20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM13  (Lest 95010 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FM13
« Svar #120 på: 28. Nov. 2012, 14:56 »
Jeg er snart i mars mnd i første sesongen. Får ikke spilt så mye jeg ønsker da det er midt i eksamensperioden, men prøver så godt jeg kan.

Da jeg kom til Januar fikk jeg helt panikk da afrikanerene mine stakk til afrikamesterskapet, noe jeg hadde helt glemt. Cisse hadde vært i storform hele høsten, samme kan sies om Tiote. Jeg hadde ikke så mye penger igjen å bruke, så fikk inn Macheda og Rodwell på lån.
Rodwell har jeg nesten ikke brukt etter at han greide å bli utvist i første kamp, men Macheda er helt forbanna rå! 8 mål på 9 kamper hvor 6/6 er i serien. Mange har også komt som innbytter. Så jeg kan anbefale dere å hente han på lån om det blir litt stusselig på spissplass når afrikamesterskapet begynner :)

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 29. Nov. 2012, 03:30 »
Herre for en sesongavslutning!
Fra januar lå jeg stabilt på 2. plass etter et så og si utilnermelig Chelsea. Jeg fikk etterhvert mange skader og var redd for at jeg ikke ville greie målet om CL. Jeg vant likevel mange kamper og i april kom jeg i en skikkelig rå form, mens Chelsea snublet, samt Manchesterklubbene begynte å jage. Fra det var spillt 32 kamper lå jeg på 1. plass og med 3 kamper igjen hadde jeg 5 poeng på United og Chelsea, som skulle møte hverandre. Chelsea slo United, jeg tapte 0-1 mot West Brom etter at Cabaye brente straffe og Ben Arfa ble utvist. Kampen etter var borte mot United som var i kanonform. Den kampen tapte jeg også 4-1, og United/Chelsea lå to poeng bak meg før siste kamp siden Chelsea heldigvis tapte sin kamp.
Siste runde var hjemme mot Sunderland og første omgang gikk forbi uten at noe skjedde bortsett fra at United ledet 3-0 i sin kamp mot Aston Villa og klatret dermed midlertidig opp på 1. plass. Heldigvis puttet Cisse kampen eneste mål i det 70. min, og jeg kunne ta seriegull på hjemmebane etter å ha sent Sunderland ned i CCC ^^ Mer perfekt blir det vel ikke :P

Spent på hvor mye jeg får å handle for nå i sommer, men får bli imorgen. Klokken har bikket 03:30 :S

Edit: Ble ikke så stort transferbudsjett som jeg hadde håpet på. Fikk rundt 70 mill og 1 mill ekstra i lønnbudsjettet.
Både Hamsik og Neymar ble kjøpt av Man Utd etter sesongen og City kjøpte Götze... Så kan bli ganske så vanskelig å slå United nå i sesongene frem til Neymar legger opp :P

Jeg hadde fått tak i Destro og Bocchetti på FT til sesongen startet, kjøpte Ademilson og Emre Can og solgte Tiote. Har enda litt penger igjen å bruke men tror jeg skal vente litt å se om det er noen gode spillere som blir transferlistet litt uti sesongen, jeg ser bl.a at City har alt for mange førstelagsspillere i troppen.

Troppen så langt:

Krul
    Clyne - Tayls - Bocchetti - Santon
                Anita - Cabaye
     Ben Arfa - Pjanic - Ince/Ba
                        Cisse

Benk: Butland, Kjær, Emre Can, Wellington, Ademilson, Destro, Ba

Ser jeg trenger en forsvarspiller til i backup. Evt kjøper jeg en ny SM som er bedre enn Anita, slik at han fungerer som backup på både backene og midten.

Slo også Spurs i charity sheild 3-0.
« Siste redigering: 29. Nov. 2012, 14:59 av Martin »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #122 på: 29. Nov. 2012, 18:22 »
Skal si du gjorde det bra.
Endelig er jeg kommet meg i mål, med det jeg kaller en god sesong.
Vant Premier League foran man utd og city. sunderland rykket ned i siste kamp :lol:
Ellers kom jeg videre i fra gruppa i champions league, men røyk som sagt tidlig i liga og fa, styret er imidlertidig henrykt over hva jeg gjør, spesielt med hvordan bygger på unge spillere..

Fått hentet Bojan gratis sammen med en annen spiller med 5 stjerner, fikk en fra Real Madrid og med 5 stjerner, samt  en som kalles Tabanou.
Har fått inn noen talenter som klubben selv fant med 4 stjerner.
Carroll rykket ned med sunderland, så skal tilå fine ut hvor myd de sal ha for han, gidder ikke å ha han vist jeg  jeg ikke for han for nesten gratis.

I avisene har jeg flere vidunderbarn/spillere som blir skrytt opp i skyene, men den som utmerker seg mest er Streete, han er jo helt syk på dette spillet, iallefall hos meg. 50kamer og rundt 7.50 i snitt, alltid topp 3 blant kåring unge spiller, vant alle de uten om 2 ganger :toon:

Gleder meg veldig på å ta fatt på sommeren, regner kansje med Cabaye forsvinner denne sommer, men ikke for midre enn £25mill tror jeg.

Wuuhuu for et glimrende og spennende spill..

Holder nå på med speiderrapport på alle 14 åringer på spillet,, ser allerede noen som har nesten alle stat over 10 og mange over 15 og endel av de 100 stk jeg går igjennom sm har 4 og 5 stjerner..
Meget god måte og finne billige talenter og selge dem dyrt eller ja, bruke dem..
Fikk forresten £25mill for Cabaye. PSG som fikk han.

Anbefaler dere og å skaffe dere samarbeidsklubb, helst i Frankrike, dette gir ekstremt mange fordeler. Jeg har prøve i 2 år nå og fikk endelig napp på de jeg ville ha FC Sochaux Montbe..
« Siste redigering: 29. Nov. 2012, 22:39 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #123 på: 30. Nov. 2012, 01:22 »
Dette er bare for kult. Sesong 2. Få med dere hvem som scoret det 4. målet. Overskudd i sesong 2: £85. Millioner.  :spytt: Med et netto overskudd på £9 millioner denne sesongen kan en ikke si at jeg kjøpte meg til suksess.

« Siste redigering: 30. Nov. 2012, 01:30 av MortenM »

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 30. Nov. 2012, 08:12 »
Vant Champions League i sesong 2...? Det stinker det cheat av. ???

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #125 på: 30. Nov. 2012, 15:48 »
Hadde en del flaks på veien, men har absolutt ikke jukset.

Peter

• Gjest
« Svar #126 på: 02. Des. 2012, 15:52 »
Prosjekt Wolverhampton er i full gang, og alt hittil ser ut til å gå på skinner.
Før 1.sesong hentet jeg Tal Ben Haim og Wilfried Zaha til klubben. Etter en litt varierende start med seier-tap i annenhver kamp, begynte jeg virkelig å finne flyten et lite stykke ut i oktober. Fra der av, så jeg meg aldri tilbake, og tapte bare 3 kamper resten av sesongen og endte på en finfin 1.plass 12 poeng foran Blackpool på 2. Wilfried Zaha var helt enorm og putta 27 mål og hadde 16 assists, og i tospann med Sylvan Ebanks-Blake som etterhvert også ble helt fantastisk og endte på 32 mål var alt helt fantastisk. Midtveis i januar hentet jeg en venstreback fra Maritimo, Ruben, som virkelig har vokst seg stor i klubben, og er nå bankers på det portugisiske landslaget.

Så kom den store testen. Å få det samme laget til å prestere i Premier League. Styret gav meg usle 11 millioner å hente spillere for, så måtte handle lurt. Solgte spillere som Stearman, Doyle, Zubar og Hammil, og hentet Mattia Destro, Marco Motta og Joshua King på free transfer, samt Clint Dempsey(45 mill), og Nemanja Matic(5 mill). De to førstevnte har vært åpenbaringer sålangt.
Etter et surt hjemmetap(2-0) for Stoke i den første kampen, reiste vi oss og slo Swansea 4-0 borte neste kamp. Da trodde jeg vi hadde funnet formen, men neida: tapte mot Blackpool, Leicester og Arsenal i de påfølgende kampene. Neste kamp var mot Liverpool borte. Denne kampen var vendepunktet, og jeg vinner 1-0 etter et hodestøt av Dempsey. I de påfølgende kampene spiller jeg 3-3 på Etihad, slår Chelsea hjemme... etter Chelsea seieren står jeg nå med 11 seiere og 2 uavgjort siste 13, og ligger på en meget sterk 4.plass 6 poeng bak nettop Chelsea på 1.

Wilfried Zaha har tatt med seg den fantastiske formen fra CCC og står med 9 mål og 7 assists hittil. Ebanks Blake har skuffet noe, og har mistet plassen til Destro som herjer vilt. Ellers er stopperparet mitt helt sjukt, og Christophe Berra har en rating med 7,80 når vi teller 20 desember, mens Roger Johnson må nøye seg med 7,65. Dempsey har storspilt som sentral midtbane, mens Bakary Sako står med 14 assists på 13 kamper.
Nå møter jeg ManU om et par dager. Vinner jeg den ligger jeg på 2.plass. Gleder meg til fortsettelsen!

Kjører dette laget - 4-4-2 vanlig:

Hennesey
Motta-----Berra------Johnson-----Ruben
Forde/Hunt-------Matic/Edwards-------Dempsey-------Sako
Zaha-------Destro/Ebanks-Blake

Innbyttere: Grytebust, Ward, Henry, King, Ebanks Blake, Hunt

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 02. Des. 2012, 16:21 »
Hadde en del flaks på veien, men har absolutt ikke jukset.

Typisk frp`er ::p

Neeeeeeeida
Same old Shearer, always scoring!

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #128 på: 02. Des. 2012, 20:22 »
Noen her som har lastet ned cracked version som har funket?

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #129 på: 02. Des. 2012, 21:24 »
Noen her som har lastet ned cracked version som har funket?

Kjøp det.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 02. Des. 2012, 22:30 »
Vant Champions League i sesong 2...? Det stinker det cheat av. ???

Skeptisk til ryktet du har gitt det sjøl, men for all del, credz håper jeg.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 02. Des. 2012, 23:02 »
Ryktet er "automatisk".

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #132 på: 05. Des. 2012, 10:44 »
Trenger en stabil, ung venstreving til mitt Newcastle prosjekt. Skal bruke han som brytende spiss.
Ben Arfa og Obertan gjør en god jobb på høyre, men FC Porto utløste utkjøpsklausulen til Ba, og da sitter jeg kun igjen med Ferguson, Marve og Sammy (som ikke holder mål)  :sint:
Maks NOK 50 mill.

Noen forslag?

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 05. Des. 2012, 11:29 »
Thomas Ince eller Nem Wellington

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 05. Des. 2012, 11:55 »
Ryktet er "automatisk".

Sier meg ingenting når jeg ikke veit hvor lave ligaer du har med, da ryktet styres automatisk mot det ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/