesten ikke vits å skrive noe. Er bare å lese alle de siste kamptrådene denne sesongen. Det samme går igjen. Nei vet du hva fotballgleden er ikke til stede hos meg lenger. Skjønner ikke hvorfor jeg ser frem til kamp helg etter helg, så får man servert dette her. Pardew er virkelig ute å kjøre akkurat nå..

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #97 på: 25. Nov. 2012, 16:54 »
Dette kan bli veldig stygt. Hvordan skal Pardew få tilbake gløden og entusiasmen som var i laget han tok over etter Hughton? Jeg frykter han har mistet garderoben og det som mistes kan... pasningsspillet og tryggheten i laget er jo helt borte!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 25. Nov. 2012, 16:56 »
Gutter , nå må dere roe ned medgangssupportersyndromet deres!!!

En medgangssupporter er vel ærlig talt folk som er interessert i laget når det går bra, og som gir jævlig faen når det går dårlig, er det ikke? Eller som gjerne skifter lag å holde med på veien om det går dårlig for lag A, men bra for lag B. Vi er folk som setter oss ned og ser på kamper hver eneste uke, og som følger med på laget i både med- og motvind. Hvordan er det å være medgangssupporter? Er man en medgangssupporter om man blir forbanna når laget, ikke bare en gang, men uke etter uke etter uke leverer så dårlig at det er skammelig? Skal man kun vise glede i fotball, men om man viser irritasjon eller sinne er man en medgangssupporter?
« Siste redigering: 25. Nov. 2012, 16:58 av boris. »
Nei.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 25. Nov. 2012, 16:56 »
tror hverken Marve eller sammy klarer å utrette noe med det tempoet som er i kampen. Marve på høyrekant har vi sett før.. Da er det fritt frem for motstanderen back og ving. Så møter de en ryggende Simpson som siste hinder. Kanskje kunne han utretter noe offensivt. Et lite glimt av magi.. Men han har tilgode å spille en god kamp for klubben så jeg tørr ikke håpe for mye.

Sammy for Ferguson tror jeg heller ikke vil ha noen innvirkning. Begge gjør i likhet med resten av laget alt for mange feil.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #100 på: 25. Nov. 2012, 16:57 »
Dette kan bli veldig stygt. Hvordan skal Pardew få tilbake gløden og entusiasmen som var i laget han tok over etter Hughton? Jeg frykter han har mistet garderoben og det som mistes kan... pasningsspillet og tryggheten i laget er jo helt borte!

Virkelig? Det var gløden til Hughton vi levde på i hele fjorsesongen?

Jeg tror vi sliter fordi vi med Ba og Cisse ute av form er ganske ræva.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 25. Nov. 2012, 16:57 »
Gutter , nå må dere roe ned medgangssupportersyndromet deres!!!
Muligens det teiteste jeg har lest her inne på en god, god stund.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 25. Nov. 2012, 16:58 »
Det eneste som er tristere enn spillet til Newcastle, er alle dere her inne som føler at dere må skrive 20-25 innlegg hver eneste kamptråd om hvor jævla ræva Newcastle er. Alle ser det, trenger ikke påpeke det hele jævla tida.

ONTOPIC: Få på Danger Ranger!

Ja huff, tenk om spillerne går inn her og leser, og mister den ikke-eksisterende motivasjonen og selvtilliten de har bygd opp.

[ ] Var det jeg mente.
Same old Shearer, always scoring!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 25. Nov. 2012, 17:00 »
Sammy inn for Newcastle

Ferguson ut

Benson

• Kaptein