20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 412681 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1545 på: 21. Jan. 2013, 12:09 »
Noe skjer i denne uka. Følelesen sier så etter 18 år som overnervøs Newcastle-patriot. Om det er gode eller dårlige nyheter, det er opp til Sirkus Newcastle, som vanlig.

Likte tweetsene om Mbwia, Sissokho forresten. Og ElvenKind, det er ikke alle som sitter klistret foran ryktevinduet, deriblandt undertegnede. Bra mld.

Frank
(undertegnede:)
Who else...... Alan Shearer

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1546 på: 21. Jan. 2013, 12:13 »
http://www.nufcblog.com/2013/01/21/newcastle-looking-to-bring-in-five-platyers-in-11-days/

Inn:

Mapou Yanga-Mbiwa
Massadio Haidara
Moussa Sissoko
2 x spisser

Da ser ting mye bedre ut, men det må skje noe NÅ. Forhåpenligvis ikke vente til siste lite. Man kan få billige alternativer på vinduets siste dag, men mener vi bør ha spillere som skal rett inn å forsterke lenge før den 31.01.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1547 på: 21. Jan. 2013, 12:16 »
http://www.nufcblog.com/2013/01/21/newcastle-looking-to-bring-in-five-platyers-in-11-days/

Inn:

Mapou Yanga-Mbiwa
Massadio Haidara
Moussa Sissoko
2 x spisser

Da ser ting mye bedre ut, men det må skje noe NÅ. Forhåpenligvis ikke vente til siste lite. Man kan få billige alternativer på vinduets siste dag, men mener vi bør ha spillere som skal rett inn å forsterke lenge før den 31.01.

nufcblog er vel kanskje den mest "stikke fingeren i lufta og kjenne hvilken vei vinden blåser" bloggen der ute :)

Men for all del, hadde ikke gjort noe :)

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1548 på: 21. Jan. 2013, 12:20 »

Inn:

Mapou Yanga-Mbiwa
Massadio Haidara
Moussa Sissoko
2 x spisser

Hvis dette går i boks, spanderer jeg en virtuell pils til alle som er på forumet. Til og med til de som er under 18år. Garantert alkoholfritt ;D

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1549 på: 21. Jan. 2013, 12:27 »
Kilde: Meg selv som leste dette på nettet.
Sak: At vi skal ha lagt inn bud på Gouffran.
 :frenetisk: At budet skal være på £750.000.
Mening: At det hadde ikke gjort meg noe, vist han hadde gått ned på sin ekstremt høye lønn.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1550 på: 21. Jan. 2013, 12:28 »

Inn:

Mapou Yanga-Mbiwa
Massadio Haidara
Moussa Sissoko
2 x spisser

nufcblog er vel kanskje den mest "stikke fingeren i lufta og kjenne hvilken vei vinden blåser" bloggen der ute :)

Men for all del, hadde ikke gjort noe :)

Kilden har de hentet fra  Evening Chronicle.

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2013/01/21/four-more-new-signings-for-newcastle-united-72703-32642697/

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1551 på: 21. Jan. 2013, 12:29 »
Mening: At det hadde ikke gjort meg noe, vist han hadde gått ned på sin ekstremt høye lønn.

TV2 melder om at Arsenal er blitt tilbud at på lån ut sesongen.

Sitat
Samtidig er Arsenal blitt tilbudt Lyons midtbanespiller Yoann Gourcuff på lån ut sesongen dersom London-klubben går med på å betale hele lønnen på omlag 700.000 kroner per uke.
« Siste redigering: 21. Jan. 2013, 12:36 av GMC »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1552 på: 21. Jan. 2013, 12:31 »
Tror dere blander Gouffran og Gourcuff. sistnevnte som har monsterlønn og som Arsenal er ute etter.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1553 på: 21. Jan. 2013, 12:32 »
Jepp. Arsenal er blitt tilbudt Gourcuff på lån ut sesongen. Gouffran er forøvrig allergisk mot gress.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1554 på: 21. Jan. 2013, 12:32 »
http://www.sudouest.fr/2013/01/21/newcastle-sur-gouffran-940771-8.php

The Girondins striker is on the shelves of English club during this transfer window

Yoan Gouffran he will finish the season with Bordeaux? Not sure because Newcastle have officially made an offer to Girondins for the last six months of their contract attacker. A proposal of the order of 750 000 euros deemed insufficient by leaders Bordeaux that will not give less than one million euros.

Opponents Girondins group stage of the Europa League, the Magpies Alan Pardew looking to replace their center-forward Franco-Senegalese Demba Ba party in Chelsea earlier this month. After failing to win the Marseille Loïc Rémy (party Queens Park Rangers), they still prospecting in France, their championship recruitment preferred.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1555 på: 21. Jan. 2013, 12:33 »
Hvis dette går i boks, spanderer jeg en virtuell pils til alle som er på forumet. Til og med til de som er under 18år. Garantert alkoholfritt ;D

:spytt:
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1556 på: 21. Jan. 2013, 12:39 »
Jepp. Arsenal er blitt tilbudt Gourcuff på lån ut sesongen. Gouffran er forøvrig allergisk mot gress.

Hahaha. Jeg dør! Svar humor hjelper mot alt

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1557 på: 21. Jan. 2013, 12:43 »
Bordeaux vil ikke selge Gouffran for under 1m?. Uansett det er ranpris, og er en ypperlig erstatter for Best. Da skal man ha mer enn nok penger igjen til å hente en dyrere spiss i tillegg.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1558 på: 21. Jan. 2013, 12:44 »
Best, Ja den var Good :lol: :toon:

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1559 på: 21. Jan. 2013, 12:49 »
Vi har kvittet oss med tre spisser siden i sommer. ingen har blitt erstattet enda. Da er to stk ikke et urimelig krav. Iallefall ikke når Gouffran koster under halvparten av det vi fikk for Best. Ba sin erstatter bør være av en dyrere sort.