20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Club Brugge, Tors 25 okt 21:05 (Direkte på CMore Live)  (Lest 20962 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

akselho

• Supersub
    • Vis profil
Fikk ikke sett matchen, men det skremmer meg å lese om Tiote og Cisse. Og hva med Anita da? Begynner å bli mange som sliter med formen.
Black and white since 1996

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sliter med formen ellers er de rett og slett ikke bedre.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Noen som har gif eller video av målet? Er da interessert i Sammys forarbeid.
Nei.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
101greatgoals.com

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, så det hadde kommet en nå. Ville hatt en som starter litt før, dog.
Nei.

akselho

• Supersub
    • Vis profil
Boris: Har du TV2Sumo? Sendingen med Davy Whatne (het Sport 23 elns) viser hele angrepet som siste innslag fra Europa League. Freddy dos Santos var helt fra seg i begeistring av Sammy :)

akselho

• Supersub
    • Vis profil
For øvrig kun Leverkusen og Newcastle med tre ganger clean sheet.

Vi bytter faktisk 9 av 11 mann fra Sunderland kampen. Synes at resultatene fra Europa League viser  dybden i troppen er bra. Hele turneringen har jo vært en opptur i forhold til serien. Av de engelske lagene  har Newcastle kommet best ut av det til nå :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
I neste kamp vil jeg se Obertan inn på vingen og Ben Arfa opp på topp sammen med Ba. Cisse er helt ute av form og Obertan blir bare bedre og bedre jo flere kamper han får på seg. Han utfordrer med hurtigheten sin mye oftere og er mye mer rett på en hva han var tidligere. Det er den litt nølende Obertan som har irritert meg tidligere.
Han har en fart som er helt ekstrem, har god teknikk og kan finte og drible, og når han bruker dette slik han har gjort denne sesongen så er han god. Mål idag og målgivende mot Bordeaux.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Synd at Cisse er så ekstremt ute av form...
Hvordan kan du gå fra å score på alt og score de mest utrolige målene til å ikke klare å dempe en ball, slå en pasning og i tillegg bomme på alle sjangser man får. Ganske utrolig.
Winning isn't everything, it's the only thing!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Synd at Cisse er så ekstremt ute av form...
Hvordan kan du gå fra å score på alt og score de mest utrolige målene til å ikke klare å dempe en ball, slå en pasning og i tillegg bomme på alle sjangser man får. Ganske utrolig.

Han har vel aldri vore ein type som skapar mykje på eigenhand, men set dei sjansane han får servert. Ja, til og med dei som knapt er sjansar og. Dette er han langt i frå å gjera no om dagen, men han kjem no vertfall til avslutningar og snart puttar han slik han gjorde rett etter han kom til klubben.  :)
Eg såg ikkje heile kampen i går, men han hadde no ein del fine berøringar i tillegg til sjansane.
« Siste redigering: 26. Okt. 2012, 08:22 av lgrinde »

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
I det store og hele er jeg fornøyd med prestasjonen laget gjorde i går, men jeg sitter allikevel igjen med en litt bitter følelse.  Tiote var direkte dårlig i flere tilfeller.  Gjorde noen grove feil, og virket uinteressert i å ta løp tilbake for å forsvare. 

Cissé hadde en kanonsjanse på headingen som han hadde rett på keeper.  Etter det hadde han noen begredelige skuddforsøk, før han helt på tampen fikk skutt seg inn på mål men som da ble reddet av keeper.  Hadde midtbanen fortsatt å være like effektive gjennom 2. omgang som de var i første ser jeg ikke bort fra at det kunne blitt mål  på Cissé med noen fler innlegg fra ving.  Så mye som Shola jobbet bakover og ned i midtbaneleddet i 2.omgang ble han litt vel alene på topp.  Jeg syns også med fordel Cabaye kunne kommet innpå lenge før han gjorde, kunne f.eks. erstattet Tiote rundt 60min, men should've would've could've teller fint lite i fotball.

Til det positive; Sammy har blitt helt rå! Så mye han får til på egenhånd fortjener han noen innhopp i PL igjen nå som han ikke er skadet, og dersom prestasjonene forblir gode kan han for min del godt erstatte Jonas på sikt på vingen.  Jonas er en kanonspiller, men han er altfor defensivt orientert til ving å være, og vi har jo flust med def.midt. sentralt i banen uansett.  Samme med Fergusson, hans innleggsfot kan bety MYE for et lag som oss som sliter med å score.  Jeg er fortsatt ikke overbevist om at Obertan bør være fast inventar i PL kampene, men fortsetter han å spille slik han gjør i disse kampene, der han utfordrer på fart og ikke er redd for å prøve, ser jeg ikke vekk fra at han kan bli en brukbar spiller i PL også.  Forøvrig skuffet over Santon fremover på banen før han ble rotert over på venstre side.  Til å være høyrefotet hadde han ikke mange imponerende innlegg fra høyrekanten.
Genius by birth. Slacker by choice.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
I neste kamp vil jeg se Obertan inn på vingen og Ben Arfa opp på topp sammen med Ba. Cisse er helt ute av form og Obertan blir bare bedre og bedre jo flere kamper han får på seg. Han utfordrer med hurtigheten sin mye oftere og er mye mer rett på en hva han var tidligere. Det er den litt nølende Obertan som har irritert meg tidligere.
Han har en fart som er helt ekstrem, har god teknikk og kan finte og drible, og når han bruker dette slik han har gjort denne sesongen så er han god. Mål idag og målgivende mot Bordeaux.
Enig med deg Frode! Spesielt med tanke på Ben Arfa sammen med Ba på topp. Litt usikker på om Obertan klarer 90 min med storspill, men 1 omgang kunne vært prøvd.
Vil i allefall ikkje sjå Ba og Cisse på topp sammen, det meiner eg er utprøvd for mange ganger!
Men gleder meg til Pappis finner formen :feiring:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Noen som holder et øye med molde? Söderberg stor spiller i dag igjen. Si meg ga vi han vekk gratis? Han MÅ da være bedre enn Rob Elliot?

Har du sett Elliot denne sesongen!?

Nei, men sett Harper denne sesongen og Harper blir jo foretrukket fremfor han!
Kanskje ikke så dumt når Elliot er skada...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Tenkte det samme. Elliot har også blitt veldig solid etterhvert og ser jo bedre og bedre ut med hver kamp han får. Han har gått fra og være helt katastrofe til å se ut som en meget solid keeper.

Forresten, ingen som ha funnet en god video av målet? Hvor man får med seg alt? Finner bare drittvideoer.
Nei.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
http://rutube.ru/video/e8bb72d3bdae5c24c5ac39040e3958c5/ 

Ca 45 sekunder uti, der får du hvertfall med deg den siste lekre finessen av Sammy før han setter fart.  Mener han hadde en berøring eller 2 like før dette også, men det er til nå den eneste videoen jeg har funnet som ikke starter klippet ETTER han har startet å sette fart.
Genius by birth. Slacker by choice.