20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 5under1and - Newcastle søn 21. okt 14:30  (Lest 27585 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 5under1and - Newcastle søn 21. okt 14:30
« Svar #120 på: 21. Okt. 2012, 16:17 »
Legger all skyld på tiote for tap av 3 poeng

Uten tvil.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 21. Okt. 2012, 16:21 »
Legger all skyld på tiote for tap av 3 poeng

Fordi han får et feilaktig idømt rødt kort?

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #122 på: 21. Okt. 2012, 16:24 »
Fordi han lar seg hisse opp og da skjer det som skjer. Han var sikkert irritert av det som skjedde noen sekunder før. Hvor han faktisk fikk frispark

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 21. Okt. 2012, 16:30 »
Var godt vi unngikk et ufortjent tap på slutten. Laget kan være storfornøyd med innsatsen denne kampen. Uavgjort i denne kampen er en god platform å bygge på videre i et kampprogram som ser bra ut: Brugge, WBA, lpool, Brugge, West Ham, Swansea, Maritimo, Soton.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 21. Okt. 2012, 16:31 »
Støttes. Stupide Tiote. Vi er gode i dag under rådende omstendigheter. Forsvarsfireren er fantastisk - og Colo er verdensklasse!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #125 på: 21. Okt. 2012, 16:36 »
Var godt vi unngikk et ufortjent tap på slutten. Laget kan være storfornøyd med innsatsen denne kampen. Uavgjort i denne kampen er en god platform å bygge på videre i et kampprogram som ser bra ut: Brugge, WBA, lpool, Brugge, West Ham, Swansea, Maritimo, Soton.

Kan bli moro fremover hvis gutta klarer å holde innsatsen og formen de viste i dag.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #126 på: 21. Okt. 2012, 16:37 »
Enig at Tiote må ta sin del av skylden her. Han er normalt sett flink til å spille på grensen tildet gule. Akkurat her spilte han på grensen til det røde. Jeg er uenig i at det er såpass soleklart som pl-studio vil ha det til. Likevel gir Tiote Atkinson muligheten til å gi ham rødt, og etter det kan vi takke et råttent dårlig Sunderland for at vi får med oss poeng. Colo er enorm!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #127 på: 21. Okt. 2012, 16:42 »
Tiote har vel aldri fått rødt for oss i PL?

vel...i så fall utrolig godt spådd av meg.  ;)

EDIT: Jeg synes i hvert fall at Tiotes røde kort er fullt fortjent. Ingen tvil om at han mister hodet når han går inn med både armer og knotter. Smått teatralsk av Fletcher kanskje, men jeg ville nok dømt rødt kort selv.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #128 på: 21. Okt. 2012, 16:58 »
Til dere som mener at Tiote burde ta sin del av skylden: Skam dere.
Jeg skal legge god-viljen til, og kalle det røde kortet høyst kontroversielt. Dommeren legger innledningsvis på en ganske høy linje, Tiote skulle hatt frispark i forkant, og selve taklingen er langt fra så stygg som visse over-objektive skal ha det til her inne. At Atkinson velger å plutselig droppe en slik bombe, kan virkelig ikke skyves over på Tiote. I mine øyne idiotisk. Når slike taklinger fører til rødt kort, er det mange taklinger som kan føre til rødt kort. Jeg kaller det uflaks ispedd en smule overtenning, men aldri i livet om jeg skylder på Tiote når det skyldes en forbanna inkompetent Atkinson.

Forøvrig kjipt å se en skuffet Shola rusle av banen. Vi gir han en ny sjanse på SJP, tenk den tenninga han kommer til å ha!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 21. Okt. 2012, 17:02 »
1. Tiote fikk frispark i forkant av taklingen.
2. Taklingen var på grensen til rødt. Midt i mellom gult/rødt vil jeg si, og derfor billig men greit.
3. Tiote sin utvisning ødela utrolig mye for oss. Så jo, han har mye av skylden for at spillerne måtte jobbe rævva av seg i over en time bare for å klare uavgjort med en Ba HELT alene på topp.
« Siste redigering: 21. Okt. 2012, 17:04 av Eriksen »

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #130 på: 21. Okt. 2012, 17:08 »
1. Tiote fikk frispark i forkant av taklingen.
2. Taklingen var på grensen til rødt. Midt i mellom gult/rødt vil jeg si, og derfor billig men greit.
3. Tiote sin utvisning ødela utrolig mye for oss. Så jo, han har mye av skylden for at spillerne måtte jobbe rævva av seg i over en time bare for å klare uavgjort med en Ba HELT alene på topp.
1. Det er hvertfall ikke første gang folk legger seg ned og spiller død det sekundet dommeren blåser.
2. Her er vi tydeligvis veldig veldig uenige.
3. Du har tydeligvis ikke skjønt noenting av hva jeg faktisk mener. Jeg har aldri sagt at Tiotes utvisning ikke ødelegger for oss. Jeg sier at Tiote ikke skal klandres for Atkinsons udugelighet. Derfor skal vi(jeg) ikke skylde på Tiote.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 21. Okt. 2012, 17:13 »
Hadde Colo vært noen år yngre hadde han vært kaptein på Barca, det mener jeg av hele mitt hjerte! Herregud den mannen er god!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #132 på: 21. Okt. 2012, 17:22 »
Hadde Colo vært noen år yngre hadde han vært kaptein på Barca, det mener jeg av hele mitt hjerte! Herregud den mannen er god!

Man of the match.

Hadde alle hatt den roen og pasningssikkerheten til Colo, så ville vi kanskje unngått å slått ballen opp til Sunderland-forsvaret i hele andre omgang.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #133 på: 21. Okt. 2012, 18:26 »
Jeg skal legge god-viljen til, og kalle det røde kortet høyst kontroversielt. Dommeren legger innledningsvis på en ganske høy linje, Tiote skulle hatt frispark i forkant, og selve taklingen er langt fra så stygg som visse over-objektive skal ha det til her inne. At Atkinson velger å plutselig droppe en slik bombe, kan virkelig ikke skyves over på Tiote. I mine øyne idiotisk. Når slike taklinger fører til rødt kort, er det mange taklinger som kan føre til rødt kort. Jeg kaller det uflaks ispedd en smule overtenning, men aldri i livet om jeg skylder på Tiote når det skyldes en forbanna inkompetent Atkinson.

Forøvrig kjipt å se en skuffet Shola rusle av banen. Vi gir han en ny sjanse på SJP, tenk den tenninga han kommer til å ha!

hvilken styrke har du på newcastle brillene dine? tiote kommer inn med alle knottene i en høyde som er rett under kneet på en som ikke har foten i på bakken. har kun seg selv å takke for det kortet. greit at det ikke alltid blir gitt rødt kort på slike men det er heller der dommeren gjør feil. syns egentlig det er helt utrolig at ikke fletcher blir skadet av stemplingen... får vi 20mp+ for tiote i januar bør vi seriøst vurdere å selge. greit han er god men han spiller jo nesten aldri... har blitt mer og mer skade utsatt og har ekstremt med karantener. han har bare spilt 54 av 84 mulige PL kamper siden han kom. vil tro at han kan erstattes med en som kan spille mye mer og dermed bli en viktigere spiller. nå er han ute i 3 nye kamper plussa han skal bort i januar så blir ikke mange kamper denne sesongen heller.... ellers var det herlig å se jobbinga idag...herregud hvor god colo er... er så utrolig synd at vi ikke har hatt han med i det siste... satser på han ble spart på slutten og at det ikke var alvorlig... var vel krampe og ikke strekk siden de tøyet på han....

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 21. Okt. 2012, 18:39 »

hvilken styrke har du på newcastle brillene dine? tiote kommer inn med alle knottene i en høyde som er rett under kneet på en som ikke har foten i på bakken. har kun seg selv å takke for det kortet. greit at det ikke alltid blir gitt rødt kort på slike men det er heller der dommeren gjør feil. syns egentlig det er helt utrolig at ikke fletcher blir skadet av stemplingen... får vi 20mp+ for tiote i januar bør vi seriøst vurdere å selge. greit han er god men han spiller jo nesten aldri... har blitt mer og mer skade utsatt og har ekstremt med karantener. han har bare spilt 54 av 84 mulige PL kamper siden han kom. vil tro at han kan erstattes med en som kan spille mye mer og dermed bli en viktigere spiller. nå er han ute i 3 nye kamper plussa han skal bort i januar så blir ikke mange kamper denne sesongen heller.... ellers var det herlig å se jobbinga idag...herregud hvor god colo er... er så utrolig synd at vi ikke har hatt han med i det siste... satser på han ble spart på slutten og at det ikke var alvorlig... var vel krampe og ikke strekk siden de tøyet på han....

Uenig. Han "kommer ikke inn med knottene først", han fullfører et spark mot ballen hvor han treffer Fletcher i siste sekund av sparket. Jeg mener det er en stor forskjell - var jo ikke tilsiktet. Slike 50-50 situasjoner skjer jo alltid i disse derbyene. Når Atkinson i tillegg har lagt listen såpass høyt tidligere i den kampen er det en latterlig at han gir direkte rødt der. Jeg kommer til å være bitter over dette frem til neste gang vi gruser Sunderland.
Latterlig at du snakker om at vi bør selge Tiote. Han var jo rå før utvisningen. Fuck off