20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45  (Lest 35104 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45
« Svar #165 på: 26. Sep. 2012, 22:55 »
Tragikomisk enkelte skriver her inne. Obertan var laaaaaangt ifra så dårlig som folk vil ha d til. Trur enkelte forventa messi ting av han!!!! Forventa folk fantastiske ting fra reservelaget vårt?? Og noken vil selge gosling med en gang, for han e jo søppel. Våkn opp folkens!! Vi er ikke noe barca.....mykje positivt og ta med seg fra denne kampen...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 26. Sep. 2012, 22:55 »
Hvor lang kontrakt har Gosling? Skulle ikke forundre meg om grunnen til at han får spilletid er at Pardew er sugen på 2mp fra Aston Villa eller en annen klubb. Er veldig vanskelig å selge spillere som Obertan og Gosling når de sjelden leverer gode kamper. Tipper begge ender opp med å spille ut kontrakten sin.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 26. Sep. 2012, 22:59 »
Rauk me ut tidleg i ein cup?! :jaw:

Viss ikkje Cisse hadde skåra ikveld med tanke på det forsvaret Scums stillte med, so veit eg ikkje når han skulle greidd det :) Synd brassesparket ikkje gjekk inn. For ein spelar...
Det gjelder kanskje ikkje i ligacupen borte mot Scums, men i Fa og Europa -cupen forventar eg at me heng med leeeenge og kanskje heilt inn for ein gong skuld!

PS. Såg ikkje kveldens kamp.

« Siste redigering: 26. Sep. 2012, 23:03 av lgrinde »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 26. Sep. 2012, 23:01 »
Synes ikke dette var så værst egentlig. Coloccini fikk timen sin med gjennomkjøring og Tiote er tilbake i slag. Det samme kan sies om Papiss Cisse.
 Surt med tap, men spillemessig henger vi ganske godt med selv om ManU har mange førstelagspillere utpå der. Vi har noen kjempemuligheter i 2. omgang som fortjente en bedre skjebne. Nå var riktignok ManU også farlige, men jeg synes våre unggutter henger godt med.
Synes alle får godkjent. Løper, kjemper og kriger hele veien. Litt slitne ben på slutten, men det skulle bare mangle. Vi har mye ungt og setter i tillegg innpå Shane Ferguson og Bigirimana som også er unge. Synes dette lover godt.

Nå skal ManU ut i 3 tette og harde kamper. Tottenham hjemme før det er borte i CL og så borte mot NUFC. Vi får ta dem i serien heller....  :toon:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 26. Sep. 2012, 23:01 »
Tragikomisk enkelte skriver her inne. Obertan var laaaaaangt ifra så dårlig som folk vil ha d til. Trur enkelte forventa messi ting av han!!!! Forventa folk fantastiske ting fra reservelaget vårt?? Og noken vil selge gosling med en gang, for han e jo søppel. Våkn opp folkens!! Vi er ikke noe barca.....mykje positivt og ta med seg fra denne kampen...

Obertan og Gosling var forsatt for dårlige...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 26. Sep. 2012, 23:03 »
Nå skal ManU ut i 3 tette og harde kamper. Tottenham hjemme før det er borte i CL og så borte mot NUFC. Vi får ta dem i serien heller....  :toon:

Sant det! :thumbu:

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 26. Sep. 2012, 23:13 »
Gosling prøvde hele kampen, og jobbet knallhardt. Det gjelder hele laget. Men problemet med Gosling er etter min mening at han virker alt for treig. Han kommer for seint opp i dueller og har heller ikke temperament til å vinne mange dueller. Når han heller ikke klarer å bidra fremover blir det veldig veldig middelmådig. Guthrie var litt lik, men han var mye bedre pasningsspiller og hadde snev av kreativitet.
Han kan kanskje bli like god som Guthrie, men da trenger han mer spilletid en det han får i øyeblikket og kanskje en sesong i Championship som Guthrie.

Er litt misunnelig på liverpool sine offensive talenter. Hadde vært spennende med en ung spillertype som Assaidi. Fint driv, god kreativitet og ikke redd for å prøve på ting. Heldigvis har vi Bigi :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 26. Sep. 2012, 23:15 »
Gosling blir aldri noen stjerne - men han gjør ting helt greit og er på ingen måte horribel. Syns han har vært veldig stødig å ha ute i Europa denne sesongen. Han er for begrensa til å bli noe mer enn en Nolan-light. For han har uten tvil greie box-to-box-spillere og er flink til å komme seg i scoringsposisjoner. Men han slår ikke de geniale ballene Cabaye slår.
Obertan er ikke horribel, det blir bare veldig frustrerende når det er akkurat de samme feilene som går igjen gang på gang. Når han passerer noen kaster han alltid vekk ballen i neste trekk. Makter ikke treffe på innlegg overhodet.
Vuckic virker rett og slett ikke god nok. Ikke gjennomført noen som helst gode nok prestasjoner denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 26. Sep. 2012, 23:18 »
Er svært lite imponert over Vuckic og Gosling. Førstnevnte hadde noen fine involveringer, men blir for seig og spinkel på dette nivået. Gosling har vel til gode å spille en kamp til 7 eller mer på børsen.

Når man ser på hvordan Ferguson, Tavernier og Bigirimana kan prestere på dette nivået så må det begynne å lyse varselslamper hos Vuckic og spesielt Gosling som snart ikke kan betegnes som et talent lenger.

Problemet med Shane Ferguson er at han er fullstendig feilplassert som back. Langt unna mannen sin og får mye hjelp på siden sin defensivt. Er nok mer en ving han.
Tavernier derimot var god på begge sider.

Dette var tross alt borte mot ManU og i mange situasjoner unggutt vs unggutt. Da synes jeg ikke våre kommer så værst fra det. ManU stilte jo i tillegg med mye rutine selv om de også hadde sine unggutter.
Gosling tar noen skikkelige "skippertak" i flere situasjoner og jobber og står på hele tiden. Vuckic var kanskje vår minst gode og burde sentret til Gosling i situasjonen han selv skjøt utenfor, men det er nok lettere å si for "oss" som ser på.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #174 på: 26. Sep. 2012, 23:31 »
Det jeg sitter igjen med etter kampen, er at det var fint med en god, gammeldags treningskamp. Og at Gosling søgger balle.

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #175 på: 26. Sep. 2012, 23:31 »
Obertan har vært langt bedre i de kampene han har spilt i år, sammenlignet med forrige sesong. Jeg synes han gjør en ok innsats i dag, og hvis han klarer å få opp selvtilliten sin et par hakk kan han bli en aldri så liten "joker" på vingen for oss. Dan Gosling derimot ser jeg derimot ikke at har noe fremtid i klubben. At Danny Guthrie faktisk var bedre sier jo sitt. På tide at Abeid får prøvd seg på midten.

Simmi

• Gjest
« Svar #176 på: 26. Sep. 2012, 23:34 »
Er så skuffa over Vuckic. Alltid hatt mye tro på den gutten, og det er ikke tvil om at han har mye fotball i seg, men han har vært piss hittil i sesongen. Er det skadene som har ødelagt for han? I så fall er det veldig synd!

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #177 på: 26. Sep. 2012, 23:34 »
Jeg er faktisk ganske lettet over at det endelig kommer (etterlengtet) kritikk av visse spillere her inne nå.

Obertan: Hvor lenge skal vi ha troen på han? Han har ikke vist noenting nytt på 5 år nå.. Det er alltid det samme skvipet, litt fancy detaljer, ett løp her og der som ikke er så verst, men i 99 av 100 tilfeller renner det ut i ingenting. Jeg er absolutt for å gi spillere en fair sjanse for å la de spille på seg erfaring og selvtillit. Men en gang må vi rett og slett stikke fingen i jorda og si at dette her ikke funker lengre, han har fått nok sjanser, nå er det på tide å la andre vise seg frem. Så takk for alt Obertan, vi snakkes aldri.

Gosling: En ok spiller. Helt klart at vi trenger disse spillerne, som gjør en fair jobb, med innsats og vilje uten å utrette det helt store. Men for guds skyld, selv om vi trenger disse, må det være lov å kreve at de holder høyere nivå enn Gosling. Sikkert en grei gutt som gjør så godt han kan, men noen ganger er "så godt man kan" rett og slett ikke godt nok.

Marve: Her skal jeg være litt forsiktig, ettersom han har vært mye skadet og ikke fått spilt seg skikkelig inn, selv om det begynner å bli ett dårlig argument. Likevel har jeg sett veldig lite som tyder på at han kan bidra med noe som helst av interesse. Imotsetning til Ben Arfa, som også slet en stund etter skaden, men han viste hvertfall at her er det noe som til slutt vil komme! Det ser jeg dessverre ikke i Marve.

Ellers spesielt fornøyd med Bigirimana! Virker utrolig spennende.

Peter

• Gjest
« Svar #178 på: 26. Sep. 2012, 23:37 »
Obertan har vært langt bedre i de kampene han har spilt i år, sammenlignet med forrige sesong. Jeg synes han gjør en ok innsats i dag, og hvis han klarer å få opp selvtilliten sin et par hakk kan han bli en aldri så liten "joker" på vingen for oss. Dan Gosling derimot ser jeg derimot ikke at har noe fremtid i klubben. At Danny Guthrie faktisk var bedre sier jo sitt. På tide at Abeid får prøvd seg på midten.

Tviler sterkt paa om Abeid er noe aa samle paa heller...

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #179 på: 26. Sep. 2012, 23:40 »
Er så skuffa over Vuckic. Alltid hatt mye tro på den gutten, og det er ikke tvil om at han har mye fotball i seg, men han har vært piss hittil i sesongen. Er det skadene som har ødelagt for han? I så fall er det veldig synd!

Han har ikke grepet de sjansene han har fått (bortsett fra scoringen mot Atromitos, selv om han egentlig ikke gjorde noe meget god figur i den kampen ellers) og det betyr kroken på døren for de fleste fotballspillere. Er under oppfatningen at det ennå er litt for tidlig å si, men jeg har en viss følelse av at han kommer til å forlate oss om ikke så alt for lenge.