20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45  (Lest 34834 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45
« Svar #180 på: 26. Sep. 2012, 23:44 »
Obertan har vært langt bedre i de kampene han har spilt i år, sammenlignet med forrige sesong. Jeg synes han gjør en ok innsats i dag, og hvis han klarer å få opp selvtilliten sin et par hakk kan han bli en aldri så liten "joker" på vingen for oss. Dan Gosling derimot ser jeg derimot ikke at har noe fremtid i klubben. At Danny Guthrie faktisk var bedre sier jo sitt. På tide at Abeid får prøvd seg på midten.

Tviler sterkt paa om Abeid er noe aa samle paa heller...

Jeg skal ærlig talt innrømme at jeg ikke følger veldig godt med på reserve og juniorlaget, men han har vel  så vidt jeg har bragt i erfaring fått en del positiv tilbakemeldinger fra de kampene han har spilt der, eller tar jeg feil. Uansett bør ikke terskelen være så stor for å prøve litt av hvert i slike leketurneringer slik som den vi spilte i dag. Og man er i alle fall ingenring "å sample på" hvis man aldri får sjansen.

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #181 på: 26. Sep. 2012, 23:52 »
Obertan var ikke spesielt dårlig i dag. Spillbar og løper mye. Dessverre tar han en del dårlige valg og mangler sluttprodukt. Marveaux var ikke bedre. Skulle ønske at begge to kunne dominere mer mot et veldig ungt og uerfarent forsvar. Samme med Vukcic, tidenes mulighet å vise seg fram mot to uerfarne stoppere. Presterer langt unna hva som kreves for en førstelagsspiller.

Gosling mangler de ekstremferdighetene som kunne kompensert for manglende fart og teknikk. Ikke skyter han spesielt bra, ikke har han noen fantastisk pasningsfot, ikke er han en utmerket ballvinner. For alltid en squadplayer i en klubb som Newcastle.

Ellers synes også jeg at det er mye positivt. Og ManUtd møter Chelsea neste runde, så hadde jo blitt vanskelig å komme langt i denne cupen uansett. (Selv om det kanskje er hypotetisk om trekningen foretas etter kampslutt, ikke vet jeg). Gleder meg til Papiss og Ba scorer hver sitt mål på søndag.
Black and white since 1996

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #182 på: 26. Sep. 2012, 23:56 »
Synes Tiote er vår mom i dag. Utrolig deilig å ha ham tilbake, ellers synes jeg Tavernier og Ameobi gjør en meget god match. Alt i alt en mer enn godkjent kamp fra vår side.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 27. Sep. 2012, 00:01 »
Kampen var veldig greit gjennomført over hele fjøla for min del. Syns ikke det var noen som var horribelt dårlig - og i førsteomgang syns jeg Marveaux faktisk er ganske så respektabel også. Ser der bor endel fotball i ham - flink i pasningsvalgene syns jeg. Føler stadig han enda kan bli en god spiller for oss, jeg.
Våre beste er nok Tav, Tiote og Ameobi. Tavernier var meget god i dag - hvilket var morsomt å se.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 27. Sep. 2012, 00:26 »
Kampen var veldig greit gjennomført over hele fjøla for min del. Syns ikke det var noen som var horribelt dårlig - og i førsteomgang syns jeg Marveaux faktisk er ganske så respektabel også. Ser der bor endel fotball i ham - flink i pasningsvalgene syns jeg. Føler stadig han enda kan bli en god spiller for oss, jeg.
Våre beste er nok Tav, Tiote og Ameobi. Tavernier var meget god i dag - hvilket var morsomt å se.

Enig i mye av dette.

Reagerer litt på at noen av spillerene blir totalslaktet etter dagens kamp.
Synes laget fremsto bra, og det var utvilsomt flere positive ting enn negative i dag.
Vi må ikke glemme at Manu stilte meget solid fremover, selv om forsvaret var urutinert og nokså svakt.

Tavernier var min BB i dag.
Gutten som ble slaktet av mange etter kampen mot Atromitos borte og, flere som mente han ikke hadde en sjanse i havet til å klare seg i PL.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 27. Sep. 2012, 00:32 »
Goallen til Cisse kan fort være verdt mer enn avansement idag, i tillegg må vi ta med Tavernier og Sholas meget gode prestasjoner!

bigirimana

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #186 på: 27. Sep. 2012, 07:29 »
Hvorfor nevner ingen R. Elliot? Hadde en fantastisk kamp i går. Har aldri hatt troa på de to bak Krul, men i den siste mnd har jeg virkelig forstått at vi har god dekning der helt bakerst.
« Siste redigering: 27. Sep. 2012, 07:31 av bigirimana »
Hadde et håp om at Bigirimana skulle slå til ved valg av forumnavn, det gjorde han aldri.
Men vi gir ikke opp fordi!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 27. Sep. 2012, 07:35 »
Nokon som finner video av brassen til Cisse?

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 27. Sep. 2012, 07:42 »

Leita som en villmann selv, men finner den ikke  :grine:
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 27. Sep. 2012, 07:43 »
Hvorfor nevner ingen R. Elliot? Hadde en fantastisk kamp i går. Har aldri hatt troa på de to bak Krul, men i den siste mnd har jeg virkelig forstått at vi har god dekning der helt bakerst.

Men en del positivt å ta med seg ja! Digger at Elliot virker solid. Shola er og blir legendarisk. Colo, tiote og cisse er straks tilbake der de var i våres. Gleder meg til lørdag!

Host-Hark
Same old Shearer, always scoring!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #190 på: 27. Sep. 2012, 07:58 »

Leita som en villmann selv, men finner den ikke  :grine:

den ligger på get boksen min;)

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #191 på: 27. Sep. 2012, 08:28 »
Må si den eneste som skuffet meg i går var egentlig Vucick. Blir for spinkel i duellene, taper mye dueller.

Gosling og Obertan gjorde en ok jobb i går. Obertan MÅ jobbe med siste trekk, innlegg...innlegg...innlegg. Gosling kommer som flere nevner for seint opp i mannen sin, virker treg. Marv var ikke så veldig imponerende i går, trodde han skulle være en av de som ble byttet ut i går.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 27. Sep. 2012, 08:53 »
4 runde: Chelsea-Manchester United

Like greit å ryke ut av COC turneringa da :)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 27. Sep. 2012, 09:34 »
Obertan var ikke spesielt dårlig i dag. Spillbar og løper mye. Dessverre tar han en del dårlige valg og mangler sluttprodukt.

Er jo dette som gjør Obertan til den "dårlige" spilleren han er, nettopp dette..

Alt det andre har han jo...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 27. Sep. 2012, 09:57 »
Jeg synes Vuckic er en veldig spennende spiller. Han har driv med ball, et hardt skudd, og liker å gå rett på mål. Jeg synes ikke han var så forferdelig som alle skal ha det til. Men han blir veldig lett i duellene, må nok bygge mer muskler. Usikker på hurtigheten hans. Har ikke sett voldsomt hurtig ut. Gjør tidvis en del bra, men har fremdeles mye å gå på. Og er på langt nær klar for Premier League ennå.

Men han må bli det ganske kjapt, hvis han skal ha noen fremtid. Er han ikke bedre enn dette i april/mai, så må han nok dessverre ta den tunge veien ned et par divisjoner, evt dra hjem og spille fotball i hjemlandet.

Det ser ut som alle skadene kan ha ødelagt mye for en ung spiller med mange spennende ferdigheter og mye uforløst potensiale. Jeg er også usikker på om han egentlig er en mellomromsspiller. Er vi sikre på at det er hans beste posisjon?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon