20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Southampton vs Newcastle  (Lest 26727 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Southampton vs Newcastle
« Svar #75 på: 25. Nov. 2012, 16:42 »
Pardew, kan du vennligst kaste jonas ut av klubben?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 25. Nov. 2012, 16:43 »
Pardew, kan du vennligst kaste jonas ut av klubben?

Han kan ta med seg Williamson, Simpson, Fergurson og seg selv i samme slengen? :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 25. Nov. 2012, 16:43 »
Pardew skal ha jævlig mye av skylda. Han skal på død og liv spille 4-4-2 og gang på gang blir vi overkjørt på midten fordi det alltid er 2 mot 3. Og hva faen er det med at gutierrez skal spille hver jævla gang. Han suger, få øynene opp.

Hvem ville du hatt på banen i steden for Jonas?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 25. Nov. 2012, 16:45 »
Sammy eller marve feks jeg vedder alt jeg eier på at de kan bidra med mer en den kløna der
lt;3 Newcastle <3

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #79 på: 25. Nov. 2012, 16:45 »
Det eneste som er tristere enn spillet til Newcastle, er alle dere her inne som føler at dere må skrive 20-25 innlegg hver eneste kamptråd om hvor jævla ræva Newcastle er. Alle ser det, trenger ikke påpeke det hele jævla tida.

ONTOPIC: Få på Danger Ranger!

Her er jeg 100% enig i alt.
Ba - Cisse passer ikke sammen, og vi burde enten gå for en spiss, eller Ba - Ranger..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kris

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #80 på: 25. Nov. 2012, 16:45 »
Gleder meg massivt til vi ska ut å handle i januar  :angel: for dette laget sliter stort for tiden!!
Er helt enig at jonas ikke har vært god nok i år og er helt latterlig at han spiller hver kamp ?? Savner Barfa og  :coloccini:

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #81 på: 25. Nov. 2012, 16:47 »
I fjor var Pardew "manager of the year". Én nedgangsperiode, og folk på dette forumet skal på død og liv korsfeste ham. Det er åpenbart ikke manageren som er problemet, men at stallen er en smule redusert for tiden. Erfaringsmessig ville jeg dog ikke ha forventet det helt store i januarvinduet.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 25. Nov. 2012, 16:47 »
Få inn Danger Ranger... Nevnte det før kampen, at Ba-Ranger vil funke bedre enn Ba-Cissé

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 25. Nov. 2012, 16:47 »
Ba - Cisse passer ikke sammen, og vi burde enten gå for en spiss, eller Ba - Ranger..

Kan du gi faen i å komme med sånne påstander? Disse tingene blir nevnt 50 ganger hver jævla gang de spiller sammen, og vi begynner å bli sinnsykt lei av å lese det nå.
Nei.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #84 på: 25. Nov. 2012, 16:48 »
Dette er hva vi har å tilby offensivt uten Ben Arfa, folkens.  :)

Hadde ikke trodd jeg ville si det, men Ranger hadde vært chill nå faktisk

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 25. Nov. 2012, 16:48 »
Gleder meg massivt til vi ska ut å handle i januar  :angel: for dette laget sliter stort for tiden!!

Tror ikke du skal ha for store forventninger. Kommer ikke å kjøpe en jævla spiller.
Spillere koster penger.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 25. Nov. 2012, 16:48 »
Fyfaen så grusomt svake vi er om dagen - det er smertefullt å se på. Ser ut som en nedrykkskandidat i den formen vi er i nå. Håpløst.
Mulig formasjon og slikt ikke er hovedgrunnen - men nårtid i helvete skal Pardew endre noe som ikke fungerer. To rene spisser funker ikke for oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #87 på: 25. Nov. 2012, 16:49 »

Kan du gi faen i å komme med sånne påstander? Disse tingene blir nevnt 50 ganger hver jævla gang de spiller sammen, og vi begynner å bli sinnsykt lei av å lese det nå.

Jeg tror dette er nevnt i hver eneste kamptråd, om de har spilt med hverandre eller ei. Ingen grunn til å ta sånn på vei for det om?

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #88 på: 25. Nov. 2012, 16:49 »
Comedy Central :ler:

Hvis jeg vinner i Lotto, skal jeg si opp jobben og lage dokumentar om Mike Williamson ? "Mannen uten et eneste fotballfiber i kroppen".

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 25. Nov. 2012, 16:49 »
0 skudd på mål, 1 skudd på utsiden. herregud. vi møter southampton!!!! At det går ann! taylor, krul, tiote, ba, cisse,  er ikke til å kjenne igjen fra i fjor! nÅ MÅ DEM FAEN I MEG SKJERPE SEG HER!