20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Club Brugge, Tors 25 okt 21:05 (Direkte på CMore Live)  (Lest 21019 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Jeg fant et klipp der du ser hele forarbeidet i ræva kvalitet. Men nok til å se at Sammy har kvalitet! ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Han hadde noen lekne finesser før den også - men ikke ulikt det han gjorde der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil

Jeg fant et klipp der du ser hele forarbeidet i ræva kvalitet. Men nok til å se at Sammy har kvalitet! ;)

Der ja! Tusen takk! Faen så lekkert.
Nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Var litt tendenser til Shola-teknikk på Sammy flere ganger i kampen, men så gjorde han det der. Trodde ikke en Ameobi var i stand til slikt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Han finta seg jo ved flere anledninger forbi både to og tre spillere fra høyrekanten.
Skal sies at Shola på sitt beste har en gudbenådet teknikk. Dessverre ser den på dårlige dager ut som noe Tor Hogne Aarøy kunne gjort.
Skal være den første til å innrømme at jeg ganske tidlig betvilte Sammy's potensiale. Syns det så ut som en hodeløs høns som sprang kjapt men verken hadde end-product eller noen spesielt god form for teknikk. Men syns han har vært god i oppkjøringa i år, samt de gangene han har fått spilt denne sesongen. Må vel kanskje ligge noe bak når Pards fremhever han som den av våre unge som har det største potensialet per dags dato. I går syns jeg han var banens gigant og lagde mer trøbbel for Brugge enn noen andre.
« Siste redigering: 26. Okt. 2012, 16:30 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg har aldri helt skjønt hvorfor det var noen stor grunn til å betvile Sammys talent. Han så ut som en hurtig, teknisk, men litt vill spiller før han ble skadet. En uslepen diamant. Nå begynner diamanten å se mer slipt ut, og da ser vi også mer hvilket potensiale som bor i gutten. Gutten er nesten høyere enn sin bror, men samtidig tynn og veldig spinkel. Ser ikke ut som noen typisk fotballspiller. Men han har alltid sett ut som den beste av Ameobi-brødrene.

Selv var jeg vel så skeptisk til Shane Ferguson. Vi så ikke mye til Fergie forrige sesong, det var vel hovedsaklig bare ligacup og fa-cup han spilte, og der kom vi som kjent ikke langt. Jeg var ganske usikker på hvor han sto. Men han har virkelig overbevist meg nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ferguson har jeg alltid følt at har vært spennende. Fint driv med ballen og evner ta seg forbi spillere. Nå har han også fått presentert venstrefoten sin - så jeg håper inderlig at vi får se langt mer til Ferguson fremover. Vi har per nå en venstreside som ikke presterer en dritt av tellende resultater - det må vi gjøre noe med.